Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef Meddo het volgende:
gebruik je een PI met betrekking op je eigen post, of op degene die je quote?
Het wordt dan ook vaak gebruikt om het tegenovergestelde van wat je typt uit te drukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
In de Text Only-layout (aka de enige die nog enigszins de moeite waard is) zie je geen PI's, dus dan kun je niet anders dan ze negeren. Als je je niet kunt uitdrukken zonder PI moet je nodig eens aan je schriftelijke vaardigheden gaan werken. Hoe kun je ooit nog een officiele brief of whatever schrijven als je niet eens de strekking van wat je bedoelt kunt duidelijk kunt maken zonder willekeurig plaatje in de linkerbovenhoek? De PI staat gelijk aan de onherroepelijke teloorgang van de algemene taalvaardigheid en zou dus bij wet verboden moeten worden.
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hij deed het beter:
De teloorgang van de PI.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat ik nooit in ONZ kom, anders had ik het geweten.
Je bent een gekkie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van dit topic?
Heb ze d'r zelf gepost, numbnuts.quote:
Ik verwens je alvast een gelukkig nieuw jaar!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hou eens op met die verwensingen.
Klopt, de foutheid maakt ze geniaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef Maurari het volgende:
[ afbeelding ] lijkt heel erg op desmiley van MSN. Geen greintje vriendelijkheid vind ik er in terug. Nee, het lijkt meer op "ik ga je vermoorden in je slaap [ afbeelding ]"
Toffe post!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef JVDS het volgende:
Jij maakt vieze posts conjo, eerlijk
Je lijkt die ene gekke professor wel ofzo man
kankervies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |