Yashi!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Champignons
Dat lust ik nu net welOw en Aubergine en Courgette opzich ook mits in dunne schijfjes/plakjes..
in ons hotel in italie kregen we dus doodgewhateverde (weet nog steeds niet of het nu gekookt of gebakken was) courgettequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef conleche het volgende:
Fipo! Sepo dan.....
Aubergine kan, als het niet goed is klaargemaakt, een ontzettend nare structuur hebben, zo'n droog sponsachtig iets en is dan echt vies. Als het goed is klaargemaakt echter, vind ik het heerlijk. Courgette kan je ook goed verpesten door het te zompig laten worden.
ik ben ook aan de reep!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoi! Nog aan de repen? Hoe gaat het?
hoeveel ben je inmiddels kwijtgeraakt in de 2e ronde shakes KIM?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb de reep ingeruild voor 2 boterhammen. Nog wel twee shakes, en volgende week nog 1 en de week erna niks meer. Dan ben ik even vrij voor de vakantie en daarna ga ik wel weer verder kijken of ik nog één week streng doe, of dat ik het wel mooi vind en gewoon aan het sporten sla. Dat laatste moet toch al, maar dat moet ik uitstellen als ik nog een laatste week aan de zakkies ga. En aangezien ik sporten leuker vind dan zakjes vreten denk ik dat ik al weet wat ik ga doen
.
ligt eraan wat je wilt weten.... ik weet wel redelijk veel....quote:
Ik moet van de dermatoloog mijn leukocyten; bilirubine, Alk. fosfatase, y-GT en ALAT en ASAT laten meten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wilt weten.... ik weet wel redelijk veel....kijk natuurlijk ook bij mijn patienten altijd naar mijn eigenhandig afgenomen bloeduitslagen
dus zeg het eens???
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef minilot het volgende:
Gaaah.. Wel een beetje uitgehuild nu. Ik vond het wat sneu worden voor mijn huidige huis.
Hoe zit dat bij jullie trouwens? Ik kwam echt enórm aan toen ik mijn ouderlijk huis verliet (én ging samenwonen met een luie bourgondiër) en dat geldt voor de meeste mensen die ik ken eigenlijk wel een beetje.
Iemand van jullie wél dun gebleven nadat je op jezelf ging?
Dun is een te groot woord want ik ben nooit echt dun geweest, Brede heupen + kont ftwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef minilot het volgende:
Gaaah.. Wel een beetje uitgehuild nu. Ik vond het wat sneu worden voor mijn huidige huis.
Hoe zit dat bij jullie trouwens? Ik kwam echt enórm aan toen ik mijn ouderlijk huis verliet (én ging samenwonen met een luie bourgondiër) en dat geldt voor de meeste mensen die ik ken eigenlijk wel een beetje.
Ik werd juist graatmager van zelfstandig wonen. Eindelijk verlost van de veel te goede keuken van mama.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef minilot het volgende:
zie mijn foto's bovenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef minilot het volgende:
Nou ik zou wel willen kunnen koken zoals jij kan koken.. Ja ik ben een CUL lurksterquote:
Ik werd dunnerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef minilot het volgende:
Oh, geen idee eigenlijk. Omdat ik ongesteld was heb ik al dagen niet meer op de weegschaal gestaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoeveel ben je inmiddels kwijtgeraakt in de 2e ronde shakes KIM?
leuko's zijn witte bloedcellen, die zijn verhoogd bij een onsteking (een infectieparameter dus)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet van de dermatoloog mijn leukocyten; bilirubine, Alk. fosfatase, y-GT en ALAT en ASAT laten meten.
Leuko's kan ik nog verzinnen, wrs immuun systeem?
Waarvoor is de rest?
Moet trouwens omdat er wat kleine bloedvaatjes spontaan zijn verwijd ( krijg je kleine rode vlekjes van )
Nu heb ik wel netjes een verwijskaart voor de laserkliniek, omze weg te laten halen, maar hij stond erop dat ik bloed liet controleren.
Why?
Nee, dat wil je niet. Al die spielerei in de keuken gaat direct naar je heupen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik zou wel willen kunnen koken zoals jij kan koken.. Ja ik ben een CUL lurkster
Het nadeel is dat ik zo weinig lust dus dan maak je zoiets niet snel, en ik vind nog steeds best lastig om voor mezelf alleen te koken en dan ook nog eens gevarieerd te eten..
Achgos, een kinderschoentje! Dat maakt het wel extra dramatisch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:02 schreef mspoez het volgende:
Goeimiddag altesaam. Eerste huisjes zijn altijd lief, zeker als ze er niet meer zijn. Mijn eerste koophuis ging ook gesloopt worden en toen ik er een keer langs fietste en ze begonnen waren stond boven op de berg een kleuterschoentje van mijn jongste. Moest ik ook heel hard huilen. Raar is dat.
Ah zie je wel, die klootzak wil me vertellen dat ik niet zoveel moet zuipenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
leuko's zijn witte bloedcellen, die zijn verhoogd bij een onsteking (een infectieparameter dus)
AF: zegt iets over de leverfunctie/ galwegen Een verhoging duidt op stuwing van galwegen, druk op de lever, of actieve botvorming
Y-Gt: Gamma Glutamyltranspeptidase is een leverenzym betrokken bij de aanmaak van eiwitten. Een verhoging duidt op stuwing van galwegen of druk op de lever. Een licht verhoogde waarde wordt ook gevonden bij bovenmatig gebruik van alcohol.
Asat/ Alat: Aspartaat Aminotransferase is een enzym betrokken bij de aanmaak van eiwitten. Een verhoogd ASAT past ondermeer bij een leverontsteking (hepatitis) of schade aan de spieren. Indien ASAT meer is verhoogd dan ALAT duidt dit vaak op een toxische (vergiftiging) in plaats van virus (b.v. hepatitis A, B of C) als oorzaak van de hepatitis, bijv. door alcohol.
dat zijn ze toch?
en ik ben nu ff boodschappen doen, maar kijk nog wel ff weer als ik terug ben
Haha, maar stiekem is het wel allemaal heel erg leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Al die spielerei in de keuken gaat direct naar je heupen!
Kijk naar Coldfeet; die eet al dagen rabarbertaart![]()
Bovendien willen mensen dan steeds bij je eten, steekt je man geen poot meer uit en krijg je een ongezonde fascinatie voor supermarkten, markten, delicatessenwinkels en kookshops.
Doe het niet!!
Cambridge. En ooit moet een taboe doorbroken worden he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor shakes doe je KIM?
Ik dacht dat daar een taboe op heerste in dit soort topics
Ja ik zit zelf namelijk ook aan de shakes, Herbalife vandaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cambridge. En ooit moet een taboe doorbroken worden he?.
Ik ook. Aanvankelijk. Toen verhuisde ik naar een studentenhuis waar ze nogal van lekker en veel hielden... Zucht. Hoewel de meeste kilo's nog steeds komen van een dip: je rot voelen, probren het weg te eten en te lam zijn om te sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werd juist graatmager van zelfstandig wonen. Eindelijk verlost van de veel te goede keuken van mama.
Aangezien ik toen nog geen ei kon bakken en alleen leefde van snacks, smileys en maaltijdsalades bleven de kilo's lekker weg.
Ik ben anders een kilo afgevallen afgelopen week, tutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Al die spielerei in de keuken gaat direct naar je heupen!
Kijk naar Coldfeet; die eet al dagen rabarbertaart![]()
Eenschquote:Bovendien willen mensen dan steeds bij je eten, steekt je man geen poot meer uit en krijg je een ongezonde fascinatie voor supermarkten, markten, delicatessenwinkels en kookshops.
Doe het niet!!
waarom zit JIJ aan de shakes meid???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik zit zelf namelijk ook aan de shakes, Herbalife vandaar
Maar krijg altijd van die aparte blikken als ik dat mensen vertel of mensen zien dat ik dat nuttig..
Hang het verders ook niet aan de grote klok ofzo omdat het toch nog altijd als een soort "taboe" ofzo wordt gezien
Echtgenoot heeft de helft op, collega ook twee punten. En de rest heb ik weggewerkt. Maar ik neem kleine puntenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:28 schreef Liejannuh het volgende:
Als je taart maakt moet je gewoon zoveel mogelijk weggeven.Ik heb nog een halve brownietaart over en die ga ik echt niet in mn eentje opeten.
Ik vind Herbalife een beetje eng vanwege het 'cultuurtje'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik zit zelf namelijk ook aan de shakes, Herbalife vandaar
Maar krijg altijd van die aparte blikken als ik dat mensen vertel of mensen zien dat ik dat nuttig..
Hang het verders ook niet aan de grote klok ofzo omdat het toch nog altijd als een soort "taboe" ofzo wordt gezien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Totaal ondeskundige verkopers, bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |