abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60909797
Heb net een berg kroepoek met hete chilisaus op, mijn trek is gestild
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:36:23 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_60909995
Mooi! Ik had door mijn eigen verhaal óók weer trek gekregen en heb nu een blokje (herstel; blok!) cheddarcheese gegeten. Heerlijk, bij die rode wijn. Zó lekker, dat ik er niets van overgelaten heb.
pi_60913029
Een paar frambozen met poedersuiker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60916023
Koffie
pi_60917067
In elk geval vanavond wat van mijn zelfgemaakte aardbeiensorbetijs Mmmmm

Verder weet ik het nog niet zeker. Heb wel zin in een risotto... Waar is dat topic gebleven
pi_60917110
twee eitjes, vanmiddag maak ik gebakken rijst en vanavond vis in een alu-pakketje uit de oven met koriander/citroen en thaise pepers..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:32:35 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60917474
Twee pistoletjes met honinggeitenkaas, komkommer en mosterd-honingdressing. En een glas sevenup
pi_60917743
Gisteren bulghur salade en gebakken halloumi. Vandaag bietensalade met frietjes en gegrild stukje varkensvlees.
pi_60920719
Nu cup-a-soup preismaak en een tosti ham-kaas. Vanavond een biefstukje op brood en sla
pi_60921640
Gister chinees gehaald, ontbijt was bolletje brood in de melk en lunch 2 bruine boterhammen met daartussen, ei, komkommer, ham en kaas met een yoghurt mosterd sausje! Ik dronk er een vers geperst sinasappelsap bij en sloot af met een extreem sappige nectarine...
pi_60923032
Net lekker bammetjes met kalkoenfiler op, vanavond pasta met courgette en grote garnalen!
Sweet and innocent...
pi_60923745
tijdens de lunch: 2 boterhammen met pindakaas, een krentebol met kaas en een oliebol (het is hier kermis). Vanavond maar iets lichts
pi_60926220
kippepootjes, gebakken aardappelen en sla
pi_60926825
Griekse aardappelshcotel
pi_60930613
We hebben chinees besteld, hopen dat het een beetje te eten is van deze chinees.
  • Tep pan ngauw paak
    mini biefstuk van de haas op chinese wijze bereid
  • Saté ajam
  • Pisang goreng
  • pi_60930627
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 14:24 schreef computergirl het volgende:
    tijdens de lunch: 2 boterhammen met pindakaas, een krentebol met kaas en een oliebol (het is hier kermis). Vanavond maar iets lichts
    Oliebol Daar heb ik nu ook zin in!
    pi_60930649
    Chinees! Hadden nog van gisteren over, dus dat opgegeten
    Zo een lekker ijsje halen en een slagroomwafel
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:58:40 #118
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_60930685
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:56 schreef Raissa het volgende:
    We hebben chinees besteld[..]
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Patries86 het volgende:
    Chinees! [..]
    Wokken!

Noodles, wat vlees, soja en kruiden. Groente heb ik net met een salade op.
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_60931105
    Ik had vandaag een oerhollandse maaltijd, klaargemaakt door manlief. Spinazie, speklapje, aardappelen met jus. Heerlijk hoor!
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:22:34 #120
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_60931368
    Lekker andijviestamppot met gebakken uien en een gehaktbal
    pi_60933496
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:56 schreef Raissa het volgende:
    We hebben chinees besteld, hopen dat het een beetje te eten is van deze chinees.
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:06:22 #122
    105888 renzell
    pi_60934573
    Pandanrijst met pittige Balinese kip en mild gekruide Oosterse wokgroenten. Dit alles gemaakt met de boemboetjes van Conimex. Was lekker!
    pi_60934704
    Zwarte-bonensoep. Lekker pittig en vrij machtig
    pi_60934938
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een lekker gerecht met biefstuk gegeten bij welke chinees dan ook.

OT: cola light en een belgische bonbon voor het contrast.
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:28:31 #125
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_60935192
    Vanavond heb ik tagliatella gemaakt met gebakken katenspek en boursin cousin knoflook & kruiden ... errug lekker!!
    Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
    pi_60936160
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een lekker gerecht met biefstuk gegeten bij welke chinees dan ook.

Als je een keertje in IJsselstein bent moet je bij restaurant Foe Wah de Biefstuk teppanyaki proberen, heerlijk malse ossenhaas op een grillplaat gebakken met een zoete saus.
    http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=3508

sowieso een erg goed restaurant, veel beter dan de gemiddelde chinees.

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 18-08-2008 23:10:56 ]
    pi_60936393
    Gisteren heb ik een spercieboontjes gewokt met een sjalotje, knof, en gember. Daarbij een stukje rijst en zo'n heel foute satéburger.

Vanmorgen een smoothie met verse bramen en banaan, vanmiddag een broodje in de stad en vanavond een aardappelmousseline met truffel en knoflook, doperwtjes, en een kipfiletje gevuld met parmaham en mozzarella.

De zin om te koken is weer helemaal terug nu ik een mes heb gevonden waar ik fatsoenlijk mee kan snijden.
    There is no love sincerer than the love of food.
      maandag 18 augustus 2008 @ 22:14:07 #128
    105888 renzell
    pi_60936417
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
    Zwarte-bonensoep. Lekker pittig en vrij machtig
    Hoe maak je die, Coldfeet? Heb jou al eerder over die bonensoep gehoord volgens mij. Ben benieuwd geraakt ernaar.
    pi_60937089
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 22:14 schreef renzell het volgende:

[..]

Hoe maak je die, Coldfeet? Heb jou al eerder over die bonensoep gehoord volgens mij. Ben benieuwd geraakt ernaar.
    Ik had een recept - uitje fruiten, knoflook erbij, komijn, koriander en chilivlokken meebakken, gekookte zwarte bonen erbij met bouillon, doorkoken en pureren - maar dit keer had ik er lekker heel veel specerijen bijgedaan (ook nog flink wat paprikapoeder) en een blikje tomatenpuree en toen was de soep ongepureerd al zo mooi en dik dat ik m zo heb gelaten.
    pi_60943560
    Koffie natuurlijk weer.
    En vanavond eten we worteltjes, aardappels en een zelf gepaneerde schnitsel
    pi_60944766
    vanavond couscous (warm) met erbij plakjes aubergine uit de oven met yoghurt en tahin en vleesspiesjes van de Turk.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_60945462
    rijst met paprika-tomatensaus
    pi_60947102
    nu appel en een groot glas water met komkommer
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_60947653
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 09:50 schreef DarkElf het volgende:
    vanavond couscous (warm) met erbij plakjes aubergine uit de oven met yoghurt en tahin en vleesspiesjes van de Turk.

Receptje voor de aubergine?
    Ik ben er normaal niet zo gek op maar ik heb hier twee kleintjes liggen die op moeten dus ik moet er toch maar iets mee maken en dit klinkt anders dan anders.

Ik heb nu een smoothie van échte boerenyoghurt van een boertje uit de buurt met aardbeien van de boer ernaast en bosbessen.
    En ik heb ook karnemelk en boerenkaas gekocht en een fles verse melk. Die was zelfs nog een beetje warm ik gruwel ervan maar de Mr. vind niks lekkerder dan melk rechtstreeks van de koe.
    pi_60948262
    Oeh die smoothie wil ik ook! NU!

Ik weet niet wat ik ga eten. Eet bij een vriendin... verrassing dus.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:58:22 #136
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60948288
    quote:

[..]

Bij ons zit een Chinees die iets heerlijks doet met ossenhaas en flamberen enzo. Moet je wel daar eten, en niet afhalen.
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_60948534
    aubergine in plakken snijden (1/5 cm ofzo) , even bestrijken met olijfolie en bestrooien met zout en dan op ingevet alufolie in de oven 30 minuten op 240 graden, halverwege keren.

1.5 el granaatappelmelasse vermengen met 1.5 el rode of witte wijnazijn (ik doe het trouwens zonder want anders vind ik het minder lekker) en 2 el olijfolie... aubergine ermee bestrijken. griekse yoghurt mengen met tahin (ik doe naar smaak) en een fijngesneden teen knoflook.. Dit ook over de aubergine smeren.

pijnboompitjes even bakken en erover strooien of/en granaatappelpitjes erover gooien.

is uit duizend-en een smaken van Claudia Roden trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkElf op 19-08-2008 12:16:31 ]
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:15:45 #138
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_60948681
    Net voor lunch wat noodles gehad met tonijncurry Vanavond gebakken aardappelen, sla met komkommer, zwarte olijven, geitenkaas en honingmosterdressing en een gehaktbal
    pi_60948697
    Sudderlapje, aardappels, sperzieboontjes en dungesneden komkommer

Zelf kook ik nooit zo oerhollands, maar m'n vriend kan dat gelukkig heel goed!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_60949531
    Een broodje met ham en kaas en komkommer!
    pi_60955752
    Vanavond mijn lievelingseten!

Witlofsalade met gebraden kip en rijst. En dat door elkaar heen mengen, njammie smullen!!
    pi_60955871
    Vanavond broodjes shoarma met heerlijke knoflooksaus en schijfjes tomaat (eigenlijk meer tomaat en knoflooksaus in het brood dan shoarma voor mij )
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:22:55 #143
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_60956450
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef Teigutjuhh het volgende:
    Vanavond mijn lievelingseten!

Witlofsalade met gebraden kip en rijst. En dat door elkaar heen mengen, njammie smullen!!
    Recept? Klinkt lekker!

OT bali kroepoek en een glas 7up
    pi_60956507
    Bacardi oro - Ginger ale... was mijn laatste oro en mijn enige frisdrank maar is meer dan prima mixje voor de dinsdagmiddag
    pi_60956677
    Maraquesh worstjes van de grill, gebakken aardappels met ui en knof en erwtjes en worteltjes (het is: laat ik eens mijn diepvries/kelderkast/koelkast leeg maken week)
    pi_60956841
    Mihoen met groene paprika en oestersaus.

Voor de liefhebbers:

voor ca 4 personen:

2 groene paprika's

een pak conimex mihoen (of andere kan ook lijkt me )

Rundergehakt 400 gram

Sambal brandal

Conimex Oestersaus

Wok-olie
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paprika in reepjes snijden (niet te klein)

Gehakt ondertussen rul bakken

Paprika erbij lazeren en paar minuten op hoog voor mee laten wokken

Mihoen in 3 minuten gaar koken

Sambal Brandal (hoeveelheid naar wat je gewend bent aan pittig eten) toevoegen

Mihoen op je bord gooien saus erover heen en naar wat je wilt oestersaus erover heen

Echt toppie.
    pi_60957062
    Net aardappelen gekookt, die in schijfjes gesneden dus straks lekkere verse gebakken aardappelen
    daarbij een lekker stukje varkensvlees en wortelen
    pi_60958031
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef DarkElf het volgende:
    aubergine in plakken snijden (1/5 cm ofzo) , even bestrijken met olijfolie en bestrooien met zout en dan op ingevet alufolie in de oven 30 minuten op 240 graden, halverwege keren.

1.5 el granaatappelmelasse vermengen met 1.5 el rode of witte wijnazijn (ik doe het trouwens zonder want anders vind ik het minder lekker) en 2 el olijfolie... aubergine ermee bestrijken. griekse yoghurt mengen met tahin (ik doe naar smaak) en een fijngesneden teen knoflook.. Dit ook over de aubergine smeren.

pijnboompitjes even bakken en erover strooien of/en granaatappelpitjes erover gooien.

is uit duizend-en een smaken van Claudia Roden trouwens
    Merci.

Granaatappelmelasse. Waar moet ik dat in hemelsnaam vandaan halen? Ik heb er vandaag sowieso geen zin in maar morgen ga ik er iets mee doen.

Vanavond gooi ik denk ik een kebabje in de pan (goed idee Raissa), pita in de oven, salade erbij en even knoflooksaus maken en dan eten.
    Of merquezworstjes (goed idee Tezz) in stukken met aardappeltjes, veeeeeel knof en wat verse kruiden uit de oven met een salade erbij.
    Of...
    pi_60958168
    granaatmelasse kan je bij de Turk halen
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:18:56 #150
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_60960833
    kliekjes hier.
    had nog een gehakt-courgetteprutje in de vriezer. Met wat cherrytomaatjes en een scheutje port in de pan, en dan eten met gnocchi en wat oude kaas erover.
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_60963178
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 11:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bij ons zit een Chinees die iets heerlijks doet met ossenhaas en flamberen enzo. Moet je wel daar eten, en niet afhalen.
    Kun je daar ook een beetje gezellig eten? Ik vind het bij de meeste chinese restaurants nooit zo knus, dus als ik uit eten ga ga ik niet naar de Chinees.

OT: varkenshaassate, gebakken uitjes, gepofte aardappel en sla met feta
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:25:25 #152
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_60964357
    Roergebakken spitskool/rode ui met kookroom en hamblokjes (met mosterd, komijnzaad, gember, zout, peper en kerriepoeder) met daarbij verse tagiatelle met room, hamblokjes, kaas en ei...
    Zo lekker! maar wat wil je met zoveel kaas en room?
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_60972952
    Yoghurt met muesli en druiven. Daarbij een kop koffie.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 10:51:08 #154
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_60975564
    Joghurt met granen, appel-abrikozentaart die nog over was van mn verjaardag
    pi_60976313
    Vanavond een preirisotto met paddestoelen.

Vanmiddag een salade en kwark.
    pi_60977335
    ik ga lasagne maken met verse zalm, spinazie en broccoli
    Ja doei.
    pi_60977364
    Ik heb een basis-tomatensaus uit de diepvries gehaald. Ik denk dat ik er canneloni mee ga vullen en die met een bechamelsaus in de oven stoppen. Groene salade erbij en klaar.
    pi_60978014
    quote:

[..]

Ik wel, in putten bij de chinese muur. Dat krijg je voor je neus in zo'n gloeiendheet pannetje, met champignons, ui en nog wat dingetjes en een hele lekkere saus
    pi_60978351
    pittige roerbakkip met noedels
    pi_60978442
    het word een zalmpje....
    ik moet alleen nog even verzinnen hoe we dat ding gaan bereiden en wat er nog meer om de hoek komt kijken
    Diligentia - Vis - Celeritas
    pi_60978478
    ik had nog wortelsoep in de vriezer dus die eet ik als lunch met wat donkerbrood en beetje boter.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_60984323
    Ik denk dat het een avocado-rijstsalade wordt. Moet nog even kijken wat ik er verder nog bij ga gooien. Kip, lenteuitjes den ik
    pi_60984412
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:41 schreef pureleganze het volgende:
    het word een zalmpje....
    ik moet alleen nog even verzinnen hoe we dat ding gaan bereiden en wat er nog meer om de hoek komt kijken
    op alufolietje leggen
    besprekelen met witte wijn, citroensap en doe er wat lekkere viskruiden op, of dille

pakketje van maken en kwartiertje in de oven op 200graden
    Ja doei.
    pi_60984879
    ik eet vanavond gebakken rijst met een restje sweet chilli kip uit de oven. Ik had vanmiddag een boterham met eigengemaakte eiersalade en een sneetje toast met brie, dat was lekker!
      woensdag 20 augustus 2008 @ 16:31:50 #165
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_60984900
    Kabeljauw ovenschotel uit de superdeboer krantje... ben benieuwd ik kook nooit met vis!
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_60985164
    Rode bieten, gekookte aardappelen en kabeljauw
      woensdag 20 augustus 2008 @ 17:09:17 #167
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_60986026
    Bonen, gekookte aardappels, slavink, chocolade mousse in toffee saus
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_60986060
    gekookte aardappelen... dat vind ik zulk fantasieloos voedsel...

eet 't echt nooit meer, tenzij mn ouders het voor me op tafel zetten als ik daar eet..., verder weiger ik..
    Ja doei.
    pi_60986196
    Wij eten bobotie.

* _Arual_ kan zich de laatste keer dat ze gekookte aardappelen at gelukkig niet meer herinneren.
    pi_60986275
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

eet 't echt nooit meer, tenzij mn ouders het voor me op tafel zetten als ik daar eet..., verder weiger ik..
    Hmm, ik vind gekookte aardappelen op z'n tijd met een lekker stuk draadjesvlees (met heerlijke jus) en rode kool of zo af en toe echt goddelijk. Niet te vaak, eens per zes weken of zo, maar af en toe kan ik hier echt heeeeel erg van genieten!

Vandaag op de italiaanse toer: canneloni dus. Gevuld met verse tomaten/gehakt prutje (nou ja uit de diepvries vers dan, hihihi) en met bechamel en parmezaan. Gemengde salade erbij. Lekker!
    pi_60988070
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
    Granaatappelmelasse. Waar moet ik dat in hemelsnaam vandaan halen? Ik heb er vandaag sowieso geen zin in maar morgen ga ik er iets mee doen.
    Toch niet.
    Ik ben de hele dag al hartstikke druk en ik ben af, ik heb zojuist een bak chili uit de vriezer getrokken en die ga ik zo lekker op de bank, voor de tv opeten.
    pi_60988266
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

Precies hetzelfde hier En zelfs bij m'n ouders schep ik dan amper op.. of met een scheut Maggi eroverheen.
    Ik eet echt fantastisch onculinair: ravioli uit blik daarbij wel wat verse spinazie opgebakken.. maar eigenlijk is het toch wel ernstig
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_60989204
    Wij hebben stampot bruine bonen met een speklap en verse worst gegeten
      woensdag 20 augustus 2008 @ 22:18:08 #174
    105888 renzell
    pi_60994201
    Een 'viscuisine' van de Appie (viel me mee trouwens!) met maiskolfjes, peultjes, wat broccoli en een salade van komkommer, tomaat en rode ui.

En nu een glas vodka.
    pi_60996189
    Andijvie, krieltjes en een kippepoot. En toe een softijs met chocoladedip
    pi_60996232
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik wel, in putten bij de chinese muur. Dat krijg je voor je neus in zo'n gloeiendheet pannetje, met champignons, ui en nog wat dingetjes en een hele lekkere saus
    Staat zo ongeveer bij iedere Chinees standaard op de kaart. Het gerecht heet Ti Pan en wordt stomend gebracht bij je tafeltje, alwaar de serveerster de deksel eraf haalt en je je eten nog ziet pruttelen terwijl er veel stoom vanaf komt. Je hebt Ti Pan:
    - Ossenhaas
    - Varkensvlees
    - Kip
    - Babi Pangang

OT: sperzieboontjes gegeten met een gehaktbal, en sate-kroepoek bij de film van vnv
    Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
    pi_60996274
    Kip gekruid en gevuld met brie, met salade. Als toetje wat mandarijnen.
    Avondsnackje: toast met brie en straks nog 2 mandarijnen.
    pi_61000839
    Koffie en yohurt met muesli
    pi_61000979
    2 x knackebrod met 30+ kaas en een beker karnemelk.

Als lunch een salade en wat kwark. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Misschien vind ik hier inspiratie.
    pi_61006478
    vanmorgen een smoothie met blauwe bessen, yoghurt en wat honing.

voor de lunch heb ik nog een beetje soep en wat sla die ik opleuk met wat pijnboompitjes/gedroogde tomaatjes en wat geitenkaas..

vanavond lekker witvisje uit een alupakketje (ging niet door van de week) met verse gember, thaise pepertjes en citroen en erbij broccoli.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_61006723
    nectarine
    pi_61007686
    chili con carne!!!! lang niet gegeten, ineens kwam het weer in mijn gedachten.
    pi_61008238
    Nu volkoren brood met rosbief.
    Vanavond nasi met gehaktballetjes en sate
    pi_61011272
    Rijst, vis in tomatensaus en zo een roerbakgroente-ding-mix-achtige iets...
    pi_61011841
    Broodvrije lunch: 100g optimelkwark, gekookt eitje en een plakje kaas + achterham + augurk.
    Vanavond een salade met gerookte kip.
    pi_61015345
    Ontbijt: Banaan + 2 liga's 2de stap (hadden alleen deze liga's op mijn werk)

Lunch: Brood, 1x ham, 1x kaas, 1x pindakaas met suiker en een glas melk

Avondeten: Dat gaat of patat worden, of mc
    pi_61015555
    Vandaag was het restjes dag! Een restje tomatensoep uit de diepvries, een restje canneloni van gisteren en ook nog een salade capresse kunnen maken van wat rondslingerende tomaten, een stuk mozzerella en basilicum uit de tuin.

Voor dochterlief had ik een gebakken visje van de markt meegenomen (daar is ze dol op).
    pi_61015700
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef renzell het volgende:
    Een 'viscuisine' van de Appie (viel me mee trouwens!)
    Ik vind de visvariatie van AH eerlijk gezegt lekkerder dan die van Iglo...

Vanavond eet ik Visvariatie met kaas en broccoli, met broccoli en aardappelpuree
      donderdag 21 augustus 2008 @ 17:48:37 #189
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_61015736
    Ik heb rib-eye steak van de aldi meegenomen... man, dat is goed te doen!!
    Gegeten met gebakken paprika en ui en een beetje witte rijst.
    pi_61015823
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier En zelfs bij m'n ouders schep ik dan amper op.. of met een scheut Maggi eroverheen.
    Ik eet echt fantastisch onculinair: ravioli uit blik daarbij wel wat verse spinazie opgebakken.. maar eigenlijk is het toch wel ernstig
    Ik heb zelfs nog nooit groente gekookt... gewokt, gestoomd, uit de oven... maar niet gekookt (ja, tomatensoep).

Vandaag een halve kapsalon van gister opgewarmd Als ontbijt
    La derecha oprime, la izquierda libera
    pi_61016104
    Vanavond verse pasta van de appie met kaas en basilicum gevuld, daarbij geroosterde cherrytomaatjes en rucolasalademix met balsamicodressing; jummie denk ik!
    pi_61016401
      Moderator / Redactie Sport donderdag 21 augustus 2008 @ 18:26:42 #193
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_61016425
    Pasta met een hoop groenten wat op moest + gehakt
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_61016628
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef Bluezz het volgende:
    [ afbeelding ]
    Wow! Dat ziet er erg lekker uit! Wat is het? En is het voor één persoon?
    pi_61016630
    Ik ga biefstukreepjes wokken met zwarte bonensaus met geroosterde knoflook & chili en daar doe ik dan champignons, bosuitje , rode ui en taugé bij.
    pi_61016816
    Andijvie, aardappels en een gehaktbal
    pi_61016845
    Ik ga stukjes kipfilet wokken met wat knoflook, ui en oestersaus.. daarbij basmatirijst en wat verse spinazie. Simpel maar wel lekker
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_61016913
    Pizza
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_61016969
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 18:39 schreef Haijo het volgende:

Wow! Dat ziet er erg lekker uit! Wat is het? En is het voor één persoon?
    Even voor de duidelijkheid, dat is géén eigen foto
    Alles echt indonesisch : Nasi, ei, ajam pedis en saté, boontjes, kool, taugé en wortelen
    pi_61017216
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
    vanavond lekker witvisje uit een alupakketje (ging niet door van de week) met verse gember, thaise pepertjes en citroen en erbij broccoli.
    khad geen gember meer dus t werd dille/peterselie/knoflook/bosui en citroen bij de vis die nu staat te pruttelen
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')