quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Door die lange post van me ben ik wel weer even terug op aarde gezet eigenlijk.
Ik trek me misschien even terug uit dit topic. Ik weet niet zo goed meer hoe ik op jullie moet reageren. Ik denk dat het ook niet zoveel zin heeft, jullie hebben geen behoefte aan God in je leven. Jullie hebben alles wat je hartje begeert en vinden het wel prima zo. Daar kan ik dan verder ook niets aan toevoegen en ik kan jullie ook niet overtuigen dat jullie iets fundamenteels missen in je leven en dat ik het antwoord heb op wat dat fundamentele gemis dan is.
Misschien als het comfort van een veilig leventje wat meer onder druk komt te staan, jullie open zullen staan voor verandering. Op dit moment is het echter vrij zinloos vrees ik. Pas goed op julliezelf.
Om eerlijk te zijn ging er alleen maar boosheid door me heen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:27 schreef Topspin het volgende:
Maar je dacht dus echt dat je richting de poort ging of kwam het door je hersens?
Ja, God is al in jullie leven. Dat weet ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Leer eens luisteren , god is al in ons leven , heb op zijn minst het respect dat niet te negeren en de hele tijd te roepen dat we zonder zitten .
Waar zou je belandt zijn als het was doorgegaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ging er alleen maar boosheid door me heen!![]()
"Hey, de tunnel met licht? Er is toch niks gebeurd? Wat DOE ik hier eigenlijk???
Mar fuck zeg, wat is dit MOOI!!! En wat voelt dit fijn aan!!!!
Godverdomme zeg, zul je zien dat als ik weer wakker word, dat ik me hier helemaal niets meer van kan herinneren, of dat ik het allemaal maar afdoe als een droom!!!"![]()
wat vreselijk naïef en bevooroordeeld. Het gaat niet zoals jij dat hoopt/wilt "dus" je hebt je gedachte klaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien als het comfort van een veilig leventje wat meer onder druk komt te staan, jullie open zullen staan voor verandering. Op dit moment is het echter vrij zinloos vrees ik. Pas goed op julliezelf.
Ben je nou met een omweg ellende aan het wensen ? WE moeten onder druk worden gezet ? ons veilig leventje MOET worden verstoord ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Door die lange post van me ben ik wel weer even terug op aarde gezet eigenlijk.
Ik trek me misschien even terug uit dit topic. Ik weet niet zo goed meer hoe ik op jullie moet reageren. Ik denk dat het ook niet zoveel zin heeft, jullie hebben geen behoefte aan God in je leven. Jullie hebben alles wat je hartje begeert en vinden het wel prima zo. Daar kan ik dan verder ook niets aan toevoegen en ik kan jullie ook niet overtuigen dat jullie iets fundamenteels missen in je leven en dat ik het antwoord heb op wat dat fundamentele gemis dan is.
Ik wens je alles behalve ellende toe summers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Ben je nou met een omweg ellende aan het wensen ? WE moeten onder druk worden gezet ? ons veilig leventje MOET worden verstoord ?
Waar haal jij de fantasie vandaan dat we niet open staan voor verandering ?
We staan niet open voor negatieve verandering , dat is wat anders dan dat we helemaal niet open staan .
Ik zie nu helemaal voor me hoe ze dat deden in de middeleeuwen , onder druk zetten en lelijke dingen wensen als iemand anders het recht neemt om te geloven wat die wilt geloven .
Lieffie... die moet je ook niet combineren met alcohol!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef Topspin het volgende:
[..]
Waar zou je belandt zijn als het was doorgegaan?
Zomaar een vraag.
Heb nog 1/2 glas bier en dan ga ik eens een poging wagen tot slapen. Zal 1 1/2 wachten en val ik niet in slaap dan gaat de laptop weer aan. Heb slaappillen liggen maar als ik die ga innemen dan voel ik me de dag erna in een mushroom trip leven
ik ben niet verbitterd, maar ik word er wel droevig van als ik jullie bezig zie. Niet uit boosheid, niet uit frustratie, maar gewoon uit bedroefdheid. Je hoeft er niets achter te zoeken, het is gewoon zo. Het heeft gewoon niet zoveel zin, ik weet niet wat ik nog moet zeggen, heb niks meer toe te voegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef Topspin het volgende:
Maar Ali je gaat het topic toch niet verlaten of wel?
Je kunt ook meeschrijven zomaar zonder anderen te willen overhalen
Nog leuker zou ik het vinden wanneer jij je eens zou open stellen voor het zogenaamde occulte net zoals wij ons hebben open gesteld voor Jezus en het Christelijke.
Er komt ook een of andere verbitterheid uit je post dat we niet massaal bekeerd zijn richting Jezus.
Waarom niet gelijkwaardig zonder de ander over te halen?
Maar dat zal wel het einde betekenen van deze reeks, wie weet ook genoeg geweest na 8 delen ook.
Je missie is gefaald ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ik ben niet verbitterd, maar ik word er wel droevig van als ik jullie bezig zie. Niet uit boosheid, niet uit frustratie, maar gewoon uit bedroefdheid. Je hoeft er niets achter te zoeken, het is gewoon zo. Het heeft gewoon niet zoveel zin, ik weet niet wat ik nog moet zeggen, heb niks meer toe te voegen.
Alleekes, ik wil anders nog wel even een antwoordje op mijn post over seks voor het huwelijk als het kan asjeblieft??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, God is al in jullie leven. Dat weet ik.
Nee, ik zie dat het geen zin heeft. Ik kan niemand overtuigen, omdat men hier niet overtuigd wil worden. Men wil best discussiëren enzo, maar staat niet open voor de mogelijkheid dat wat ik zeg weleens waar zou kunnen zijn, dat het zinvol voor hen zou kunnen zijn, dat het iets toe kan voegen aan hun leven, of dat het simpelweg noodzaak is om te luisteren en actie te ondernemen als ze hun leven liefhebben. Dan houdt het al op. Mijn missie is niet gefaald, ik heb juist weer wat bijgeleerd. Dat is waardevol genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je missie is gefaald ofzo
Je begon fanatiek met deze reeks en kwam erachter dat het geen zin heeft om mensen te sturen en proberen mee te sleuren? Nogmaals dat mensen een sterke eigen wil hebben ook die niet snel om te draaien valt.
Het Licht, denk ik, maar ik heb geen idee hoe ik me dat toentertijd zou voorstellen.:)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef Topspin het volgende:
[..]
Waar zou je belandt zijn als het was doorgegaan?
Omdat de eindtijd komt ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ik ben niet verbitterd, maar ik word er wel droevig van als ik jullie bezig zie. Niet uit boosheid, niet uit frustratie, maar gewoon uit bedroefdheid. Je hoeft er niets achter te zoeken, het is gewoon zo. Het heeft gewoon niet zoveel zin, ik weet niet wat ik nog moet zeggen, heb niks meer toe te voegen.
Wat zij zegt!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Lieffie... die moet je ook niet combineren met alcohol!
Lieve Topspin, wij gaan al best ver terug......er z
it zoveel interessants in jouw koppie, maar dat gaat er niet meer goed uit komen als je nog langer zonder slaap blijft. Van een paar biertjes val jij ook niet in slaap...dat hebben we gemerkt
Heel veel biertjes zijn écht niet gezond....
Van een slaappil val je wél in slaap... ,
maar die is weer niet goed combineerbaar met alcohol.ik maak mij wat zorgen
ga lekker slapen, als je niet echt in slaap valt.. rúst dan in ieder geval!
Iedere gedachte die in je opkomt aan een ballon hangen en weg laten zweven.
Probeer zo te voorkomen dat je gaat malen.
Vertel je gedachten dat je vanaf morgen 9.00 uur weer tijd voor ze hebt.
Ontspan!
en schop me nu maar onder mijn gat want ik bemoei mij met zaken die mij niets aangaan..... en af en toe... nou ja.. ik ben hier ook wel eens om 3.00 uur s nachts te vinden..
Misschien dat je wel wat mensen die niet actief meeposten wel hebt weten te overtuigen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat het geen zin heeft. Ik kan niemand overtuigen, omdat men hier niet overtuigd wil worden. Men wil best discussiëren enzo, maar staat niet open voor de mogelijkheid dat wat ik zeg weleens waar zou kunnen zijn, dat het zinvol voor hen zou kunnen zijn, dat het iets toe kan voegen aan hun leven, of dat het simpelweg noodzaak is om te luisteren en actie te ondernemen als ze hun leven liefhebben. Dan houdt het al op. Mijn missie is niet gefaald, ik heb juist weer wat bijgeleerd. Dat is waardevol genoeg.
Maar lieve schat, waar hebben wij nu zo om gebekvecht? Om het feit dat het andersom ook niet ging. Jij staat ook totaal niet open voor wat onze gedachten zijn. Of dat die wel eens waar zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat het geen zin heeft. Ik kan niemand overtuigen, omdat men hier niet overtuigd wil worden. Men wil best discussiëren enzo, maar staat niet open voor de mogelijkheid dat wat ik zeg weleens waar zou kunnen zijn, dat het zinvol voor hen zou kunnen zijn, dat het iets toe kan voegen aan hun leven, of dat het simpelweg noodzaak is om te luisteren en actie te ondernemen als ze hun leven liefhebben. Dan houdt het al op. Mijn missie is niet gefaald, ik heb juist weer wat bijgeleerd. Dat is waardevol genoeg.
Ik weet niet wat ik daar op moet antwoorden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alleekes, ik wil anders nog wel even een antwoordje op mijn post over seks voor het huwelijk als het kan asjeblieft??
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dankjewel. Je krijgt nog een reactie op die PM. Doe rustig met de drank, is niet goed voor je lichaam en geest. Slaap lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:03 schreef Topspin het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar
Hopelijk zie ik je hier vaker verschijnen ergens op FOK!, zal je niet gaan stalken maar ben benieuwd naar de rest van je " hardnekkige" opvattingen.
Mensen hebben dan denk ik een druk leven ook maar ik stop nu. Mensen hebben het druk met eigen sociaal leven, werkleven, leven met partner en kinderen plus eigen spirituele invullen en daar is niet altijd plek voor iets anders zeker niet in geval van Jezus die vaak vanzelf een bepaalde negatieve lading krijgt net zoals bij mij het geval is als ik de naam Jezus alleen al hoor.
Ik ga slapen hopelijk, zo niet dan weer online of richting word.
Wens je een prettige avond en een gelukzalig moment met je God.
Damn wat klinkt dat knuffelachtig
Nee, voor mij is jullie weg been there, done that, bewezen niet waar, niet de juiste weg, niet zoals het leven bedoeld is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar lieve schat, waar hebben wij nu zo om gebekvecht? Om het feit dat het andersom ook niet ging. Jij staat ook totaal niet open voor wat onze gedachten zijn. Of dat die wel eens waar zouden kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |