Zo dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]: Deze PI is echt überfout en übergay, derhalve alleen te gebruiken als je mij kotsend over de grond wilt laten rollen terwijl ik hysterisch lach en mezelf vervolgens in de foetushouding op zal rollen in een hoekje terwijl ik zachtjes ween.
Ohjaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij deed het beter:
De teloorgang van de PI.
Je bent me net voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij deed het beter:
De teloorgang van de PI.
Ik hield me aan jouw OP.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja!
Niet dat je één van beide topics volledig hebt gelezen, maar bedankt voor je loze opmerking.
quote:: ''Okay, cool.'' of ''Ik hoop dat je [insert verwensing]'' of ''Goed idee.''
Voor betekenis PI zie OP.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef JVDS het volgende:
Jij maakt vieze posts conjo, eerlijk
Je lijkt die ene gekke professor wel ofzo man
kankervies
tief opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef JVDS het volgende:
kankervies
Uitzonderigen zijn er natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen die PI's gebruiken...
En het idee dat alleen newbies geen PI's gebruiken is onzin. Sterker nog, het is helemaal niet zo lang geleden dat je newbies juist kon herkennen omdat ze de enige waren die PI's gebruikten... Dat die newbies nu zo-goed-als newbie-af zijn, betekent natuurlijk niet dat de boel nu ineens wordt omgedraaid.
Ik gebruik hem vaak op een narcistische manier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef GizartFRL het volgende:
Dus je post was sarcastisch?
Omg jij was me voor.quote:
Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef Meddo het volgende:
gebruik je een PI met betrekking op je eigen post, of op degene die je quote?
Het wordt dan ook vaak gebruikt om het tegenovergestelde van wat je typt uit te drukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
In de Text Only-layout (aka de enige die nog enigszins de moeite waard is) zie je geen PI's, dus dan kun je niet anders dan ze negeren. Als je je niet kunt uitdrukken zonder PI moet je nodig eens aan je schriftelijke vaardigheden gaan werken. Hoe kun je ooit nog een officiele brief of whatever schrijven als je niet eens de strekking van wat je bedoelt kunt duidelijk kunt maken zonder willekeurig plaatje in de linkerbovenhoek? De PI staat gelijk aan de onherroepelijke teloorgang van de algemene taalvaardigheid en zou dus bij wet verboden moeten worden.
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij deed het beter:
De teloorgang van de PI.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat ik nooit in ONZ kom, anders had ik het geweten.
Je bent een gekkie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van dit topic?
Heb ze d'r zelf gepost, numbnuts.quote:
Ik verwens je alvast een gelukkig nieuw jaar!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hou eens op met die verwensingen.
Klopt, de foutheid maakt ze geniaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef Maurari het volgende:
[ afbeelding ] lijkt heel erg op desmiley van MSN. Geen greintje vriendelijkheid vind ik er in terug. Nee, het lijkt meer op "ik ga je vermoorden in je slaap [ afbeelding ]"
Toffe post!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef JVDS het volgende:
kankervies
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef JVDS het volgende:
focking harde shit toch
gewoon die flow recht van de straat
als een malle
conjo
Over niet sporen gesproken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef JVDS het volgende:
focking harde shit toch
gewoon die flow recht van de straat
als een malle
conjo
Die vraag in je ondertitel geldt dus voor jezelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef Dlocks het volgende:
Even kijken welke PI je te zien krijgt als je er geen aanvinkt.
-edit-
Deze dus:
[ afbeelding ]
Nee, die staat er alleen maar om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vraag in je ondertitel geldt dus voor jezelf.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, die staat er alleen maar om reacties uit te lokken.
Hap hapquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, die staat er alleen maar om reacties uit te lokken.
Als er zoveel emoties tegelijk door je heengaan zou ik professionele hulp zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wat bedoel ik nu ts?
We kickten hem tegelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Emimich het volgende:
Goed topic, nu kunnen al die noobs een keer PI's beginnen te gebruiken!
Nou jongens als fuhrer Bearugard het zegt, zal het wel zo zijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die geen PI's gebruiken zijn ronduit debiel.
PI's zorgen ervoor dat smileys overbodig zijn. Enkel "" is geoorloofd. Zelf mag ik overigens "
" ook graag gebruiken, als zoiets van: 'Whehe, en nu happen, kneus!".
Verder wel een goed topic. Ik raad elke PI-loze newbie aan de OP uit te printen en boven hun maagdenbed te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou jongens als fuhrer Bearugard het zegt, zal het wel zo zijn!Ik proef een zekere sarcastische ondertoon in je post, maar kan het niet plaatsen omdat je te fucking achterlijk bent om de juiste PI te gebruiken. Lees verdomme de OP eens door voordat je in een topic gaat posten, faalhengst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"" had je in moeten zetten, eikel!
Mocht je echter geen sarcastische bijbedoelingen hebben en meen je werkelijk wat je hebt gepost, dan rest mij niets anders dan te zeggen: "BRAVO!". Eindelijk iemand die het licht gezien heeft.
Dat was mijn bedoeling ook man, verwarring scheppen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik proef een zekere sarcastische ondertoon in je post, maar kan het niet plaatsen omdat je te fucking achterlijk bent om de juiste PI te gebruiken. Lees verdomme de OP eens door voordat je in een topic gaat posten, faalhengst.
" [ afbeelding ] " had je in moeten zetten, eikel!
Mocht je echter geen sarcastische bijbedoelingen hebben en meen je werkelijk wat je hebt gepost, dan rest mij niets anders dan te zeggen: "BRAVO!". Eindelijk iemand die het licht gezien heeft.
Mensen die voor mij verwarring scheppen, daar ga ik een graf voor scheppen. Dat je 't maar even weet, vriend! Ik ben tenslotte Beauregard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef afcajos het volgende:
Was trouwens niet echt sarcastisch, zelf ben ik zuinig met het weggeven van pi's()maar weet ze, als ik ze plaats goed te gebruiken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die voor mij verwarring scheppen, daar ga ik een graf voor scheppen. Dat je 't maar even weet, vriend! Ik ben tenslotte Beauregard.
In ieder geval niet achter je PCquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Paramnesia het volgende:
Enige wat mij nu intereseert op dit tijdstip is waar ik een fokking blowjob kan krijgen. Fuck PI's
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
In ieder geval niet achter je PC!
Ik neem jouw raad wel serieus hoor Chris.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Het is tekenend dat er weer een paar inferieure nerdjes mijn goede raad in de wind durven te slaan, zonder dat ze gehinderd worden door enige kennis van zaken!
Gelukkig zijn de meesten gewoon leergierig.
Zo mag ik het horen, ouwe boef!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem jouw raad wel serieus hoor Chris.
Het mes stond al op mijn pols toen ik die PI in combinatie met jouw edele naam zag, JK.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Garpje, ik bedoelde natuurlijk [ afbeelding ].
Die spontaniteit waardeer ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaa, ik mag graag lekker gek doen, C2k.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die spontaniteit waardeer ik.
Derhalve zal ik je belonen met een tegoedbon voor een nieuw vlot en pittig kapsel.
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.phpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht de search ooit weer gaan werken, dan zijn de legendarische "BS, FF, SU"-topics een goede les in kordaat PI-gebruik.
Whehehe, genoeg materiaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php
Ik heb er liever helemaal geen topics over, het aanzicht IRL roept al teveel pijnlijke emoties op.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Daar kunnen ook geen topics genoeg over zijn: Vrouwen van 30+ van van die vlotte pittige kapsels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |