Dan heb je de komende dagen nog zwaarquote:
Hijs goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Francesco Dell'Uomo .. Italiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
valt me niet opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het maar storend dat zelfs de commentatoren de regels niet kennen
Volgens mij is het maar 1 commentator voor alle sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het maar storend dat zelfs de commentatoren de regels niet kennen
bloedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:35 schreef Yesse het volgende:
Wat moeten ze van het veld afruimen eigenlijk? (geen geluid)
Dat is altijd bij eurosportquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 1 commentator voor alle sporten.Dat lijkt iig altijd zo...
Hij is idd erg goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou vind er weinig mis mee. Maar hij springt mooi
Haha, ja iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
valt me niet opomdat ik ze ook niet ken
Alleen ik geloof dat ze is rugby moeten gaan aanschaffen bij hockey
Naja bij strafcorners mogen ze ook al een soort ijshockey/Angerfist maskers dragen maar het blijft gevaarlijk jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vergat het woordje helmen maar je snapte hemecht niet goed hoevaak ze ballen koppen
wel zonde voro hun hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja bij strafcorners mogen ze ook al een soort ijshockey/Angerfist maskers dragen maar het blijft gevaarlijk jaIk heb zelf ook vaak genoeg sticks of ballen tegen mn hoofd gehad en dat werd toch vaak ff naar het ziekenhuis
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel zonde voro hun hoofdbij de mannen boeit het niet zo die moeten niet zeuren
Zeguuhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel zonde voro hun hoofdbij de mannen boeit het niet zo die moeten niet zeuren
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleveren
Ja daaromquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hockeybal koppen kan je met een beetje pech een comaatje opleveren
Tot er een op je slaap terecht komt lijkt me..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen ja
ik zit ook op me werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
maar gaan we het hiet nou alleen over de OS hebben? Moeilijk te volgen zo vanaf het werk.
alleen overdagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
maar gaan we het hiet nou alleen over de OS hebben? Moeilijk te volgen zo vanaf het werk.
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Maar bij elke sport vallen gewonden. Turnen bijvoorbeeld kun je ook je nek breken.
En bij tennis wil je ook niet een smash tegen je hoofd krijgen.. (of op een andere plek)
je nek breken lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofd
Ik doelde op die smashquote:
Ik had zelf een atletiekwedstrijd en opeens een traumahelikopter landden een veld naast ons.. Gast had een bal tegen zijn hoofd gehad, gast had een paar dag in coma gelegen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, comaatje zal meevallen, maar een hersenschudding kan je er wel van krijgen ja
ja maar je hebt altijd uitzonderingen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had zelf een atletiekwedstrijd en opeens een traumahelikopter landden een veld naast ons.. Gast had een bal tegen zijn hoofd gehad, gast had een paar dag in coma gelegen..
Alsof ik zeg dat het erger isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet half zo erg als een hockeybal of honkbal tegen je hoofd
Speer in je voet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Maar bij elke sport vallen gewonden. Turnen bijvoorbeeld kun je ook je nek breken.
En bij tennis wil je ook niet een smash tegen je hoofd krijgen.. (of op een andere plek)
Daar zit ik ook over te twifjelen..maarja verveling hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
dan blijf ik overdag hier toch weg
Kijk, dat is nou de eerste slimme opmerking die ik je dit jaar heb horen maken Reinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd uitzonderingen heEn daar gaat het niet om vertelde mijn docent biologie altijd!
True. Je kan ook je nek breken en doodgaan door van het keukentrappetje te vallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alsof ik zeg dat het erger isIk doel er alleen op dat er bij elke sport wel gewonden vallen.
Alleen zijn het meestal de uitzonderingen die je onthoudt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd uitzonderingen heEn daar gaat het niet om vertelde mijn docent biologie altijd!
Anders zouden het geen uitzonderingen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen zijn het meestal de uitzonderingen die je onthoudt.
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders zouden het geen uitzonderingen zijn
Moet ik maar als compliment opvatten denk ik?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou de eerste slimme opmerking die ik je dit jaar heb horen maken Rein
Ja maar met sport loop je toch wel wat meer risico.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True. Je kan ook je nek breken en doodgaan door van het keukentrappetje te vallen
Jazekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet ik maar als compliment opvatten denk ik?
Dat wel, maar daar reken je meer op als je er aan begint, dan wanneer je de keukentrap betreedtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar met sport loop je toch wel wat meer risico.
Waar gaat het ondertussen nog over?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar reken je meer op als je er aan begint, dan wanneer je de keukentrap betreedt
Over doodgaan door op een keukentrap een hockeybal tegen je slaap te krijgen en daardoor er vanaf te flikkeren, in een net geworpen speer, waar een turnster van 150 kilo achteraan vliegtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar gaat het ondertussen nog over?
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Er gaan meer mensen dood in nederland door ongelukken in eigen huis en tuin dan door aanslagen
Moet je nagaan! Dat is toch ernstig!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederland!
vooral van de Belastingdienstquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat terwijl er zoveel aanslagen worden gepleegd in Nederland!
Ahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over doodgaan door op een keukentrap een hockeybal tegen je slaap te krijgen en daardoor er vanaf te flikkeren, in een net geworpen speer, waar een turnster van 150 kilo achteraan vliegt
Er gaan ook meer mensen dood omdat ze ondervoed zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Er gaan meer mensen dood in nederland door ongelukken in eigen huis en tuin dan door aanslagen
En toch zijn we overbevolktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef mash_ het volgende:
er gaan ook meer mensen dood omdat ze oud zijn!
Rugby is echt een harde maar faire sport.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
Rugby heeft trouwens niet zo veel bescherming. American Football wel.
Rugby: [ afbeelding ]
AF: [ afbeelding ]
Komt doordat ze mensen steeds langer willen laten leven..quote:
Terroristen, zijn het..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vooral van de Belastingdienst![]()
Mooie sport wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rugby is echt een harde maar faire sport.
Niks meer van je laten horen ..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef mash_ het volgende:
Hoe kom je van iemand af die je leuk vind ookal heb je haar al 3234x gezegt dat je iemand anders leuk vind en haar niet moet... en ze blijft maar smsen en zeuren
Mensen negeren is ook weer zo gemeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks meer van je laten horen ..
het nog vaker zeggen..
iemand anders voor haar neus zoenen..
zoiets?
ik bedoel dat mens die mij leuk vind maar ik haar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig?hoezo?
Dan wordt het toch negeren, of ECHT heel duidelijk zijn :;)
Dat zeker.. Kijk het vaak op de BBC.quote:
Haha ja idd! wees dan ook duidelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat mens die mij leuk vind maar ik haar nietdat zij gelukkig niet dichtbij woont. ik zei het een beetje scheef :d
mm mwa blocken doe ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ja idd! wees dan ook duidelijk
Maar dat is wel wenselijk ja! maarja nu er nog vanaf komen.. blocken op msn en niet reageren op smsjes
Maar heb je het letterlijk haar al zo gezzegd.. haar verteld dat je iemand anders leuk vind?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
mm mwa blocken doe ik nietik blok iemand niet zo snel
ze is wel aardig hoor. ze moet alleen snappen dat nee, nee is
Ja heb ik echt al minstens 10x gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb je het letterlijk haar al zo gezzegd.. haar verteld dat je iemand anders leuk vind?
en hoe reageert ze er dan op/
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef mash_ het volgende:
Hoe kom je van iemand af die je leuk vind ookal heb je haar al 3234x gezegt dat je iemand anders leuk vind en haar niet moet... en ze blijft maar smsen en zeuren
kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Vrouwen zijn vaag zeg.. als het niet wederzijds heeft, heeft eht toch geen nut om er nog meer aandacht aan te besteden, want dan gaat het toch niet werken
Ook niet stiekem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen fokster![]()
maarja ik ben naar huis
Nee? Waar doel jij opquote:
Toen was ik denk ik wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee? Waar doel jij opik had 2 weken geleden toch date
had ik hier helemaal uitgelegd
dat het drama was enzo. alleen ze wilt nu dus meer en ik niet
maarja nu echt weg
Ik acht de kans klein dat we die te zien krijgen.. zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik wegIk heb het niet meegekregen iig
Pics enzo?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
Kut. Springt weer eens een adertje in mijn oog![]()
Die kans acht ik ook klein jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat we die te zien krijgen.. zou wel leuk zijn
Zelfs ik niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |