ali , jij schildert god af als een tiran ik bijv heb alleen maar positieve associaties bij god , en geen enkele negatieve die jij wel hebt , niet afschuiven .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee. Op het moment dat wij de waarheid de rug toekeren verharden wij omdat God zich op dat moment terugtrekt van ons. Als wij iets doen tegen ons geweten zal God zich terugtrekken van ons en in de toekomst vaker kwaad doen. We voelen er dan minder bij, vlakken af, verharden.
[..]
Ik weet het ook zo gauw even niet. Mijn hoofd is leeg.
Nee, haal paddo's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef Topspin het volgende:
Let's get retarded in here, het begint er soms net op te lijken![]()
Morgen een fles Jack Daniels kopen en 1/3 leegmaken, kijken hoe het topic dan op mijn netvlies valt
Paddo's raak ik gestoord vanquote:
Sluit ik me wel bij aan; dit is niet gezond joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Topspin waarom drink je toch zoveel joh
6 flesjes van 25 cl vanavond gedronken valt reuze mee, zou ik een terras gepakt hebben dan waren het er meer geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sluit ik me wel bij aan; dit is niet gezond joh.
Zo fout gegaan dus toen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef ToT het volgende:
Die tunnel met licht herken ik, alleen toen stonden er 3 mooie horizontale streepjes op de monitor van de hartbewaking!![]()
Drugs is ook occult net zoals alcohol volgens Aliquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef ToT het volgende:
Wordt wel een beetje een slowchat topic he!
In dat geval kent niemand puur jezusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Drugs is ook occult net zoals alcohol volgens Ali![]()
Wil je echt puur Jezus leren kennen dan moet je nuchter blijven en alle verleidingen kunnen weerstaan.
Tja Jezus was blijkbaar een gevalletje: "Do as I say, don't do as I do", want Hij dronk ook wijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Drugs is ook occult net zoals alcohol volgens Ali![]()
Wil je echt puur Jezus leren kennen dan moet je nuchter blijven en alle verleidingen kunnen weerstaan.
Dat ene glas lekkere whisky is onnodig als je Jezus in je leven hebt
Dacht van de mushroomsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef ToT het volgende:
Tja ach foutje in het ziekenhuis; overdosis morfine en pijnstillers bij een operatie.
Ik ging door de tunnel van licht, maar heb geen hemelpoort gezien.
Een zeer atheīstische oom van mij heeft een keer een hartstikstand gehad en heeft de hemelpoort wel gezien, zeer gedetailleerd zelfs!
(Hij was oranje!)
Leer eens luisteren , god is al in ons leven , heb op zijn minst het respect dat niet te negeren en de hele tijd te roepen dat we zonder zitten .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Door die lange post van me ben ik wel weer even terug op aarde gezet eigenlijk.
Ik trek me misschien even terug uit dit topic. Ik weet niet zo goed meer hoe ik op jullie moet reageren. Ik denk dat het ook niet zoveel zin heeft, jullie hebben geen behoefte aan God in je leven. Jullie hebben alles wat je hartje begeert en vinden het wel prima zo. Daar kan ik dan verder ook niets aan toevoegen en ik kan jullie ook niet overtuigen dat jullie iets fundamenteels missen in je leven.
Misschien als het comfort van een veilig leventje wat meer onder druk komt te staan, jullie open zullen staan voor verandering. Op dit moment is het echter vrij zinloos vrees ik. Pas goed op julliezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |