Mensen die voor mij verwarring scheppen, daar ga ik een graf voor scheppen. Dat je 't maar even weet, vriend! Ik ben tenslotte Beauregard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef afcajos het volgende:
Was trouwens niet echt sarcastisch, zelf ben ik zuinig met het weggeven van pi's()maar weet ze, als ik ze plaats goed te gebruiken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die voor mij verwarring scheppen, daar ga ik een graf voor scheppen. Dat je 't maar even weet, vriend! Ik ben tenslotte Beauregard.
In ieder geval niet achter je PCquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Paramnesia het volgende:
Enige wat mij nu intereseert op dit tijdstip is waar ik een fokking blowjob kan krijgen. Fuck PI's
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
In ieder geval niet achter je PC!

Ik neem jouw raad wel serieus hoor Chris.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Het is tekenend dat er weer een paar inferieure nerdjes mijn goede raad in de wind durven te slaan, zonder dat ze gehinderd worden door enige kennis van zaken!
Gelukkig zijn de meesten gewoon leergierig.
Zo mag ik het horen, ouwe boef!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem jouw raad wel serieus hoor Chris.
Het mes stond al op mijn pols toen ik die PI in combinatie met jouw edele naam zag, JK.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Garpje, ik bedoelde natuurlijk [ afbeelding ].
Die spontaniteit waardeer ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaa, ik mag graag lekker gek doen, C2k.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die spontaniteit waardeer ik.
Derhalve zal ik je belonen met een tegoedbon voor een nieuw vlot en pittig kapsel.
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.phpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht de search ooit weer gaan werken, dan zijn de legendarische "BS, FF, SU"-topics een goede les in kordaat PI-gebruik.
Whehehe, genoeg materiaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php
Ik heb er liever helemaal geen topics over, het aanzicht IRL roept al teveel pijnlijke emoties op.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Daar kunnen ook geen topics genoeg over zijn: Vrouwen van 30+ van van die vlotte pittige kapsels!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |