Nou ja, mensen doen aan kinderen, ofwel voor zichzelf, ofwel voor het kind, ofwel voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan 3 dingen op..Ik snap het dan ook niet meer hoor..
[..]
Of je hebt slechte ouders gehad, of jij was ondankbaar..
Mocht dat eerste het geval zijn kan ik het begrijpen, maar je hoeft niet te typen dat ouders in het algemeen zo zijn..
je vergeet de scheiding en het nieuwe flatje met de bijstandsuitkeringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Arclight-S het volgende:
Mij lijkt het wel heerlijk om een gezin te hebben.
Leuke huis, stationwagon, 2 van die apen rondlopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Kinderen zijn het mooiste wat er is.![]()
Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".
Ben jij een kloon van Fritzl?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
En dat is niet goed omdat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hunzelf? Hun "regels" ? Hun normen en waarden?
Wat een onzin!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag dan altijd aan diegene die mij raar aankijkt want ik heb hetzelfde of diegene mij 1 rationele reden kan geven waarom hij voor kinderen heeft gekozen.
Tot nu toe heeft niemand mij hier nog normaal op kunnen antwoorden.
Omdat ze het vaak ook verkeerd doen ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is niet goed omdat?
Als de ouders het niet doen, probeert de overheid het wel.....
Maar oh oh wat zijn ouders toch egoistich
uit liefde voor elkaar of uit liefde voor kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
Dat is dan ook de enige juiste reden om te kiezen voor kinderen. Helaas is dat alleen lang niet altijd het geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
Zij vragen aan mij waarom niet, ik vraag hun dan waarom wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zozo, 100% ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef stbabylon het volgende:
en ik zal nooit vader worden (en dat weet ik 100% zeker....)
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Kinderen zijn hinderen. © vader Cats.
Bovendien; als je samen een behoorlijke baan hebt, word je vanzelf rijk. Ook leuk.
Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.quote:
Wat dacht je van een leuke oude dag hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Aan jezelf besteden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Ik mis het gedeelte waarin dit nadelig is voor het kind?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Och, als het zover is erfgenamen genoeg. Kan ik (nu) prima mee leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef MouzurX het volgende:
Wat dacht je van een leuke oude dag hebben?
Heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!
Inderdaad. En ouders die er over lopen te zeiken krijgen van mij steevast het verwijt dat er al teveel mensen op de aarde zijn, en dat het op de wereld brengen van nog een kind gewoon een egoïstische daad is van mensen die niet capabel zijn hun eigen leven betekenis te geven maar daar een kind voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef 100procent het volgende:
Als je geen kinderen wilt, dan wil je dat toch niet!
Onzin altijd!
Ik lach je dan uit wanneer je daar gezet bent door je bloedeigen kinderen omdat niemand van hun voor je wilt zorgen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met je morsige knoken op een grote, koude, berg met geld zitten. In je eentje. Gezellig!!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Mjah, er zit ook niks tussen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n huis vraagt om een bioscoopkamer, gameroom, biljartkamer, neukkamer (met condooms), jaccuzie kamer, etc etc...........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt, maar goed. Als het een beetje meezit hoef ik m'n liefde dan niet te kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik lach je dan uit wanneer je daar gezet bent door je bloedeigen kinderen omdat niemand van hun voor je wilt zorgen....
Man, je klinkt als Marc Dutroux...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
ALs je zo'n groot huis hebt is het toch zonde het leeg te laten staan. Al die kamers vragen erom gevuld te worden met kindertjes.
FOK! is niet van de nuance, anders is er niks aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, er zit ook niks tussen...
Die vulde kelders met kinderen (van een ander). Dat is toch weer iets heel anders hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Man, je klinkt als Marc Dutroux...
Ik koop mijn liefde nu ook niet en dat hoef ik ook niet te bewijzen met kinderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt, maar goed. Als het een beetje meezit hoef ik m'n liefde dan niet te kopen.
Mja, je moet natuurlijk ergens beginnen héquote:
Als die stationwagon maar blijftquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef henkway het volgende:
[..]
je vergeet de scheiding en het nieuwe flatje met de bijstandsuitkering
dat dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ouders zijn juist egoistisch, zij zetten een kind op de wereld en dringen zich de volgende 18 jaar ook nog op aan dat kind.
In je eentje? geen kinderen = geen vrouw ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat eerste is me prima gelukt met kinderen, dat tweede ook, alleen niet in Spanje......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Lekker huis in de binnenstad en sinds kort een geinig appartement in Barcelona. Met kinderen was dat niet gelukt.
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kan zeker, ik heb er ook nog een zwembad bij. Niet vergeten de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n huis vraagt om een bioscoopkamer, gameroom, biljartkamer, neukkamer (met condooms), jaccuzie kamer, etc etc...........
Wat had jij dan gewild wat je ouders gedaan hadden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.
Misschien wil het de rest van de wereld niet aan doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen.
Dat is hun beslissing geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat had jij dan gewild wat je ouders gedaan hadden?
Ik had het over de kamers, niet over wat er bij zat.... wel even opletten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan zeker, ik heb er ook nog een zwembad bij. Niet vergeten de volgende keer.
Je snapt denk ik niet goed wat er staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien wil het de rest van de wereld niet aan doen...
[..]
Dat is hun beslissing geweest.
Dat betekend niet automatisch dat ik het ook moet.
Wanneer dat wel zo zou zijn zou je pas echt een domme lul zijn.
Kinderen "nemen" omdat je ouders dat graag willen....![]()
Wat is dat voor een debiele opmerking? Dat snijdt toch totaal geen hout?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat had jij dan gewild wat je ouders gedaan hadden?
Bij jou in de buurt kost een huis minder dan een Ford Ka. Met zwembad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan zeker, ik heb er ook nog een zwembad bij. Niet vergeten de volgende keer.
Je zegt eerst zelf: Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat is dat voor een debiele opmerking? Dat snijdt toch totaal geen hout?
(trouwens een van de zoveel mongolide argumenten van mensen die niet snappen dat je geen kinderen wilt 'oh had je liever gewild dat je ouders geen kinderen wilden')
Een Ford Ka met zwembad! Wat ze tegenwoordig allemaal niet bedenken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt kost een huis minder dan een Ford Ka. Met zwembad.
Dat is een aanname uit het niets. Jij beweert dat kinderen nemen uit liefde voortkomt. Ik kan precies hetzelfde maar dan precies andersom. Kinderen niet nemen komt ook voort uit liefde. Omdat je van elkaar houd besluit je om je relatie naar een volgende stap te zetten om geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zegt eerst zelf: Misschien is het ook wel eens tot je botte verstand gekomen dat je juist geen kinderen neemt, uit liefde voor de kinderen
Daarmee suggereer je dat het voor een kind beter zou zijn wanneer het nooit geboren was. Dan is mijn vraag aan jou natuurlijk wat jij daar zelf van vind. Volstrekt terechte opmerking imo.
En juist die zouden meer kinderen moeten krijgen, dom volk hebben we al genoeg op deze wereld...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef Synthesist het volgende:
[..]
...
Uiteindelijk is de groep vrouwen die écht geen kinderen willen erg klein. Vaak zijn het wel bepaalde vrouwen, hoogopgeleiden willen minder kinderen bijvoorbeeld.
Maar die gaan eerder dood door inteelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En juist die zouden meer kinderen moeten krijgen, dom volk hebben we al genoeg op deze wereld...
Lul niet zo slap, zak. Het was een vergelijking.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef LXIV het volgende:
Een Ford Ka
Het was een grapje. Maar dat zal jou als autist wel ontgaan zijn. Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, zak. Het was een vergelijking.
We hebben sowieso te veel mensen op deze wereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En juist die zouden meer kinderen moeten krijgen, dom volk hebben we al genoeg op deze wereld...
Het is een kunst of sarcasme over te brengen, een kunst die jij niet beheerst dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was een grapje. Maar dat zal jou als autist wel ontgaan zijn. Geeft niet hoor!![]()
Val jij trouwens ook onder het ontmoedigingsbeleid om je voort te planten? Ben je daarom zo fel?
En vergrijzing, dus daar ligt de oplossingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben sowieso te veel mensen op deze wereld.
Bron?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef Synthesist het volgende:
Vaak zijn het wel bepaalde vrouwen, hoogopgeleiden willen minder kinderen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
wat grappig dat de aarde ermee vergeleken word of je wel of geen kinderen wil...ik wil ze GEWOON niet...maar voor veel mensen is dat geen goede reden tegenwoordig..laat mij maar debiel/seniel/egoistisch zijn.
En wie zegt trouwens dat kinderen later in je ouwedag voorzien. ik moet nogsteeds zelf betalen voor een normaal pensioentje later.
Ja neem jij maar geen kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spreek even namens jezelf wil je!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef LXIV het volgende:
We wachten op de reactie van Xenomaniac...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |