Staat zo ongeveer bij iedere Chinees standaard op de kaart. Het gerecht heet Ti Pan en wordt stomend gebracht bij je tafeltje, alwaar de serveerster de deksel eraf haalt en je je eten nog ziet pruttelen terwijl er veel stoom vanaf komt. Je hebt Ti Pan:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wel, in putten bij de chinese muur. Dat krijg je voor je neus in zo'n gloeiendheet pannetje, met champignons, ui en nog wat dingetjes en een hele lekkere saus
Ik vind de visvariatie van AH eerlijk gezegt lekkerder dan die van Iglo...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef renzell het volgende:
Een 'viscuisine' van de Appie (viel me mee trouwens!)
Ik heb zelfs nog nooit groente gekookt... gewokt, gestoomd, uit de oven... maar niet gekookt (ja, tomatensoep).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hierEn zelfs bij m'n ouders schep ik dan amper op.. of met een scheut Maggi eroverheen.
Ik eet echt fantastisch onculinair: ravioli uit blikdaarbij wel wat verse spinazie opgebakken.. maar eigenlijk is het toch wel ernstig
Even voor de duidelijkheid, dat is géén eigen fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:39 schreef Haijo het volgende:
Wow! Dat ziet er erg lekker uit! Wat is het? En is het voor één persoon?
khad geen gember meer dus t werd dille/peterselie/knoflook/bosui en citroen bij de vis die nu staat te pruttelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
vanavond lekker witvisje uit een alupakketje (ging niet door van de week) met verse gember, thaise pepertjes en citroen en erbij broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |