abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:58:27 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_60773603
Ik vind de Rabobank altijd erg klantvriendelijk. Ben altijd wel goed geholpen daar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_60773695
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk...... !

* Rekkie Navraagt

Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
pi_60773753
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.
pi_60773780
Wtf? Toen mijn code geblokkeert was liep ik gewoon naar binnen, toen fixte die vrouw het met een apparaatje en ik kon weer gewoon mijn pas gebruiken.
pi_60773902
Ik wist niet eens dat de reader ook je pas kon blokkeren?
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60773967
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
Maar u is niet de enige

Verder was het even naast mij vragen voor deze info
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:47:10 #57
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60787444
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
AFC AJAX
pi_60787471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:39 #59
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60789529
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Ben een tevreden klant persoonlijk
AFC AJAX
pi_60790056
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader
Da's inderdaad best kanp
quote:
Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_60792527
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:23:04 #62
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60792721
Naar de ABN gaan omdat de RABO niet klantvriendelijk is
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60794400
Bij de rabobank hadden ze je meteen kunnen helpen met overschrijven. ze hebben zelfs eens voor me gepint toen mijn pas niet meer werkte. Het enige nadeel van de rabobank is dat je tegenwoordig niet meer van die parker pennen krijgt die schreven altijd erg goed.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60795533
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:

[..]

Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMRO
pi_60795773
vroeger he, toen hadden we gewoon nog travelerscheques!! en als je daar te arm voor was ging je gewoon 1 keer per week geld van de bank halen! had je in elk geval geen gezeik met pincodes enzulks
pi_60795850
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>

Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
75 topics = FIN
pi_60798123
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
pi_60798161
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 16:31:55 #69
35723 crew  GGMM
pi_60798210
Wat een triest figuur ben jij. Er gaat 1 keer in de weet ik veel hoeveel tijd dat je klant bent iets fout en jij zegt je rekening op Natuurlijk gaat die medewerker je niet overhalen om klant te blijven. Dit soort klanten moet je niet hebben.


//edit:
Oh, en: Rabobank al meer dan 15 jaar geen enkel probleem gehad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 16:34:51 #70
35723 crew  GGMM
pi_60798297
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60798794
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Mijn ervaring ook.
Al vraag je ze een half jaar van te voren om een verzekering te wijzigen dan doen ze dat nog te laat. Gevolg: je mag weer een jaar wachten en te veel premie betalen.
Twee verzekeringen (van mij en mijn vriendin) samenvoegen blijkt ontzettend moeilijk en een ramp te zijn.
Van woonplaats A naar B verhuizen lijkt mij niet iets wat erg zeldzaam en moeilijk is. De Rabobank heeft een jaar nodig om die verzekering met je mee te laten verhuizen.

Zelfs met het blokkeren van je rekening omdat je rood staat zijn ze traag
Tijdens diezelfde van A naar B verhuizing stond ik rood vanwege de vele aanbetalingen en aankopen voor het klussen. Kleine pech, mijn salaris kwam niet op 28 februari maar op 1 maart binnen. Tja, en de regel is dat je rekenin aangezuiverd moet worden als je in een maand rood staat. Dus werd mijn rekening netjes geblokkeerd..... in april terwijl mijn rekening allang weer een positief saldo had.
pi_60798860
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.

Iemand die een documentje printen een moeilijke klus vindt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:53:22 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60798905
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
Niks mis met Fatima
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60798925
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:

[..]

Da's inderdaad best kanp knap.
[..]

Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_60798960
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60799012
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

[..]

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
En een meester in de rechten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_60799191
Verder vind ik je trouwens echt een zeikerd en vind ik dat de Rabobank een nette oplossing heeft geboden voor de gemaakte fout.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60799344
Zo irritant ja, als zo'n teringmongool van een medewerker bij een bedrijf je beloofd dat er een of ander proces in gang gezet wordt, en het vervolgens gewoon totaal niet gedaan is.

Net als zo'n salarisadministratie, maken ze je geld niet over omdat er iets fout is in hun systeem met je paspoort/ID-nummer ofzo, moet je er zelf achter aan (dat is al belachelijk) en beloven ze je daarna het 'proces' in gang wordt gezet. Vervolgens weer een ander probleem, maar je even iets zeggen, ho maar... Zet GVD direct al een dubbele controle op die achterlijke procedure's.

Dergelijke dingen al meerdere keren gehad

Maar als er geld betaald/afgeschreven moet worden door je ergens, dan hebben ze daarentegen hun zaakjes altijd goed voor elkaar en werkt dat nooit in je voordeel. Dan is er altijd dubbelcheck en nog een keer dubbelcheck.
pi_60799374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
Als mijn ervaringen een bepaald kantoor betrof zou ik je gelijk geven, maar ik heb ervaring met vier verschillende Rabobank kantoren. Ik was al ontevreden over voorvallen bij kantoor A. Tijdens de verhuizing werd dat alleen erger. Als er twee of meer in het spel zijn, gaan ze heel leuk naar elkaar wijzen dat je dit of dat van de ander moet hebben. Als ze dan 150 kilometer uit elkaar liggen dan maak je aardig wat kilometers om van het kastje naar de muur te gaan. Zo hadden wij met drie kantoren te maken die uit de oude woonplaats van mij, de oude woonplaats van mijn vriendin en de nieuwe woonplaats. En niemand kon de verhuizing van de rekeningen en verzekeringen regelen. Dat moest een van de anderen doen.
Toen een half jaar na mijn verhuizing mijn rekeningen en verzekeringen nog niet op orde waren een klacht bij het hoofdkantoor ingedient. Een brief met excuses gekregen van het kantoor uit m'n oude woonplaats gehad en met de belofte dat de Rabobank in de nieuwe woonplaats contact met mij zou opnemen om alles goed af te wikkelen. Het is nu 7 jaar later en ze moeten nu nog contact opnemen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:09:06 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61087195
Vervolgje: ik heb inmiddels een nieuwe pas binnengekregen, die men toen niet in het systeem kon vinden.

M'n saldo was nog ongewijzigd dus heb ik het zelf maar overgeheveld naar m'n rekening bij ABN Amro.
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:48:43 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61088027
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.

[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 24-08-2008 17:18:06 ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:27:53 #82
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61090020
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Ik heb met alles wat met Rabobank te maken heeft, het vermoeden dat het misgaat.
quote:
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
Het zou me echt niet verbazen nee... Maar ik had daar een studentenrekening dus is de pas gratis
pi_61126244
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
rekening is opgezegd, punt.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Mijn ervaring is precies dezelfde, ruim acht jaar geleden. Ik had dus die rotte brief gekregen. Ik vroeg hoe dat nu in elkaar zat. Dat wisten ze niet. Nadat ik zei dat ik wel wist dat ze al m'n geld naar een andere bank konden over maken werd dat ook zonder enige discussie gedaan.

Mjn ervaring: als je een bepaalde som geld hebt kan alles en anders kunnen alleen de gewone bank handelingen. Gaat het mis, dan ben je de klos als je niet bij de 'elite' hoort.
pi_61126297
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
Pinnen Waar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Die goede oude VOC tijd.
pi_61126325
Och da's nog niks. Toen m'n pa dood was vond de Rabobank het wel een slim plan om maar meteen de bankpassen van de hele familie uit het systeem te deleten. Prutsers zijn het.
pi_61127599
Najaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg! Ik vind de Rabobank echt ge-wel-dig!

Wij hebben voor onze gezamenlijke betaalrekening al tig keer 2 europassen aangevraagd ipv 1. Tóch blijven ze ons steeds vriendelijk te woord staan als we weer langskomen voor het opnieuw aanvragen van 2 passen!!

Toch maar eens switchen van bank denk ik...
pi_61129811
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:51:16 #88
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61144279
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:42 schreef RonaldRegen het volgende:
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
Tsja het aanpassen van mijn normale kale betaalrekening naar iets met internetbonussparen en dan als euro totaalpakket met standaard credietmogelijkheid enzo was ook een hele exercitie. Maar na 15 minuten typen, klikken en dubbelklikken uiteindelijk toch gelukt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:58:10 #89
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61144458
Rabobank is gewoon de beste bank ooit. TS is oud wijf. Klaar.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:01:58 #90
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61144544
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef fotostarter het volgende:
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.

Succes bij ABN trouwens
De Rabo heeft het liefst mensen met tractors zul je bedoelen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:24:23 #91
78498 classpc
I don't like change
pi_61145061
Rabobank? Oh Fatima

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')