Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...... !
* Rekkie Navraagt
Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Maar u is niet de enigequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
Ben een tevreden klant persoonlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Da's inderdaad best kanpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader![]()
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...quote:Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMROquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>
Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Knap staaltje van 'over één kam scheren'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Niks mis met Fatimaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Da's inderdaad best kanp knap.
[..]
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |