Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...... !
* Rekkie Navraagt
Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Maar u is niet de enigequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
Ben een tevreden klant persoonlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Da's inderdaad best kanpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader![]()
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...quote:Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMROquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>
Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Knap staaltje van 'over één kam scheren'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen![]()
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.
Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Niks mis met Fatimaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Da's inderdaad best kanp knap.
[..]
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
En een meester in de rechtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:
[..]
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
Als mijn ervaringen een bepaald kantoor betrof zou ik je gelijk geven, maar ik heb ervaring met vier verschillende Rabobank kantoren. Ik was al ontevreden over voorvallen bij kantoor A. Tijdens de verhuizing werd dat alleen erger. Als er twee of meer in het spel zijn, gaan ze heel leuk naar elkaar wijzen dat je dit of dat van de ander moet hebben. Als ze dan 150 kilometer uit elkaar liggen dan maak je aardig wat kilometers om van het kastje naar de muur te gaan. Zo hadden wij met drie kantoren te maken die uit de oude woonplaats van mij, de oude woonplaats van mijn vriendin en de nieuwe woonplaats. En niemand kon de verhuizing van de rekeningen en verzekeringen regelen. Dat moest een van de anderen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knap staaltje van 'over één kam scheren'
Chapeau
Ik heb met alles wat met Rabobank te maken heeft, het vermoeden dat het misgaat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Het zou me echt niet verbazen nee...quote:Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
rekening is opgezegd, punt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
Mijn ervaring is precies dezelfde, ruim acht jaar geleden. Ik had dus die rotte brief gekregen. Ik vroeg hoe dat nu in elkaar zat. Dat wisten ze niet. Nadat ik zei dat ik wel wist dat ze al m'n geld naar een andere bank konden over maken werd dat ook zonder enige discussie gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Die goede oude VOC tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
PinnenWaar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Tsja het aanpassen van mijn normale kale betaalrekening naar iets met internetbonussparen en dan als euro totaalpakket met standaard credietmogelijkheid enzo was ook een hele exercitie. Maar na 15 minuten typen, klikken en dubbelklikken uiteindelijk toch gelukt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:42 schreef RonaldRegen het volgende:
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
De Rabo heeft het liefst mensen met tractors zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef fotostarter het volgende:
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.
Succes bij ABN trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |