Vraag die maat even of hij zijn schoenen nog heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef fathank het volgende:
Die Nike Air Max heeft een maat van me ook allebei, in dezelfde maat![]()
. Alleen jij bent diegene niet denk ik
Wilt ie ze misschien allebei dubbel? Dan maak ik een mooie prijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef fathank het volgende:
Die Nike Air Max heeft een maat van me ook allebei, in dezelfde maat![]()
. Alleen jij bent diegene niet denk ik
Pm gestuurdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:57 schreef Logitik het volgende:
Mooi blousje van G-star heb jij daar
Dat past goed in mijn Dressoir!
Daarom heb ik interesse en word ik graag de nieuwe eigenaresse
Ik hoop alleen dat hij past
daarom word ik nog niet te enthousiast
Daarom, heeft u maten? dan krijgt u dukaten!
Zo'n post maakt mijn dag weer helemaal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:57 schreef Logitik het volgende:
Mooi blousje van G-star heb jij daar
Dat past goed in mijn Dressoir!
Daarom heb ik interesse en word ik graag de nieuwe eigenaresse
Ik hoop alleen dat hij past
daarom word ik nog niet te enthousiast
Daarom, heeft u maten? dan krijgt u dukaten!
Vergeten te vermelden maar spullen kunnen ook in nijmegen worden opgehaald!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Kyrano het volgende:
Waar eventueel op te halen? intresse in de Lavalamp
Ik kan je geen PM sturen.. heb een mailtje naar je email adres in je profiel gestuurd maar nog geen reactie dus weet niet of die klopt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb interesse in de g-star blouse (als deze nog niet verkocht is) en de diesel-schoenen en doe een bod van 25 euro excl. verzenden voor beide
ik hoor het graag!
Pm ontvangenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:43 schreef Logitik het volgende:
PM over het G-star blousje gehad, alleen werkt de foto niet
Daarom een PM terug gestuurd
Nee die heb ik ooit gekochtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een USB rocket launcher. Zeg me dat je dat ding ergens bij hebt gekregen!
Duidelijkere foto geplaats, tevens een pm gestuurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
tvp. Misschien interesse in de grijs met groene Nikes, moet nog even bepalen of ik ze mooi vind.
Bedankt voor je berichtje! ben blij dat het horloge zo snel is aangekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef B_BOY het volgende:
heeft een mooi nieuw klokje om zijn pols,
dinsdagavond bieden, nog geen 24uur later in gebruik
ehh. in den helder (wa ik woohn)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef w00h00 het volgende:
vet, waar kun je die missle launcher nieuw kopen?
Megagadgets.nl (pas op, verslavend, zo bestelde ik gister een aansteker die dmv een schakelaartje om te zetten in een schok apparaat veranderdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef w00h00 het volgende:
vet, waar kun je die missle launcher nieuw kopen?
huhhum, ken je ook zelf maken pak een ansteker en nog een peuter die ene uit elkaar en haal het bovenste stukje van die andere ansteker af dan gooi je die ui gepeuterde schok ding op die andere en doe je bovenkant er weer opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Megagadgets.nl (pas op, verslavend, zo bestelde ik gister een aansteker die dmv een schakelaartje om te zetten in een schok apparaat veranderd)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
huhhum, ken je ook zelf maken pak een ansteker en nog een peuter die ene uit elkaar en haal het bovenste stukje van die andere ansteker af dan gooi je die ui gepeuterde schok ding op die andere en doe je bovenkant er weer opD:
zoek maar op internetquote:
Is dat geen kindermishandeling?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
en nog een peuter
moet je nou alles verpestequote:Op zondag 24 augustus 2008 13:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat geen kindermishandeling?
Groetjes,
veldmuis
Megakick!quote:
Tja; daar let je niet altijd op wanneer je een topic bovenin de lijst ziet he....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef kovenant het volgende:
jezus
dit topic is uit 2008 ^_^
hoe erg kunnen jullie falen !
faal haas must faal
Ik vind jullie best enig ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef kovenant het volgende:
ow?
waarom zie ik dat dan wel?
of zijn kevin33 en Kovenant hier enige lezers
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef soulfly1983 het volgende:
5 excl geboden voor de heineken handdoekjes
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Descendent het volgende:
Die G star blouse vinnik wel leuk.
Doe es PM en over de incl. prijs plz?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|