Ik kan je geen PM sturen.. heb een mailtje naar je email adres in je profiel gestuurd maar nog geen reactie dus weet niet of die klopt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb interesse in de g-star blouse (als deze nog niet verkocht is) en de diesel-schoenen en doe een bod van 25 euro excl. verzenden voor beide
ik hoor het graag!
Pm ontvangenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:43 schreef Logitik het volgende:
PM over het G-star blousje gehad, alleen werkt de foto niet
Daarom een PM terug gestuurd
Nee die heb ik ooit gekochtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een USB rocket launcher. Zeg me dat je dat ding ergens bij hebt gekregen!
Duidelijkere foto geplaats, tevens een pm gestuurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
tvp. Misschien interesse in de grijs met groene Nikes, moet nog even bepalen of ik ze mooi vind.
Bedankt voor je berichtje! ben blij dat het horloge zo snel is aangekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef B_BOY het volgende:
heeft een mooi nieuw klokje om zijn pols,
dinsdagavond bieden, nog geen 24uur later in gebruik
ehh. in den helder (wa ik woohn)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef w00h00 het volgende:
vet, waar kun je die missle launcher nieuw kopen?
Megagadgets.nl (pas op, verslavend, zo bestelde ik gister een aansteker die dmv een schakelaartje om te zetten in een schok apparaat veranderdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef w00h00 het volgende:
vet, waar kun je die missle launcher nieuw kopen?
huhhum, ken je ook zelf maken pak een ansteker en nog een peuter die ene uit elkaar en haal het bovenste stukje van die andere ansteker af dan gooi je die ui gepeuterde schok ding op die andere en doe je bovenkant er weer opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Megagadgets.nl (pas op, verslavend, zo bestelde ik gister een aansteker die dmv een schakelaartje om te zetten in een schok apparaat veranderd)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
huhhum, ken je ook zelf maken pak een ansteker en nog een peuter die ene uit elkaar en haal het bovenste stukje van die andere ansteker af dan gooi je die ui gepeuterde schok ding op die andere en doe je bovenkant er weer opD:
zoek maar op internetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |