abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:43:39 #51
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60768205
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik noem 3 dingen en jij zegt "die" ...En nu moet ik meteen snappen wat je bedoelt? En als je alledrie bedoelt slaat het nergens op
Waarom schrijf je dan 3 dingen op..Ik snap het dan ook niet meer hoor..
quote:
Ouders zijn juist egoistisch, zij zetten een kind op de wereld en dringen zich de volgende 18 jaar ook nog op aan dat kind.
Of je hebt slechte ouders gehad, of jij was ondankbaar..
Mocht dat eerste het geval zijn kan ik het begrijpen, maar je hoeft niet te typen dat ouders in het algemeen zo zijn..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_60768231
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch blijft het een afwijking, geen kinderen willen. Het is ten eerste gewoon al je biologische doel, het leven is gericht op voortplanting. Daarnaast vind ik het vanuit emotioneel opzicht ook raar dat je zo tegen kinderen kunt zijn.
Is dom geklets, sommigen houden er niet van om met die krijsende kinderen naar een pretpark te zeulen, laat die mensen in hun waarde.

e mensen di ewel kinderen nemen die verdienen respect en waardering maar ieder zijn mening, kinderen is geen pretje echt niet.
beter een goede keuze dan een ongelukkig kind en ongelukkige ouder
pi_60768250
Ik word ook moe van dat 'kinderen-zijn-het-hoogst-haalbare-in-het-leven" gehalte.

Je moet altijd alles maar leuk vinden en positief reageren op die foto's die je ongewenst onder je neus krijgt.
En als je ergens niet enthausiast over bent (bijvoorbeeld over de naam van het zoontje van een kennis van ons: 'Valentijn' ) dan snap je het allemaal nog niet, wacht maar bla bla.... of je bent jaloers

Iedereen moet het lekker voorzich zelf beslissen. Een ieder is gelukkig op zn eigen manier, alleen, met een partner (al dan niet van dezelfde sexe ) of met partner én kinderen....
Maar houdt gewoon je mond als iemand zegt iets niet te willen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:46:52 #54
189563 FurryRedElmo71
1971...een goed jaar !
pi_60768271
quote:
Toch blijft het een afwijking, geen kinderen willen. Het is ten eerste gewoon al je biologische doel, het leven is gericht op voortplanting. Daarnaast vind ik het vanuit emotioneel opzicht ook raar dat je zo tegen kinderen kunt zijn.
Hmmmm..misschien dat afwijking iets te sterk is gekozen....wil dat zeggen dat ik en miljoenen andere mensen op de aardbol die geen kinderwens hebben een soort van "Freak of nature" zijn ? Dat gaat er bij mij niet in...
Gelukkig maar dat niet ieder mens een diepgewortelde kinderwens heeft, anders zou de aarde al duizenden jaren te klein zijn geweest om ons allemaal te herbergen.

En hoe zit dat trouwens met mensen die wel een grote kinderwens hebben, maar dit biologisch niet kunnen ? Het leven mag dan wel gericht zijn op voortplanting, maar kennelijk is er toch een "mechanisme" ingebouwd dat niet ieder mens zich voort kan planten, hoe graag hij/zij dit soms wilt.

Kinderen...ik vind ze prima hoor, leuk dat andere mensen er soms zo blij mee zijn en ze graag krijgen, zolang ik dat zelf maar niet hoef.

Furry
Laat je hart spreken en gun een asielkat een gouden mandje....
József Kiprich....de Tovenaar van Tatabánya !
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:47:09 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60768274
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef Ticket het volgende:
Soms proberen ze je zelfs te bekeren en je schuldig te laten voelen. Je krijgt te horen dat je egoďstisch bent, alleen maar om je eigen plezier denkt.
Zijn er echt die dat zeggen? Dat is wel heel erg omgekeerde wereld. Ik zou ze vierkant in hun gezicht uitlachen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:47:18 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_60768280
quote:
Het voortbestaan van de soort wordt tegenwoordig eerder bedreigd door overbevolking dan door een populatietekort, dus die drang is er allang af. En ik heb niets tegen kinderen, zolang ik maar geen last van ze heb.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_60768292
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef Misstique het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die geen kinderwens hebben hoor.
Er zijn er veel die zeggen ze niet te willen. Tegen de tijd dat ze 25 zijn laten ze wel doorschemeren dat ze er wel voor in zijn "mocht het per ongeluk gaan"

Jaja, dat soort dingen kennen we wel. Heb genoeg viva/flair gelezen

Uiteindelijk is de groep vrouwen die écht geen kinderen willen erg klein. Vaak zijn het wel bepaalde vrouwen, hoogopgeleiden willen minder kinderen bijvoorbeeld.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:53:45 #58
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_60768403
quote:
Wij zijn ook niet tegen kinderen. Maar wel tegen hebben krijgen van eigen kinderen.Ik houd het wel op neefjes en nichtjes.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_60768514
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
Kleine vind ik nog niet zo een kut term. Kindje is pas erg. Een verkleinwoord achter iets zetten wat al klein mens betekend
Groetjes van Jan, Truus en de kids!
  Donald Duck held dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:01:19 #60
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60768546
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:46 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Hmmmm..misschien dat afwijking iets te sterk is gekozen....wil dat zeggen dat ik en miljoenen andere mensen op de aardbol die geen kinderwens hebben een soort van "Freak of nature" zijn ? Dat gaat er bij mij niet in...
Gelukkig maar dat niet ieder mens een diepgewortelde kinderwens heeft, anders zou de aarde al duizenden jaren te klein zijn geweest om ons allemaal te herbergen.
Dat afwijking moet je niet al te sterk opvatten. 'Freak' bedoel ik er bijvoorbeeld al helemaal niet mee. Ik bedoel het puur vanuit biologisch opzcith, gewoon dat het ingaat tegen de natuurlijke drang die al het leven heeft om zich voort te planten. Maar de mens is dan intelligent en zelfbewust genoeg om daar weerstand aan te bieden, waarvoor sommige mensen dan dus ook blijkbaar kiezen. Natuurlijk en prima, dat is hun keuze. Maar het blijft dan een 'afwijking' t.o.v. de rest van de mensheid.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60768587
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]

Mocht dat eerste het geval zijn kan ik het begrijpen, maar je hoeft niet te typen dat ouders in het algemeen zo zijn..
Je snapt toch ook wel dat het niet serieus bedoelt is, maar je kan er wel op die manier naar kijken.
En ouders in het algemeen zijn juist gewoon zo, het is toch gewoon een feit dat ouders dingen opdringen aan hun kinderen? Op ouders na die hun kinderen verwaarlozen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_60768613
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:59 schreef Samcali het volgende:

[..]

Groetjes van Jan, Truus en de kids!
Mensen die kids zeggen horen een nekschot te krijgen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60768778
ik wil ook geen kinderen. Mocht ik perongeluk door de pil heen zwanger worden en er optijd achter komen laat ik het weghalen..zograag wil ik ze niet. Ik vind het niet erg om als egoist bestempeld te worden door sommige mensen. Ik weet tenslotte zelf het beste wat ik wil met mn eigen leven. Dit gevoel heb ik al heeel erg lang en is vast ergens al op de basisshool begonnen toen meisjes altijd zeiden dat ze *zuster* of *juf* wouden worden. Toen ik op mn 20ste naar de huisarts ging om te vertellen dat ik geen kinderen wilde en of ze daar wat aan kon doen dan alleen maar die domme pil vond ze me nog veeeeelste jong voor ingrepen. Nu ben ik 30 en wil ze nogsteeds niks voor me doen.
Mijn man wil ook geen kinderen, bij hem om hele andere redenen, hij is gruwelijk mishandeld door zijn ouders vroeger en naja..kan t niet helemaal uitleggen, daarom.
Ben erg blij dat we samen dezelfde mening hebben.
Ik heb wel vorig jaar voor een vriendin ei-cel-donatie gedaan. Niet omdat ik haar zielig vond omdat zij geen kinderen kon krijgen en ik wel vruchtbaar ben (denk ik) maar omdat ik het als een soort van *plicht* zie om mensen te helpen daar waar je kan.

Mensen die geen kinderen willen worden soms raar aangekeken, behalve op sollicitatie-gesprekken heb ik gemerkt.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:20:53 #64
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_60768960
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat afwijking moet je niet al te sterk opvatten. 'Freak' bedoel ik er bijvoorbeeld al helemaal niet mee. Ik bedoel het puur vanuit biologisch opzcith, gewoon dat het ingaat tegen de natuurlijke drang die al het leven heeft om zich voort te planten. Maar de mens is dan intelligent en zelfbewust genoeg om daar weerstand aan te bieden, waarvoor sommige mensen dan dus ook blijkbaar kiezen. Natuurlijk en prima, dat is hun keuze. Maar het blijft dan een 'afwijking' t.o.v. de rest van de mensheid.
Leven tot na je 50e-60e is dus ook biologisch gezien dan een afwijking? Je kan er ook wat voor zeggen dat het verminderen van een kinderwens biologisch te verklaren valt door de overbevolking om je heen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_60769038
Mij lijkt het wel wat om straks lekker huisje boompje beestje te hebben.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_60769122
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef Marble het volgende:

[..]

Zijn er echt die dat zeggen?
Ja, met argumenten als "later profiteer je van de zorg die door onze kinderen wordt betaald" en dergelijke.
Alsof ik nu niet meebetaal aan kinderbijslag en -opvang waar ik nooit gebruik van zal maken.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:45:09 #67
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60769569
Whehe TS wil geen kinderen.
Hij zit dus later eenzaam en alleen in het bejaardenhuis,
terwijl al die andere bejaarden wel volop visite krijgen van hun kinderen en kleinkinderen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60769610
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je kan er ook wat voor zeggen dat het verminderen van een kinderwens biologisch te verklaren valt door de overbevolking om je heen.
nee, dat is onzin, je neemt geen kinderen omdat dat je geen gevoel voor kinderen hebt, ok prima.

Maar doe nou niet of je de wereld aan het redden bent, want kinderen zijn wel nodig, maar a.u.b. niet door mensen die een hekel aan kinderen hebben.
Je hoeft je niet te excuseren , gewoon niet doen.

Wie geen kinderen wil, moet dat ZEKER NIET DOEN. NIET DUS, NIET AUB
pi_60769703
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef B.E.D het volgende:
terwijl al die andere bejaarden wel volop visite krijgen van hun kinderen en kleinkinderen.
Er zijn zat bejaarden die lekker van het leven genieten en niet zitten te wachten op die kinderen,
(die nooit tijd hebben, als ze ouder dan 12 zijn)
pi_60769808
quote:
Ts gaat niet in een bejaardetehuis komen want ts heeft geen kinderen die hem daar maar inproppen om er van af te zijn
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60769813
Als ik nog één keer hoor dat ik 'nog maar 21 ben', dat het mijn levensdoel is om kinderen te baren, dat het niet bestaat dat ik walg van het idee dat ik ooit met zo'n monster op m'n arm rond moet lopen, ga ik flippen. Laat staat als het gaat over abortus, 'want dat doe je toch niet?' Dat ik niet wegsmelt bij de foto's van een vriendins nichtje wordt me ook niet echt in dank afgenomen trouwens .
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_60769825
quote:
pi_60769873
quote:

Bij deze zin schoot ik echt keihard in de lach
pi_60770005
Mij lijkt het wel heerlijk om een gezin te hebben.

Leuke huis, stationwagon, 2 van die apen rondlopen

dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:06:37 #75
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_60770190
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
Mensen die geen kinderen willen worden soms raar aangekeken, behalve op sollicitatie-gesprekken heb ik gemerkt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_60770249
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:43 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Waarom schrijf je dan 3 dingen op..Ik snap het dan ook niet meer hoor..
[..]

Nou ja, mensen doen aan kinderen, ofwel voor zichzelf, ofwel voor het kind, ofwel voor de maatschappij.

Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk (goh Rouvoet zei laatst dat we meer kinderen moesten maken, laten we dat maar doen ). Dat kind bestaat nog niet, dus die heeft nergens om gevraagd.
Wat blijft er dan over? De ouders zelf. Natuurlijk maken mensen beebies voor zichzelf.

Hey, prima hoor. Maar doe dan niet of je het voor een nobel doel doet. "Mijn kinderen werken later voor jouw AOW!" Ja uh, daarvoor heb je ze zeker speciaal voortgebracht?
pi_60770256
Ik ben het met je eens, TS.
Ik wil ook geen kinderen, en ik krijg dezelfde/soortgelijke reacties, en dat is erg vervelend.
In elk geval kan ik zeggen dat ik er wel goed over na heb gedacht, in tegenstelling tot mensen die per se kinderen willen krijgen.
pi_60770549
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Arclight-S het volgende:
Mij lijkt het wel heerlijk om een gezin te hebben.

Leuke huis, stationwagon, 2 van die apen rondlopen

je vergeet de scheiding en het nieuwe flatje met de bijstandsuitkering
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:41:36 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60771232
Kinderen zijn het mooiste wat er is.

Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".
The End Times are wild
pi_60771304
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:

Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".

pi_60771388
quote:

Ben jij een kloon van Fritzl?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:48:04 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60771425
quote:

Ik vraag dan altijd aan diegene die mij raar aankijkt want ik heb hetzelfde of diegene mij 1 rationele reden kan geven waarom hij voor kinderen heeft gekozen.
Tot nu toe heeft niemand mij hier nog normaal op kunnen antwoorden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60771441
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hunzelf? Hun "regels" ? Hun normen en waarden?
En dat is niet goed omdat?

Als de ouders het niet doen, probeert de overheid het wel.....

Maar oh oh wat zijn ouders toch egoistich
pi_60771458
quote:

Wat een onzin!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:49:44 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60771479
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik vraag dan altijd aan diegene die mij raar aankijkt want ik heb hetzelfde of diegene mij 1 rationele reden kan geven waarom hij voor kinderen heeft gekozen.
Tot nu toe heeft niemand mij hier nog normaal op kunnen antwoorden.
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
The End Times are wild
pi_60771550
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En dat is niet goed omdat?

Als de ouders het niet doen, probeert de overheid het wel.....

Maar oh oh wat zijn ouders toch egoistich
Omdat ze het vaak ook verkeerd doen ?

En sowieso het draaide er niet om of het goed of fout is, het blijft een egoistische daad.
pi_60771569
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
uit liefde voor elkaar of uit liefde voor kinderen
pi_60771571
quote:
Dat is dan ook de enige juiste reden om te kiezen voor kinderen. Helaas is dat alleen lang niet altijd het geval.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:54:16 #89
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60771596
quote:

[..]

Zij vragen aan mij waarom niet, ik vraag hun dan waarom wel.
Maar dan niet een standaard antwoord wat ik al honderden keren heb gehoord.
Want wanneer ik zeg dat ik bv wil reizen kijken ze me aan zo van maar dat kan ook hoor wanneer ze de deur uit zijn......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60771613
Als je geen kinderen wilt, dan wil je dat toch niet!

Onzin altijd!
pi_60771631
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef MouzurX het volgende:

het blijft een egoistische daad.
Want?
pi_60771683
Geen kinderen nemen is het allerbeste wat je voor het milieu/de planeet kunt doen. Onze aarde kan 1 miljard mensen onderhouden. Pleur er nog 2~3 bij. 30 jaar hier, en ik zal nooit vader worden (en dat weet ik 100% zeker....)
pi_60771795
Er lopen er veel te veel van rond op deze aardkloot dus alleen maar mooi toch.
En nu kinderen op deze aardkllot zetten lijkt me ook niet een al te goed plan omdat de aarde over 50 jaar waarschijnlijk geheel overbevolkt is en er allerlei voedsel crisissen gaan ontstaan denk ik.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:01:55 #94
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_60771835
Kinderen zijn hinderen. © vader Cats.

Bovendien; als je samen een behoorlijke baan hebt, word je vanzelf rijk. Ook leuk.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:02:22 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60771847
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef stbabylon het volgende:
en ik zal nooit vader worden (en dat weet ik 100% zeker....)
Zozo, 100% ?

Ik hoop niet voor je dat je neukt én heterosexueel bent dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:02:33 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60771854
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Kinderen zijn hinderen. © vader Cats.

Bovendien; als je samen een behoorlijke baan hebt, word je vanzelf rijk. Ook leuk.
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
The End Times are wild
pi_60771886
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Want?
Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Wat dacht je van een leuke oude dag hebben?
pi_60771901
quote:

[..]

Aan jezelf besteden?

Verbrassen!
pi_60771962
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.
Ik mis het gedeelte waarin dit nadelig is voor het kind?
Of voor de omgeving van de toekomstige ouders!

Leven is een egoďstische daad, dus waarom dit nu persé negatief egoistisch zou zijn, zie ik niet!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:06:56 #100
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_60771992
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')