abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61027585
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, dat is géén eigen foto
Alles echt indonesisch : Nasi, ei, ajam pedis en saté, boontjes, kool, taugé en wortelen
Nasi Rames!!
Altijd veels te veel, maar heerlijk
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_61028969
rode wijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61031572
Vanmiddag een broodje hamburger en vanavond risotto met pancetta en paddestoelen
pi_61031785
Vanmorgen knackebrod met kaas en een beker karnemelk, vanmiddag een salade en wat kwark en vanavond sushi en sashimi.
pi_61032104
Vanavond gaan we makkelijk eten. Het wordt dus pizza en kaassouffles...alleen wil ik nog meer erbij, alleen weet ik even niets...

Ideeën zijn welkom.
pi_61032695
Ik kom net van de plaatselijke kaas- en delicatessenwinkel. Tjeezus wat heb ik weer een tas vol lekkernijen meegenomen! Ik kon mezelf dan ook niet bedwingen en eet nu een bruin broodje met filet american en de andere helft met verse beenham. Hmm.

Vanavond worden het italiaanse spiezen van de grill, risotto bianco met verse pesto en courgette koekjes.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_61033013
klinkt lekker Tezz

wij eten vanavond gewoon makkelijke kost, even geen gedoe in de keuken.. maar gewoon vis met prei misschien zelfs vissticks omdat die krengen best lekker zijn...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61033222
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:45 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker Tezz

wij eten vanavond gewoon makkelijke kost, even geen gedoe in de keuken.. maar gewoon vis met prei misschien zelfs vissticks omdat die krengen best lekker zijn...
En waarom zou je ze dan niet eten?? Ik vind 'instant'-voedsel op z'n tijd ook heerlijk! Beef Chimichurri bijvoorbeeld (van de Knorr wereldgerechten), of bitterballen, of mini-pizza's van Iglo. Gewoon lekker smikkelen!

Ik bedenk me net dat ik wel zin heb om voor iemand te koken vanavond. Eens kijken of mijn broertje en vriendin tijd heeft vanavond!
pi_61033318
idd gewoon lekker en makkelijk... Keukenprinsessen is leuk maar niet altijd

(al heb ik wel net lam gehaald bij de turk dus er gaat gestoofpot worden hier dit weekend )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61033401
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:34 schreef Tezz het volgende:
Ik kom net van de plaatselijke kaas- en delicatessenwinkel. Tjeezus wat heb ik weer een tas vol lekkernijen meegenomen! Ik kon mezelf dan ook niet bedwingen en eet nu een bruin broodje met filet american en de andere helft met verse beenham. Hmm.

Vanavond worden het italiaanse spiezen van de grill, risotto bianco met verse pesto en courgette koekjes.
Heb je een receptje van de courgettekoekjes? Mijn vriend is helemaal gek van courgette en ik vind het ook lekker, maar zoveel weet ik er niet mee te bereiden, behalve grillen met rozemarijn in de oven (wat trouwens ook erg lekker is!)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61033568
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

En waarom zou je ze dan niet eten?? Ik vind 'instant'-voedsel op z'n tijd ook heerlijk! Beef Chimichurri bijvoorbeeld (van de Knorr wereldgerechten), of bitterballen, of mini-pizza's van Iglo. Gewoon lekker smikkelen!

Ik bedenk me net dat ik wel zin heb om voor iemand te koken vanavond. Eens kijken of mijn broertje en vriendin tijd heeft vanavond!
Bitterballen!
U brengt mij op ideeën. Dat ga ik ook halen voor vanavond!
Mijn dank is groot
pi_61033666
voor de lunch ga zo even hummus maken, met een pitabroodje en kopje soep
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61033701
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef Axia het volgende:
Vanavond gaan we makkelijk eten. Het wordt dus pizza en kaassouffles...alleen wil ik nog meer erbij, alleen weet ik even niets...

Ideeën zijn welkom.
Wat een combinatie, pizza en kaassouffles. Dan maakt het ook niet meer uit wat je daar verder nog bij combineert. Knakworsten misschien

OT: Vitalinea aardbei
pi_61033762
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat een combinatie, pizza en kaassouffles. Dan maakt het ook niet meer uit wat je daar verder nog bij combineert. Knakworsten misschien

OT: Vitalinea aardbei
ik weet het, het is ook een vreselijke combinatie. We eten zo ook niet tegelijk. Eerst de kaassouffles terwijl we wachten tot dat de pizza klaar is.

Nu je het zegt, ik heb nog 2 blikken knakworst thuis
pi_61033848
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Staat zo ongeveer bij iedere Chinees standaard op de kaart. Het gerecht heet Ti Pan en wordt stomend gebracht bij je tafeltje, alwaar de serveerster de deksel eraf haalt en je je eten nog ziet pruttelen terwijl er veel stoom vanaf komt. Je hebt Ti Pan:
- Ossenhaas
- Varkensvlees
- Kip
- Babi Pangang

OT: sperzieboontjes gegeten met een gehaktbal, en sate-kroepoek bij de film van vnv
Klopt, en had ik ook besteld bij de chinees in LLS. Daar was het niet te vreten, in Putten wel.
pi_61033898
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je een receptje van de courgettekoekjes? Mijn vriend is helemaal gek van courgette en ik vind het ook lekker, maar zoveel weet ik er niet mee te bereiden, behalve grillen met rozemarijn in de oven (wat trouwens ook erg lekker is!)
Ja hoor! Het recept is overigens niet van mezelf...

Kabak mücveri- oftewel courgettekoekjes

(voor 4 personen en je kan het zowel koud als warm eten)

1 grote ui gesnipperd, beetje zonnebloemolie, 500 gram courgettes fijngehakt, 3 eieren, 3 el bloem, zwarte peper, wat takjes munt (2-3), wat takjes dille (zelfde) allebei fijngehakt, 200 gr feta fijngeprakt en olie om te bakken....

De ui fruiten in de olie tot hij gaar is en lichtgekleurd. de courgettes toevoegen en die mee roerbakken tot ze beetgaar zijn.

In een kom de eieren en de bloem goed door elkaar gooien, peper erbij (geen zout ivm zoute feta), de kruiden er ook bij en alles vermengen... Daarna de fijngeprakte feta en het ui/courgettemengsel er ook doorheen mengen...

Koekenpan met antidingeslaag beetje olie in gooien en schep er dan bergjes beslag in van twee eetlepels per keer en bak ze zachtjes tot ze aan beide kanten lichtbruin zijn... (even op keukenpapiertje laten uitlekken)

Ik maak het vanavond als bijgerecht, maar over het algemeen maak ik ze als borrelhapje. Errug lekker! Overigens hier nog meer courgette-recepten.
pi_61034022
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja hoor! Het recept is overigens niet van mezelf...

Kabak mücveri- oftewel courgettekoekjes

(voor 4 personen en je kan het zowel koud als warm eten)

1 grote ui gesnipperd, beetje zonnebloemolie, 500 gram courgettes fijngehakt, 3 eieren, 3 el bloem, zwarte peper, wat takjes munt (2-3), wat takjes dille (zelfde) allebei fijngehakt, 200 gr feta fijngeprakt en olie om te bakken....

De ui fruiten in de olie tot hij gaar is en lichtgekleurd. de courgettes toevoegen en die mee roerbakken tot ze beetgaar zijn.

In een kom de eieren en de bloem goed door elkaar gooien, peper erbij (geen zout ivm zoute feta), de kruiden er ook bij en alles vermengen... Daarna de fijngeprakte feta en het ui/courgettemengsel er ook doorheen mengen...

Koekenpan met antidingeslaag beetje olie in gooien en schep er dan bergjes beslag in van twee eetlepels per keer en bak ze zachtjes tot ze aan beide kanten lichtbruin zijn... (even op keukenpapiertje laten uitlekken)

Ik maak het vanavond als bijgerecht, maar over het algemeen maak ik ze als borrelhapje. Errug lekker! Overigens hier nog meer courgette-recepten.
Aah, dank je wel!
pi_61035693
Ontbijt:
Cup a soup champion/ham en een beschuitje met hagelslag + beker melk
pi_61035719
Een geroosterd broodje met chocopasta
pi_61036066
Ik heb net een bak frosties gepakt met nieuwe 0% vet halfvolle melk van AH, maar de melk ziet er echt grijs uit
Geen idee wat er is, het pak heb ik gisteren gekocht.

Dan maar een volkoren boterham met yorkham jammie.. en green tea
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:08:31 #221
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_61036891
Ik heb net Dulce de leche gemaakt en kon niet wachten om het blikje open te maken om te smullen, wat is dat lekker
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:25:09 #222
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61037292
Broodje kibbeling met ravigotte. Vanavond pizza.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61037646
Vanavond waarschijnlijk risotto met snijbiet en veel te veel pecorino
Dat mag als m'n wederhelft toch niet thuis is. Nu al zin in
Sweet and innocent...
pi_61037957
Ik maak vnvnd samen met m'n sushi! Dus zodadelijk naar de toko want mn rijst is op, maar het regent heeeeel hard!
Net als brunch afbakbroodjes met brie en sla gegeten, en een halfje kaas en sla en een halfje met kruidenkaas met sla. Misschien straks nog een restje gebakken rijst en heb ook nog een beetje pastasalade over; kheb teveel wat opgegeten moet worden!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:23:46 #225
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61052547
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_61053105
Vanavond kip sweet chili, gegrilde courgette, gebakken champignons en gebakken aardappeltjes op
pi_61053791
vanavond bij de film gesnackt met eigengemaakte hummus en cacik met komkommer, worteltjes en pita's
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61057617
Ongeveer dit :

pi_61059378
Vanavond maak ik eerst antipasti (goede ham enzo), dan aardbeienrisotto, dan tarbot met bruine boter en kappertjes en tot slot zoethoutijs. Ik begin zometeen met 't laatste
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:44:54 #230
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61059441
Easy moodfood:

[b]Zelfgemaakte courgettesoep van een supergrote courgette (diameter 15 cm)
Knapperige sodapannenkoekbrood [/b](jaaa...dat kan, roggemeel + baksoda + iets zuurs / karnemelk/ azijnwater + kwark)
met daarop tomatenpuree en gerookte makreel met pepers.

Oggy Oggy Oggy...
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:28:21 #231
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61059838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
't Is trouwens kaas ei bieslook op meergranen brood
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_61060179
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:28 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

't Is trouwens kaas ei bieslook op meergranen brood
Ah, dat verklaart een boel. Dat is wel lekker ja.
Ik ga zometeen koekjes eten die mijn dochter net gebakken heeft. Inclusief vrolijke gekleurde bolletjes en snoepjes er op.
pi_61061673
Een afbakbroodje met brie en paprikareepjes en een latte macchiato (stiekum best lekker, die Nescafé zakjes )
pi_61062838
Wat zijn er hier voor goeie ideeën voor een maaltijdje met dunne tagliatelli, scampi's en een gemarineerde panga?
(Vriezer moet leeg

Uitje erbij? Knoflookje? Wat voor sausje? Groente?
Out of inspiration
pi_61065761
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn er hier voor goeie ideeën voor een maaltijdje met dunne tagliatelli, scampi's en een gemarineerde panga?
(Vriezer moet leeg

Out of inspiration
Hmm, ik ben niet zo'n vis-eter, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Knofje-uitje is altijd goed. Misschien met wat verse tijm en citroen??

Ik eet vanavond eerst een courgette soepje.
En dan later op de avond tapas. Ik heb verse schapenkaas, zoete olijven (errug lekker, met honing en spaanse peper), pittige chorizo, risottoballetjese gevuld met tomaat en basilicum, courgettekoekjes en wat vis. Oh ja, en ciabatta met verse pesto of knoflookboter.
pi_61067363
Vanavond eens een lekker Italiaans maal:
Ik heb nog zelf gemaakte pastasaus (9uur geprutteld) in de vriezer.
Deze kleed ik aan met Cherry tomaatjes met verse oregano en basilicum uit de oven en gegrilde paprika.
Ciabatta met goede kruidenboter erbij en een wijntje.
pi_61067455
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef Bluezz het volgende:
(Vriezer moet leeg

Out of inspiration
Misschien dit:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?view=simple&rq=pasta%5C&protein_source=vis&page=7&id=177686
pi_61067808
Bedankt voor het meedenken, het wordt idd iets met pittig, en knof en ui, heb er zeekraal bijgekocht en een vis-woksaus. Moet lukken, morgen ga ik het maken + foto

Nu een lekker kruidig rood wijntje met een toastje met kalfsfilet/uitjes, en straks lamskebabjes grillen, patatjes erbij en japanse salade van de appie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:03:09 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61067844
Ik heb vandaag een lekker broodje hamburger gegeten

Volgende week hebben we eens goed voer op de zaterdag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61067871
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hmm, ik ben niet zo'n vis-eter, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Knofje-uitje is altijd goed. Misschien met wat verse tijm en citroen??

Ik eet vanavond eerst een courgette soepje.
En dan later op de avond tapas. Ik heb verse schapenkaas, zoete olijven (errug lekker, met honing en spaanse peper), pittige chorizo, risottoballetjese gevuld met tomaat en basilicum, courgettekoekjes en wat vis. Oh ja, en ciabatta met verse pesto of knoflookboter.
Lekker! Die risottoballetjes, maak je die zelf? en zo ja hoe?
pi_61067960
Vanavond eet ik zelf een restje kip sweet chili, rijst, wokgroenten en een woksausje. Simpel maar lekker
pi_61068368
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker! Die risottoballetjes, maak je die zelf? en zo ja hoe?
Nou, heel toevallig zat ik gisteravond te 'food-tuben' en zag ik daar een leuke tip voor een restje risotto. Toevallig had ik dat nog in de koelkast van gisteren en dus heb ik ze maar gemaakt! Gewoon balletjes rollen van de risotto en vullen met iets. Daarna paneren en bakken in de olijfolie. Ik had een restje risotto bianco en daar heb ik een stukje cherrytomaat en een blaadje basilicum ingeduwd. Ben benieuwd, ga ze vanavond afbakken.

Ik heb net courgettesoep op met ciabatta en verse kruidenboter.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:31:58 #243
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61068394
Ik heb net een paar beschuitjes met aardbei op als starter van den dag
Strakjes een kom pasta met een heerlijk eigengemaakt pruttel sausje en geraspte kaas en dan ergens vannacht doe ik een kommetje groentensoep uit eigen keuken
Oja tegen 5.00 dan een broodje nog hehe
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_61070503
Wij hebben vandaag een casa di mamma in de oven gedaan
pi_61071709
Vieze Spaghetti Carbonara! Smaak stelde niks voor dus heb een paar happen op. Krijg vnv vast honger
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_61071874
Lekker heel snel "gekookt"

Lassie minuutje in de magnetron
Ondertussen cashewnoten roosteren, daar wat tonijnstukken doordoen, scheutje citroensap en tabasco erdoor en dan de rijst er een paar minuten doorheen bakken 4 minuten werk, en errug lekker!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:44:38 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61073419
Heerlijk ordinair chinees lopend buffet gegeten.
Lekker hoor!
Morgen taco´s.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61073492
Cock-a-leekie
Schotse kip-preisoep met pruimen... ik ben zelf geen fan van vruchten in avondeten zeg maar dus die heb ik niet gegeten, maar verder was het heel lekker!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61082809
net een pistolet met 'Terrine de Canard' op. Die had ik nog over van mijn laatste bezoek aan Nice. Hmmm, vond het een beetje te kattevoer-achtig ik is cultuurbarbaar, heb de rest van het potje in de vuilnisbak gekieperd.

Vanavond eet ik ???? Nog geen idee, misschien ga ik naar het visrestaurant op de van Wou. Of ik haal chinees, ook al tijden niet gehad.
pi_61083904
Een pop tart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')