Mja dat snap ik ook niet helemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef wolferl het volgende:
Alles leuk en aardig, maar JIJ toetst 3x de verkeerde pincode in.
Je krijgt goddomme 3x de kans om een miezerig 4 cijferig code in te toetsen.
Je was afgeleid, stond je buurmeisje naakt in de tuin?
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb al jaren gezeik gehad met de Rabobank. Dit was voor mij de druppel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
idd schijtbank.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Moet je bij TS wezen, die toetste 3x zijn pincode verkeerd in, omdat ie was afgeleid door zijn naakte buurmeisje.quote:
Hier komt het eigelijk wel op neerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Blistering het volgende:
ABN
RabobankAl jaren een tevreden klant
.
Oh en, TS is dom om 3x de verkeerde code in te toetsen.
Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En als ABN AMRO hetzelfde flikt? Ga je dan naar Fortis?
30+ jaar bij de ABN AMRO en nog nooit, maar dan ook werkelijk nooit heb ik zoiets in de bus gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Nou chapeau knul.... jij wint hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.
Rabobank FTW.
De rest zjin allemaal spermabanken
Dat klopt maar is in principe niet eens nodig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Tuurlijk win ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou chapeau knul.... jij wint hoor
Ik wel, en ook als je daar geld komt storten ofzo vragen ze ook of je pensioen goed is geregeld of proberen ze je andere dingen aan te smeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
30+ jaar bij de ABN AMRO en nog nooit, maar dan ook werkelijk nooit heb ik zoiets in de bus gehad
Ook nog nooit meegemaakt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik wel, en ook als je daar geld komt storten ofzo vragen ze ook of je pensioen goed is geregeld of proberen ze je andere dingen aan te smeren.
Ik zit nu bij de postbank en krijg daar ook foldertjes van alleen lang niet zoveel als van de ABN.
Denk dat ze je geld gewoon zelf houden. Jij wilt geen rekening bij de Rabo, dan jij geen geld meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven, maar keurig mijn verzoek verwerkt, binnen 5 minuten was het geregeld. Nu nog wachten tot al mijn geld op mijn ABN AMRO-rekening staat.
Worden ze blij van.. 3 euro 25quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Denk dat ze je geld gewoon zelf houden. Jij wilt geen rekening bij de Rabo, dan jij geen geld meer
De Rabo wilde gewoon van TS af, daarom laten ze hem lang wachten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat de OP het tegendeel bewijst
Dat dacht ik dus ook... maar de medewerker vertelde me toch echt dat ik een nieuwe pas moest hebben, "voor de veiligheid".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat klopt maar is in principe niet eens nodig.
Blokkeer je je chip op je bankpas voor internetbankieren bij ABN-AMRO,
dan kun je bij de bank je pas laten deblokkeren.
Een nieuwe aanvragen zoals bij de Rabo is niet nodig.
Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Terwijl Rabo toch nog 1 van de meest klantvriendelijke banken is.
Ik ben bij de ABN AMRO totnutoe iedere keer stukken beter behandeld dan bij de Rabobankquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ja ik weet het ook niet.quote:
Ja, nou zeg, daar kreeg je een pas binnen 3 dagen en werd je gevraagd of ze verder nog iets voor je kunnen betekenen. Arrrgh de brutaliteitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
De reden dat ik Rabo boven ABN verkoos, was omdat bij de Rabo mijn salaris ruim 2 dagen eerder word gestort dan bij de ABN.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet.
Ach ja van mij geen negatief woord over ABN.
Over de Rabobank overigens ook niet
Nou daar heb ik ook geen last van.... mijn werkgever zit bij de Rabobank en ik heb het net zo snel als een Rabo klant.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
De reden dat ik Rabo boven ABN verkoos, was omdat bij de Rabo mijn salaris ruim 2 dagen eerder word gestort dan bij de ABN.
Laat ik het over die andere banken maar niet hebben.
Ja wel raar toch dat ze mij wel lastig vallen met hun kutfolders en anderen nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef Heathen. het volgende:
MevrouwHopjes83 vind dit heel vreemd.
Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Heathen. het volgende:
Ik zit ook bij de abn MevrouwHopjes83 en heb geen last van folders.
Lijkt me sterk...... !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.
Of misschien bij een bepaalde leeftijd ofzo
Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.
Of misschien bij een bepaalde leeftijd ofzo
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...... !
* Rekkie Navraagt
Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Maar u is niet de enigequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
Ben een tevreden klant persoonlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Da's inderdaad best kanpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader![]()
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...quote:Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMROquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>
Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Knap staaltje van 'over één kam scheren'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Niks mis met Fatimaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Da's inderdaad best kanp knap.
[..]
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |