DutchTrain heeft me het laten doen! Ik ben onschuldig! Hij heeft me er toe gedwongen!quote:
Ja, maar da's 020, die doen overal lang over.quote:Trouwens, weinig deeltjes Rotterdam? Het Amsterdam-topic doet al máánden over één topic.
Redelijke kans dat Isegrim en Heiden6 op een kasteel wonenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef Romanov het volgende:
[..]
*zwaait uit raam naar de overkant*
Mjaa, wat ik trouwens wel jammer vind aan Rotterdam, is dat we hier ooit kastelen schijnen te hebben gehad. Minimaal 3, maar om terug te komen op die HoekersT schijnt dat ze rond 1496 de boel hier flink hebben vernield (beetje boos over gejatte haring misschien
) en zo ook flink veel andere sloten en kastelen hebben vernield.
Vind deze wel mooi:
[ afbeelding ]
Slot Honingen![]()
(en ja, ik hou van historische meuk enzow)
Dan ben ik altijd al rotterdammer geweestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Romanov het volgende:
[..]
Zeeland is een deelgemeente, zeg maar een overzeese Hoek van Holland![]()
Geselligquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd al rotterdammer geweest
Ah en de verborgen tunnels tussen stadhuis en Metro Stadhuis + de ondergrondse schuilkelder daaronder is ook wel fascinerendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Redelijke kans dat Isegrim en Heiden6 op een kasteel wonen![]()
Er bestaat een reeële kans dat de fundering van de hofpleinlijn deels ligt op de restanten van het Hof van Weena.
Het is wel een leuke gedachte dat die dingen er zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah en de verborgen tunnels tussen stadhuis en Metro Stadhuis + de ondergrondse schuilkelder daaronder is ook wel fascinerend
Ja, die kwam ik ook tegen op de site waar ik aan het rondneuzen ben... Schijnt in 1100 gesticht te zijn en op last van ene Jacoba van Beieren (cultuurminachtende trut!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Redelijke kans dat Isegrim en Heiden6 op een kasteel wonen![]()
Er bestaat een reeële kans dat de fundering van de hofpleinlijn deels ligt op de restanten van het Hof van Weena.
http://www.deleeuwvanweenen.nl/Webpage/Genealogie/Kasteel.htmquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, die kwam ik ook tegen op de site waar ik aan het rondneuzen ben... Schijnt in 1100 gesticht te zijn en op last van ene Jacoba van Beieren (cultuurminachtende trut!!) te zijn gesloopt. in 1509 kocht Rotterdam de grond weer op.
Eeuwig zonde van die van Beieren...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.deleeuwvanweenen.nl/Webpage/Genealogie/Kasteel.htm
Ik moet wel werken. FOK! is daar geblokkeerd!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
sjezus jongens jullie werken helemaal nietik was jullie alweer kwijt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Interesting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of het is de Schie, hier om de hoek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie wonen thv. het oude station HofpleinDat water zal ongetwijfeld de binnenrotte zijn, dus de huidige markt @ Blaak zeg maar...
Dan ook maar meteen de groeten uit Nijmegen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja... hooguit 16 mensjes die posten ...
Jammer dat er werkelijk geen reet te beleven valtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat staat er allemaal nog
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jammer dat er werkelijk geen reet te beleven valt.
De mooiste oude steden in Nederland zijn Utrecht, Amersfoort en Zwolle. In die volgorde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vinnik ook zo jammer aan het feit dat het hier niet meer zo is. Als ik soms in Delft, Den Haag, of Leiden loop, kan ik echt mn ogen uitkijken. Ze renoveren wel vaak zat oude huizen enzow, maar dan zie je toch dat het allemaal nieuw spul is. Juist dat oude zoals op jouw 2e foto is zo coolquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Mooie sloot]
[Leuk steegje]
>>> Gouda topic deel 4: Over kaas, kaarsen maar ook pijpen!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |