abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60778042
Let's get retarded in here, het begint er soms net op te lijken

Morgen een fles Jack Daniels kopen en 1/3 leegmaken, kijken hoe het topic dan op mijn netvlies valt Kan zijn dat ik de neiging heb om de hele fles leeg te drinken maar dat wil ik voorkomen liever
Genieten is toegestaan!!!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:55:22 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60778047
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee. Op het moment dat wij de waarheid de rug toekeren verharden wij omdat God zich op dat moment terugtrekt van ons. Als wij iets doen tegen ons geweten zal God zich terugtrekken van ons en in de toekomst vaker kwaad doen. We voelen er dan minder bij, vlakken af, verharden.
[..]

Ik weet het ook zo gauw even niet. Mijn hoofd is leeg.
ali , jij schildert god af als een tiran ik bijv heb alleen maar positieve associaties bij god , en geen enkele negatieve die jij wel hebt , niet afschuiven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60778092
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef Topspin het volgende:
Let's get retarded in here, het begint er soms net op te lijken

Morgen een fles Jack Daniels kopen en 1/3 leegmaken, kijken hoe het topic dan op mijn netvlies valt
Nee, haal paddo's.
pi_60778176
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Marquis.De.Sade het volgende:

[..]

Nee, haal paddo's.
Paddo's raak ik gestoord van

Een fles whisky lukt me nog wel maar ga ik paddestoelen eten dan begin ik te trippen en dan weet ik niet of zo'n trip ten einde gaat komen
pi_60778319
Topspin waarom drink je toch zoveel joh
pi_60778334
[quote]Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee Ja. Op het moment dat wij de waarheid de rug toekeren verharden wij omdat God zich op dat moment terugtrekt van ons. Als wij iets doen tegen ons geweten zal God zich terugtrekken van ons en zullen we in de toekomst vaker kwaad doen. We voelen er dan minder bij, vlakken af, verharden.

Je zegt namelijk letterlijk wat ik bedoel als je zegt dat God zich van ons terugtrekt, maar ik heb het alleen niet over "de waarheid".
pi_60778359
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Topspin waarom drink je toch zoveel joh
Sluit ik me wel bij aan; dit is niet gezond joh.
pi_60778416
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Sluit ik me wel bij aan; dit is niet gezond joh.
6 flesjes van 25 cl vanavond gedronken valt reuze mee, zou ik een terras gepakt hebben dan waren het er meer geweest.

Die fles whisky was om uit te drukken dat ik maar beter die fles whisky kan drinken dan paddo's kan eten. BIj whisky en bier weet ik tenminste dat ik de dag erna enigszins helder wakker wordt.

Heb wel eens zin om in het uitgaansleven eens compleet door te zakken na erg lange tijd weer, alles drinken dat de bar in de aanbieding heeft, lang niet meer gedaan ook.
pi_60778564
Je leeft maar 1 keer ook

Mooi aan het uitgaansleven is dat je amper opvalt wanneer je door aan het zakken bent omdat zowat iedereen door aan het zakken is. Net zoals Bastard vermeldde van die house-parties massaal 1 bende waar de laser-show ook nog eens een dimensie in werking zet waar je in kunt kruipen als je erin gaat kijken.

Massaal uitgaan en het op een zuipen zetten, iedereen aan de bar aan het bestellen en niemand die de ander vreemd aankijkt
pi_60778589
Stabiele mensen hebben de dag na het eten van paddo's totaal geen problemen, maar gezien de problemen die jij hebt opgenoemd, kan ik je niet aanraden die dingen uit te proberen.
pi_60778676
Heb het al eens gedaan en het was niet echt prettig hoewel wel spannend, lichteffecten kwamen duidelijker naar voren en voor het slapen liep ik een tunnel van licht in.

Sowieso geen drugs meer voor mij, dat biertje of die mix-drank maakt niet uit, af en toe een whisky ook niet.

Ik heb er ook geen behoefte meer aan.

Nog een laatste biertje en dan afsluiten 40 uur wakker moet genoeg zijn.
pi_60778686
Okee ik neem ook een Jägermeisterglaasje turfgestookte Connemara single malt whiskey.

Proost, kerel!
pi_60778775
Laat hem smaken

Morgen kijken wat ik doe, misschien de hele dag water, heb ik echt zin in een glas whisky dan haal ik dat. Nogmaals leef ik maar 1 keer en mijn lever wordt ieder jaar gecontroleerd net zoals mijn hart, geheugen bleek ook optimaal te zijn dus zelfs al ben ik vanaf mijn 16e het uitgaansleven ingegaan nog niet direct schade behalve een trip-achtige burn-out veroorzaakt door andere factoren.

Heb ook wel zin in een lekker glas whisky nu
pi_60778869
Die tunnel met licht herken ik, alleen toen stonden er 3 mooie horizontale streepjes op de monitor van de hartbewaking!
pi_60778883
Een jagermeister zou er ook wel ingaan nu ik lees over jagermeisterglas

Een jagermeister om de maag op te warmen dus ook. Geen hele fles maar een paar
pi_60778896
Wordt wel een beetje een slowchat topic he!
pi_60778939
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef ToT het volgende:
Die tunnel met licht herken ik, alleen toen stonden er 3 mooie horizontale streepjes op de monitor van de hartbewaking!
Zo fout gegaan dus toen?

Ik was wel in spanning wat er ging gebeuren toen, dacht ook ff dat het mijn laatste minuten waren maar heb mezelf wakker kunnen schudden toen. Ook lag er snoep op tafel en nog wiet gerookt om te kalmeren. Of die wiet dan zo bevorderlijk is dat is ook maar de vraag.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:23:55 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60778951
dat lijkt maar zo door die Jägermeisterglaasje turfgestookte Connemara single malt whiskey.
pi_60778961
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef ToT het volgende:
Wordt wel een beetje een slowchat topic he!
Drugs is ook occult net zoals alcohol volgens Ali

Wil je echt puur Jezus leren kennen dan moet je nuchter blijven en alle verleidingen kunnen weerstaan.

Dat ene glas lekkere whisky is onnodig als je Jezus in je leven hebt
pi_60778995
Tja ach foutje in het ziekenhuis; overdosis morfine en pijnstillers bij een operatie.

Ik ging door de tunnel van licht, maar heb geen hemelpoort gezien.

Een zeer atheīstische oom van mij heeft een keer een hartstikstand gehad en heeft de hemelpoort wel gezien, zeer gedetailleerd zelfs!
(Hij was oranje! )
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:26:00 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60779013
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wil je echt puur Jezus leren kennen dan moet je nuchter blijven en alle verleidingen kunnen weerstaan.
In dat geval kent niemand puur jezus
pi_60779034
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat ene glas lekkere whisky is onnodig als je Jezus in je leven hebt
Tja Jezus was blijkbaar een gevalletje: "Do as I say, don't do as I do", want Hij dronk ook wijn.
pi_60779040
Door die lange post van me ben ik wel weer even terug op aarde gezet eigenlijk.

Ik trek me misschien even terug uit dit topic. Ik weet niet zo goed meer hoe ik op jullie moet reageren. Ik denk dat het ook niet zoveel zin heeft, jullie hebben geen behoefte aan God in je leven. Jullie hebben alles wat je hartje begeert en vinden het wel prima zo. Daar kan ik dan verder ook niets aan toevoegen en ik kan jullie ook niet overtuigen dat jullie iets fundamenteels missen in je leven en dat ik het antwoord heb op wat dat fundamentele gemis dan is.

Misschien als het comfort van een veilig leventje wat meer onder druk komt te staan, jullie open zullen staan voor verandering. Op dit moment is het echter vrij zinloos vrees ik. Pas goed op julliezelf.
pi_60779062
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef ToT het volgende:
Tja ach foutje in het ziekenhuis; overdosis morfine en pijnstillers bij een operatie.

Ik ging door de tunnel van licht, maar heb geen hemelpoort gezien.

Een zeer atheīstische oom van mij heeft een keer een hartstikstand gehad en heeft de hemelpoort wel gezien, zeer gedetailleerd zelfs!
(Hij was oranje! )
Dacht van de mushrooms

Een boek zien liggen in de boekhandel over doodservaringen, wilde dat boek kopen maar 34 euro is me teveel en dan maar liever 20 cent in de bibliotheek. Bevalt het boek niet dan gaat het terug.

Maar je dacht dus echt dat je richting de poort ging of kwam het door je hersens?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:31:00 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60779133
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Door die lange post van me ben ik wel weer even terug op aarde gezet eigenlijk.

Ik trek me misschien even terug uit dit topic. Ik weet niet zo goed meer hoe ik op jullie moet reageren. Ik denk dat het ook niet zoveel zin heeft, jullie hebben geen behoefte aan God in je leven. Jullie hebben alles wat je hartje begeert en vinden het wel prima zo. Daar kan ik dan verder ook niets aan toevoegen en ik kan jullie ook niet overtuigen dat jullie iets fundamenteels missen in je leven.

Misschien als het comfort van een veilig leventje wat meer onder druk komt te staan, jullie open zullen staan voor verandering. Op dit moment is het echter vrij zinloos vrees ik. Pas goed op julliezelf.
Leer eens luisteren , god is al in ons leven , heb op zijn minst het respect dat niet te negeren en de hele tijd te roepen dat we zonder zitten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')