Dan heb je de komende dagen nog zwaarquote:
Hijs goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Francesco Dell'Uomo .. Italiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
valt me niet opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het maar storend dat zelfs de commentatoren de regels niet kennen
Volgens mij is het maar 1 commentator voor alle sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het maar storend dat zelfs de commentatoren de regels niet kennen
bloedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:35 schreef Yesse het volgende:
Wat moeten ze van het veld afruimen eigenlijk? (geen geluid)
Dat is altijd bij eurosportquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 1 commentator voor alle sporten.Dat lijkt iig altijd zo...
Hij is idd erg goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou vind er weinig mis mee. Maar hij springt mooi
Haha, ja iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
valt me niet opomdat ik ze ook niet ken
Alleen ik geloof dat ze is rugby moeten gaan aanschaffen bij hockey
Naja bij strafcorners mogen ze ook al een soort ijshockey/Angerfist maskers dragen maar het blijft gevaarlijk jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vergat het woordje helmen maar je snapte hemecht niet goed hoevaak ze ballen koppen
wel zonde voro hun hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja bij strafcorners mogen ze ook al een soort ijshockey/Angerfist maskers dragen maar het blijft gevaarlijk jaIk heb zelf ook vaak genoeg sticks of ballen tegen mn hoofd gehad en dat werd toch vaak ff naar het ziekenhuis
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel zonde voro hun hoofdbij de mannen boeit het niet zo die moeten niet zeuren
Zeguuhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel zonde voro hun hoofdbij de mannen boeit het niet zo die moeten niet zeuren
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleveren
Ja daaromquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleveren
Tot er een op je slaap terecht komt lijkt me..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen ja
ik zit ook op me werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
maar gaan we het hiet nou alleen over de OS hebben? Moeilijk te volgen zo vanaf het werk.
alleen overdagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
maar gaan we het hiet nou alleen over de OS hebben? Moeilijk te volgen zo vanaf het werk.
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Maar bij elke sport vallen gewonden. Turnen bijvoorbeeld kun je ook je nek breken.
En bij tennis wil je ook niet een smash tegen je hoofd krijgen.. (of op een andere plek)
je nek breken lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofd
Ik doelde op die smashquote:
Ik had zelf een atletiekwedstrijd en opeens een traumahelikopter landden een veld naast ons.. Gast had een bal tegen zijn hoofd gehad, gast had een paar dag in coma gelegen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen ja
ja maar je hebt altijd uitzonderingen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had zelf een atletiekwedstrijd en opeens een traumahelikopter landden een veld naast ons.. Gast had een bal tegen zijn hoofd gehad, gast had een paar dag in coma gelegen..
Alsof ik zeg dat het erger isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofd
Speer in je voet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Maar bij elke sport vallen gewonden. Turnen bijvoorbeeld kun je ook je nek breken.
En bij tennis wil je ook niet een smash tegen je hoofd krijgen.. (of op een andere plek)
Daar zit ik ook over te twifjelen..maarja verveling hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
dan blijf ik overdag hier toch weg
Kijk, dat is nou de eerste slimme opmerking die ik je dit jaar heb horen maken Reinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd uitzonderingen heEn daar gaat het niet om vertelde mijn docent biologie altijd!
True. Je kan ook je nek breken en doodgaan door van het keukentrappetje te vallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alsof ik zeg dat het erger isIk doel er alleen op dat er bij elke sport wel gewonden vallen.
Alleen zijn het meestal de uitzonderingen die je onthoudt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd uitzonderingen heEn daar gaat het niet om vertelde mijn docent biologie altijd!
Anders zouden het geen uitzonderingen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen zijn het meestal de uitzonderingen die je onthoudt.
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders zouden het geen uitzonderingen zijn
Moet ik maar als compliment opvatten denk ik?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou de eerste slimme opmerking die ik je dit jaar heb horen maken Rein
Ja maar met sport loop je toch wel wat meer risico.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True. Je kan ook je nek breken en doodgaan door van het keukentrappetje te vallen
Jazekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet ik maar als compliment opvatten denk ik?
Dat wel, maar daar reken je meer op als je er aan begint, dan wanneer je de keukentrap betreedtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar met sport loop je toch wel wat meer risico.
Waar gaat het ondertussen nog over?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar reken je meer op als je er aan begint, dan wanneer je de keukentrap betreedt
Over doodgaan door op een keukentrap een hockeybal tegen je slaap te krijgen en daardoor er vanaf te flikkeren, in een net geworpen speer, waar een turnster van 150 kilo achteraan vliegtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar gaat het ondertussen nog over?
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Er gaan meer mensen dood in nederland door ongelukken in eigen huis en tuin dan door aanslagen
Moet je nagaan! Dat is toch ernstig!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederland!
vooral van de Belastingdienstquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederland!
Ahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over doodgaan door op een keukentrap een hockeybal tegen je slaap te krijgen en daardoor er vanaf te flikkeren, in een net geworpen speer, waar een turnster van 150 kilo achteraan vliegt
Er gaan ook meer mensen dood omdat ze ondervoed zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Er gaan meer mensen dood in nederland door ongelukken in eigen huis en tuin dan door aanslagen
En toch zijn we overbevolktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef mash_ het volgende:
er gaan ook meer mensen dood omdat ze oud zijn!
Rugby is echt een harde maar faire sport.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
Rugby heeft trouwens niet zo veel bescherming. American Football wel.
Rugby: [ afbeelding ]
AF: [ afbeelding ]
Komt doordat ze mensen steeds langer willen laten leven..quote:
Terroristen, zijn het..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vooral van de Belastingdienst![]()
Mooie sport wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rugby is echt een harde maar faire sport.
Niks meer van je laten horen ..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef mash_ het volgende:
Hoe kom je van iemand af die je leuk vind ookal heb je haar al 3234x gezegt dat je iemand anders leuk vind en haar niet moet... en ze blijft maar smsen en zeuren
Mensen negeren is ook weer zo gemeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks meer van je laten horen ..
het nog vaker zeggen..
iemand anders voor haar neus zoenen..
zoiets?
ik bedoel dat mens die mij leuk vind maar ik haar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig?hoezo?
Dan wordt het toch negeren, of ECHT heel duidelijk zijn :;)
Dat zeker.. Kijk het vaak op de BBC.quote:
Haha ja idd! wees dan ook duidelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat mens die mij leuk vind maar ik haar nietdat zij gelukkig niet dichtbij woont. ik zei het een beetje scheef :d
mm mwa blocken doe ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ja idd! wees dan ook duidelijk
Maar dat is wel wenselijk ja! maarja nu er nog vanaf komen.. blocken op msn en niet reageren op smsjes
Maar heb je het letterlijk haar al zo gezzegd.. haar verteld dat je iemand anders leuk vind?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
mm mwa blocken doe ik nietik blok iemand niet zo snel
ze is wel aardig hoor. ze moet alleen snappen dat nee, nee is
Ja heb ik echt al minstens 10x gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb je het letterlijk haar al zo gezzegd.. haar verteld dat je iemand anders leuk vind?
en hoe reageert ze er dan op/
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef mash_ het volgende:
Hoe kom je van iemand af die je leuk vind ookal heb je haar al 3234x gezegt dat je iemand anders leuk vind en haar niet moet... en ze blijft maar smsen en zeuren
kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Vrouwen zijn vaag zeg.. als het niet wederzijds heeft, heeft eht toch geen nut om er nog meer aandacht aan te besteden, want dan gaat het toch niet werken
Ook niet stiekem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen fokster![]()
maarja ik ben naar huis
Nee? Waar doel jij opquote:
Toen was ik denk ik wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee? Waar doel jij opik had 2 weken geleden toch date
had ik hier helemaal uitgelegd
dat het drama was enzo. alleen ze wilt nu dus meer en ik niet
maarja nu echt weg
Ik acht de kans klein dat we die te zien krijgen.. zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik wegIk heb het niet meegekregen iig
Pics enzo?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
Kut. Springt weer eens een adertje in mijn oog![]()
Die kans acht ik ook klein jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat we die te zien krijgen.. zou wel leuk zijn
Zelfs ik niet?quote:
Even een fototje mms-en?quote:
Maar ze lijkt niet op rachelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Houniet het volgende:
Mash_ ouwe, je kan mij alles laten zien he dat weet je.
Hm, als ze maar lief isquote:
Maar die is ook liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het gaat nu om die genen die ik juist niet hoef he
Nee, Als ik haar probeer (ok dat klinkt heel fout) Dat word die ander alleen maar jaloers en hebt ik dat ook meteen verpest dus slecht idee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die is ook lief
Misschien moet je het gweoon eens proberen
Dan moet je maar opschieten om wat met dat leuke meisje te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, Als ik haar probeer (ok dat klinkt heel fout) Dat word die ander alleen maar jaloers en hebt ik dat ook meteen verpest dus slecht idee!
Ik moet niks. want dat ligt beetje moeilijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar opschieten om wat met dat leuke meisje te krijgen
Altijd dat moeilijke gedoequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik moet niks. want dat ligt beetje moeilijkmaar dat ga ik hier niet uitleggen
Oh dan snap ik het nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het gaat nu om die genen die ik juist niet hoef he
doet me denken aan dat liedje van Veldhuis & Kemperquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb ik echt al minstens 10x gezegdmaarja
en uhm ja weet niet precies. ze geeft het gewoon niet op ofzo
![]()
goed bezigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ook weer terug na een dag hard *proest* werken.
welke?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doet me denken aan dat liedje van Veldhuis & Kemper
vroeg me af aan welke hij je deed denkenquote:
"Wat heb je nodig" heet dat liedje. Gaat ook over een vrouw die het niet snapt dat de zanger(s) haar niet hoeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vroeg me af aan welke hij je deed denken
Aah die ken ik niet volgens mij..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Wat heb je nodig" heet dat liedje. Gaat ook over een vrouw die het niet snapt dat de zanger(s) haar niet hoeft.
moet je 'em ff downloadenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah die ken ik niet volgens mij..
Heb tegenwoordig niet echt een ding waarbij je ook relaxed nederlands spul kan vindenquote:
BBC heeft sowieso betere commentatorenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Op bbc zijn ze stukken vrolijker/actiever/enthousiaster dan op eurosport..
Kijk nooit eigenlijk op bbc, behalve als er snooker op si (want dat is op eurosport echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
BBC heeft sowieso betere commentatoren
WAT DANquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wat uit je fobo gejat
Met Joan Haanappel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk nooit eigenlijk op bbc, behalve als er snooker op si (want dat is op eurosport echt verschrikkelijk)
Alleen met kunstschaatsen is eurosport wel goed
Trickshot is altijd geweldigquote:
Watquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:52 schreef Houniet het volgende:
"Ik ben weer vrijgezel dus ik ga weer met je praten firguren"!
Sommige vrouwen hequote:
quote:
Timen kunnen ze ook goed, want als je weer een chick hebt komen ze als strontvliegen op je afquote:
Ja duh!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Timen kunnen ze ook goed, want als je weer een chick hebt komen ze als strontvliegen op je af.
Heb jij een chick danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Timen kunnen ze ook goed, want als je weer een chick hebt komen ze als strontvliegen op je af.
Tuurlijk, dan is het leuker om hem gek te maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja duh!!
er is niks aantrekkelijker dan een bezette man!
Zeker onder het mom: alles kan kapotquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Tuurlijk, dan is het leuker om hem gek te maken.
Misschien moet ik dan ook maar eens bezet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja duh!!
Hond ik was als eerstequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
Vandaag geen zin om terug te lezen
Ik als 2dequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hond ik was als eerste [ afbeelding ].
Whoepsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hond ik was als eerste [ afbeelding ].
quote:
zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker onder het mom: alles kan kapot
Zeg dat wel ja...quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
DEAN de stok komt in Friesland te liggen [ afbeelding ].
Mooi manquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ooit iemand leuk gevonden die bezet was.. maar dat wist ik toen nog niet
En verder eigenlijk nooit.. dus om nou te zeggen dat het klopt
Niet elke dame natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ooit iemand leuk gevonden die bezet was.. maar dat wist ik toen nog niet
En verder eigenlijk nooit.. dus om nou te zeggen dat het klopt
Dat is waar natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uitzonderingen bevestigen de regel
Hou liever van vrijgezelle mannenquote:
Ja, het is wel mooi.. zeker toen ik nog op de mavo zatquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk
[..]
Hou liever van vrijgezelle mannenHeb je wat meer aan
quote:
Ik wou eigenlijk zeggen iets in de trant van: je moet ook niet te gretig zijn.. maar 'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Dat is al iets positiever dan reageren met "![]()
![]()
![]()
"
er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is al iets positiever dan reageren met "![]()
![]()
![]()
"
de collega's op mijn werk, gaan al voor mij op zoek, dus ik hoef zelf niets te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen iets in de trant van: je moet ook niet te gretig zijn.. maar '' omvat dat allemaal wel
Of je post hier een foto en wij zullen iets voor je zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de collega's op mijn werk, gaan al voor mij op zoek, dus ik hoef zelf niets te doen![]()
Delegeren heet datquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de collega's op mijn werk, gaan al voor mij op zoek, dus ik hoef zelf niets te doen![]()
Ga een keer mee stappen danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Foto's for the win!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je post hier een foto en wij zullen iets voor je zoeken
we vergeten jou niet hoorquote:
Jawel! Een bezette vrouwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja duh!!
daarover kan ik niet meepratenquote:
Oh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarover kan ik niet meepraten
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
we vergeten jou niet hoor
maar jij hebt al iemand op het ook
alleen als het goed gaat wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef mash_ het volgende:
Oh wat is poker toch geweldig als het goed gaat
Sommige welquote:
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
alleen als het goed gaat wel ja
quote:
Ik zie liever chicksquote:
Jeweetquote:
chicks in een vliegtuig dan maar? met hippe house muziek en rachel bilson?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
Laat mij nou ook iets leuk vinden![]()
Oh, en:
[..]
eens
Of zoiets?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
chicks in een vliegtuig dan maar? met hippe house muziek en rachel bilson?
Eerst Housen, dan andere dingen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan wel leukeren dingen met Rachel bedenken
Kees toch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Of zoiets?![]()
En ja, Ryanair is Iers, en dat is te zien
Ik kijk alleen voor de vliegtuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staan al gewoon foto's van mij op internetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je post hier een foto en wij zullen iets voor je zoeken
precies, sommige dingen moet je uitbestedenquote:
PICS!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:"I kissed a girl and I liked it."
or it didn't happenquote:
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
or it didn't happen
Ik "zing" mee met de radio
* geeft cola aan Houquote:
Toppertjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft cola aan Hou
alstublieft, een cola voor meneer.
Bedrijfsongevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook! Radio NLquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik "zing" mee met de radio
"100 % NL"quote:
zal ik de vraag maar stellen: wat ist?quote:
gewoon ben vrolijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal ik de vraag maar stellen: wat ist?
quote:
Welke film?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
het is rustig in de bios!
Ideaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
het is rustig in de bios!
dat is het toch altijd op maandag en dinsdag?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is natuurlijk altijd welkom
![]()
ze gaat niet voor de film naar de bios, maar voor haar vrienden, maar aangezien wij hier op FOK! zijn, is zij er ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Maar kun je niet beter naar de film kijken, verslaafde
ik had er niet voor niets een "quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij haar vrienden.. die ze niet kan missen als ze in de bios zit?![]()
![]()
dat dat even duidelijk is hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had er niet voor niets een "" achter staan
Mhwa neuh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
iemand een biertje?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
VAKANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oi! Lekker film kijken nuquote:
Misschien kan ik het wel veranderen?quote:
Moet Mash maar doen.. die is de vrolijke hierquote:
Doe je bestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien kan ik het wel veranderen?
vind je het gekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet Mash maar doen.. die is de vrolijke hier
das wel lekker jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
vind je het gekik win achter elkaar
Dealer: Game #19565810656: Relderson wins pot ($22.20)
Schaam je Pilesquote:
het zit je wel mee of niet dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef mash_ het volgende:
Dealer: Game #19565875222: Relderson wins pot ($68.60) with a full house, Queens full of Fives
whahahaha![]()
![]()
![]()
300 winst in 2 dagen dan kan je zeggen dat het mee zit jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het zit je wel mee of niet dan?
Idd jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
300 winst in 2 dagen dan kan je zeggen dat het mee zit ja
hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja
ik krijg alleen kutkaarten.. of dat blijken wonderkaarten te zijn als ik ze heb weggedonderd
Ik heb al een jaar niet gespeeld enzo.. dus dan wel handig om in te komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
hahaja ik wilde eerst bij je aan de tafel gaan zitten . maar d8 laat maar want om dat geld kan ik niet serieus spelen
Ohh ik bedoelde het ook niet denigrerend hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar niet gespeeld enzo.. dus dan wel handig om in te komen
I knowquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ohh ik bedoelde het ook niet denigrerend hoorMaar voor mij is het niks omdat ik dan steeds alles all in ga gooie
omg ik zit de heletijd die happy harcore mix te luisterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
Zo maar eens op bed chillen.
happy hardcore is kewl!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
omg ik zit de heletijd die happy harcore mix te luisterenen als je dan ook nog bier hebt. en veel geld wint. Dan word je vrolijk
Happy Hardcore mix ? Of moet ik even teruglezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
omg ik zit de heletijd die happy harcore mix te luisterenen als je dan ook nog bier hebt. en veel geld wint. Dan word je vrolijk
Teruglezen ouwequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Happy Hardcore mix ? Of moet ik even teruglezen?
1 of 2 paginas terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Happy Hardcore mix ? Of moet ik even teruglezen?
quote:
Is wel een flink verschilquote:
nogal.. al zou het wel gaaf zijn..m aar die eer laat ik aan mash overquote:
Detail hé!quote:
\quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nogal.. al zou het wel gaaf zijn..m aar die eer laat ik aan mash over
Welterustenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo oefeningen weer gedaan, nu naar bed
Ach, kleine dingen pissen ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben al blij met de kleine dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |