Fokking goede humor hequote:
Jij bent dom, als je gewoon goed leest zie je dat ik het een vet merk vond maar dat het nu verpaupert is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef Chillah.Bee het volgende:
TS is alto![]()
![]()
Mensen die zich druk maken over hypes/mode
Niemand loopt met G-starquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Koop dan G-star, veel mooier, orgineler en bijna niemand loopt er nog mee. Succes TS.
Inderdaad, niemand heeft G-Star.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Koop dan G-star, veel mooier, orgineler en bijna niemand loopt er nog mee. Succes TS.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Niemand loopt met G-starWaar woon jij dan?
Godverdomme zeg, stelletje falersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand heeft G-Star.
volgens mij hebben meer mensen iets van G-Star dan van Chasin'
Je haalt me de woorden uit de mond. Ah! wacht dat moet uit Staphorst komen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik ben tijdje afwezig geweest he... maar wtf is onur torkoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Amoebe_Boy het volgende:
is eensch met ts.. onur torko ftw!
Ik heb niks van gay ster, maar wel een twee jaar oude winterjas van Chasin'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Trolled.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Laat ons jouw geweldige kleding eens zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:19 schreef TC03 het volgende:
Mensen met kleding van dit soort merken zijn echt hersendood.
Ik heb geen geweldige kleding en pretendeer ook niet het allemaal beter te weten, maar dit is dus echt een merk wat alleen maar wordt gekocht omdat het duur is. Het is niet echt extreem stijlvol of mooi. Ook niet lelijk, ik zou gerust zo'n trui aandoen als ik hem van iemand kreeg, maar gezien de prijs die je ervoor betaalt vind ik het gewoon niks bijzonders. En de mensen die het dragen, doen dit vaak om erbij te horen en denken dat ze cool zijn als ze een trui van ¤80 dragen. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Laat ons jouw geweldige kleding eens zien
Ik vond de winterjas die ik bij de Score had gekocht nou niet bepaald duur destijds.. Ik meen ¤100. En dat valt mee als je er twee winters mee doetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geen geweldige kleding en pretendeer ook niet het allemaal beter te weten, maar dit is dus echt een merk wat alleen maar wordt gekocht omdat het duur is. Het is niet echt extreem stijlvol of mooi. Ook niet lelijk, ik zou gerust zo'n trui aandoen als ik hem van iemand kreeg, maar gezien de prijs die je ervoor betaalt vind ik het gewoon niks bijzonders. En de mensen die het dragen, doen dit vaak om erbij te horen en denken dat ze cool zijn als ze een trui van ¤80 dragen. Vandaar.
Dat is niet duur inderdaad, maar ik weet dat een hoodie van zo'n merk al gauw ¤60 is. Dat vind ik heel veel voor een trui die er niet bijzonder uit ziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vond de winterjas die ik bij de Score had gekocht nou niet bepaald duur destijds.. Ik meen ¤100. En dat valt mee als je er twee winters mee doet.
Mjeh, die kan je net zo goed bij de Jack n Jones halen voor minderquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is niet duur inderdaad, maar ik weet dat een hoodie van zo'n merk al gauw ¤60 is. Dat vind ik heel veel voor een trui die er niet bijzonder uit ziet.
Kijk dat is al beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geen geweldige kleding en pretendeer ook niet het allemaal beter te weten,
Een tijdje terug hadden ze in hun collectie wel leuke shirts e.d. wat dat betreft ben ik het toch wel eens met de TS. Nu is het allemaal een beetje van hetzelfde.quote:maar dit is dus echt een merk wat alleen maar wordt gekocht omdat het duur is. Het is niet echt extreem stijlvol of mooi.
In dit geval ben ik het met je eens.quote:Ook niet lelijk, ik zou gerust zo'n trui aandoen als ik hem van iemand kreeg, maar gezien de prijs die je ervoor betaalt vind ik het gewoon niks bijzonders.
Ik heb een hekel aan grote merken op m'n kledingquote:En de mensen die het dragen, doen dit vaak om erbij te horen en denken dat ze cool zijn als ze een trui van ¤80 dragen. Vandaar.
Gadverdamme, waar zit jij in godsnaam met je gedachte?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik las: Sunchaser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |