abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:58:27 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_60773603
Ik vind de Rabobank altijd erg klantvriendelijk. Ben altijd wel goed geholpen daar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_60773695
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk...... !

* Rekkie Navraagt

Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
pi_60773753
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.
pi_60773780
Wtf? Toen mijn code geblokkeert was liep ik gewoon naar binnen, toen fixte die vrouw het met een apparaatje en ik kon weer gewoon mijn pas gebruiken.
pi_60773902
Ik wist niet eens dat de reader ook je pas kon blokkeren?
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60773967
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
Maar u is niet de enige

Verder was het even naast mij vragen voor deze info
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:47:10 #57
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60787444
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
AFC AJAX
pi_60787471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:39 #59
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60789529
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Ben een tevreden klant persoonlijk
AFC AJAX
pi_60790056
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader
Da's inderdaad best kanp
quote:
Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_60792527
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:23:04 #62
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60792721
Naar de ABN gaan omdat de RABO niet klantvriendelijk is
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60794400
Bij de rabobank hadden ze je meteen kunnen helpen met overschrijven. ze hebben zelfs eens voor me gepint toen mijn pas niet meer werkte. Het enige nadeel van de rabobank is dat je tegenwoordig niet meer van die parker pennen krijgt die schreven altijd erg goed.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60795533
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:

[..]

Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMRO
pi_60795773
vroeger he, toen hadden we gewoon nog travelerscheques!! en als je daar te arm voor was ging je gewoon 1 keer per week geld van de bank halen! had je in elk geval geen gezeik met pincodes enzulks
pi_60795850
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>

Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
75 topics = FIN
pi_60798123
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
pi_60798161
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 16:31:55 #69
35723 crew  GGMM
pi_60798210
Wat een triest figuur ben jij. Er gaat 1 keer in de weet ik veel hoeveel tijd dat je klant bent iets fout en jij zegt je rekening op Natuurlijk gaat die medewerker je niet overhalen om klant te blijven. Dit soort klanten moet je niet hebben.


//edit:
Oh, en: Rabobank al meer dan 15 jaar geen enkel probleem gehad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 16:34:51 #70
35723 crew  GGMM
pi_60798297
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60798794
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Mijn ervaring ook.
Al vraag je ze een half jaar van te voren om een verzekering te wijzigen dan doen ze dat nog te laat. Gevolg: je mag weer een jaar wachten en te veel premie betalen.
Twee verzekeringen (van mij en mijn vriendin) samenvoegen blijkt ontzettend moeilijk en een ramp te zijn.
Van woonplaats A naar B verhuizen lijkt mij niet iets wat erg zeldzaam en moeilijk is. De Rabobank heeft een jaar nodig om die verzekering met je mee te laten verhuizen.

Zelfs met het blokkeren van je rekening omdat je rood staat zijn ze traag
Tijdens diezelfde van A naar B verhuizing stond ik rood vanwege de vele aanbetalingen en aankopen voor het klussen. Kleine pech, mijn salaris kwam niet op 28 februari maar op 1 maart binnen. Tja, en de regel is dat je rekenin aangezuiverd moet worden als je in een maand rood staat. Dus werd mijn rekening netjes geblokkeerd..... in april terwijl mijn rekening allang weer een positief saldo had.
pi_60798860
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.

Iemand die een documentje printen een moeilijke klus vindt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:53:22 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60798905
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
Niks mis met Fatima
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60798925
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:

[..]

Da's inderdaad best kanp knap.
[..]

Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_60798960
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')