op het circuit krijg je korter de tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef bvvt het volgende:
trouwens - zie net dat se ring wel een erg korte openings tijd kent.....
Mittwoch, 13.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 13.08.2008 (Nordschleife)
Donnerstag, 14.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 14.08.2008 (Nordschleife)
Freitag, 15.08.08 14:15 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 15.08.2008(Nordschleife)
En waarom heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wist ik![]()
maar helaas
en ws morgen wordt een nat dagje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
[..]
En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
Verzamelke plekkse.
IOH heeft de bomen daarachter al gespot.
Heerlijke bosjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig speed/street triple's op de pics
krijg je met die ouwe lullen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
zoals een HD dat doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
euhhquote:En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
ubertourenquote:IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
wrom nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
Lekker ding.quote:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.quote:
Ik denk eerder aaphangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals een HD dat doetmaar breed ziet er wel leuk uit
quote:euhhnah caraudio inbouwen bij bwoetje
![]()
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
minder wel weer dat frame als je em naast die CBR zet
De Triumph acht uitgangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Roderick2085 het volgende:Die eerste fighter heeft gewoon 4 uitlaat pijpjes
Nee het mag ook remmend en stoppie end (ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Ja, maar dat is 1 'ding'... die blade heeft 2 seatpipes en 2 van die korte pijpjes, lekker logischquote:
wat is snel hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.![]()
dingen zijn niet gemaakt om te rijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk eerder aaphangen.
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.
duwd heeft plannen met die bakquote:
wat hebbie op het oogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
achterband?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Naisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Ja kan maar als die van voren gemaakt is en als dat pijltje de rijrichting aan geeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?
Nee das zilverspits dassenhaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar gewoon een egel ingedrukt?
Dasquote:
Jah als je die 1x gebruikt hoef je nooit meer te scheren, ansich wel makkelijk ja. Jammere is wel dat je de rest van je leven met een wattenkop rondlooptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
ah, jij speelt poker....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef ikookhier het volgende:
Geerd subtiel als altijd![]()
![]()
King-Kurt He! nee helaas alleen maar klonen hier/Welkom
Goenoeg te doen waneer en waar is altijd de vraagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef King-Kurt het volgende:
[..]
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen tijdens kantoortijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef King-Kurt het volgende:
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.![]()
Eerste bekeuring in mijn motorleventje sinds 1993.![]()
![]()
[..]
Tegenwoordig alleen tijdens kantoortijden.![]()
R1100S heb ik ook gehad.![]()
[ afbeelding ]
Amsterdam morgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Double shock?![]()
Tering Nijmegen.
Nijmegen arnhem zijn dichtste bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef King-Kurt het volgende:
Zo Zo...eens hiero kijken wat er loos is....
Ik rijd nu sinds 2 jeer een R1100s uit 2000...en deze stuur ik het liest Duitsland in richting de EIfel en de Moezel... Ardennen pik ik ook wel eens graag meej....
Nog meer Limbo rijders hiero????
Das voor het wok restaurant geweest dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.![]()
Eerste bekeuring in mijn motorleventje sinds 1993.![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
* Rib-i excuseert zich voor zijn afwezigheiden plaatst een tvp
![]()
Hej manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef bvvt het volgende:
Das voor het wok restaurant geweest dan.
is een uitdagende weg
die paal levert een hoop geld op. Leuk als je daar zit te eten.
Ondanks je afwezigheid denk ik iedere dag aan je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
Wat is dat voor stoer drankje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
* Cageon is wezen stappen dit weekend
Pics or it didn't happen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Te druk met proefritjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
Ijsthee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:[message=9620509,noline]Phatzak schreef op 22 mei 2008 @ 01:00[/message]:
Planning is volgende week klaar, maar dan blanco en tijdelijke koplamp.![]()
Dus ff kijken of ik WB nog dinsdag kan afrossen.
Wat is het ook een dromerquote:
Dude, bier moet je drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
en @ de rest colaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ijsthee.![]()
Nog lekker wezen dansen dan!
no alcohol for mequote:
Something like that.quote:
als ik iets lelijk vind...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De planning is in zijn baard verdwenen.![]()
Doet Imageshack het al hier.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De planning is in zijn baard verdwenen.![]()
Jaaaa?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef Cageon het volgende:
als ik iets lelijk vind...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef ikookhier het volgende:
En de update foto's
Verwacht eigenlijk bericht dat i een boot gekocht heeft
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:kom ook weer eens even langs
Vandaag ook ff bij Hein Gericke en Motozoom in Amsterdam geweest. Geen fatsoenlijke laarzen te vinden.
Goede sportlaars. en niet te duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat zoek je voorn specifieks dan?
Oxtar is meestal goed in value for money.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oxtar is meestal goed in value for money.![]()
Side en Alpinestars de twee bekenste A merken.
Verder heb je in de top nog Diadora en Forma.
Laat me raden - A en DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Mja ik weet niet wat je budget is maar dat kan nooit moeilijk te vinden zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goede sportlaars. en niet te duur.
Fout fout fout.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oxtar is meestal goed in value for money.![]()
Side en Alpinestars de twee bekenste A merken.
Verder heb je in de top nog Diadora en Forma.
Vriendenprijsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Hej manal een proefrit gepland
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Geerd het volgende:
Ook weer terug uit Amsterdam, dagje wezen solliciteren bij de NS![]()
Van de 15 mochten er 3 door naar de 2de selectie dag.Bij de NS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF voorn functie dan? Vast niet als controleur van kaartjes dan
Beter ga je nog een keer, beetje vertraging in dat proces kan geen kwaad hoor. Zijn ze wel gewent daarSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Mijn faveau's:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:kom ook weer eens even langs
Vandaag ook ff bij Hein Gericke en Motozoom in Amsterdam geweest. Geen fatsoenlijke laarzen te vinden.
Wist jij dat NS gelijk staat aan vertragingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Geerd het volgende:
Heb je gezien dat het een Ford is?
Dagkaartje verkopen aan een TBS-erquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Geerd het volgende:
Hoofdconducteur met BOA en gewelds beheersing
Maja was ook niet echt echt serieus, zocht wel wat met BOA maarja dan krijg je info pakket met een gratis dagkaartje dusja wat doe je dan.![]()
verkapt-ik-wil-het-kaartje-hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dagkaartje verkopen aan een TBS-er
Die puma's zijn wel gheyl jah, jammer dat die er nog niet waren toen ik laarzen ging kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn faveau's:
Oxtar is trouwens TCX geworden
[ afbeelding ]
Puma![]()
[ afbeelding ]
Nu bij moto.de met 43% korting![]()
Nee, ik heb geltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
verkapt-ik-wil-het-kaartje-hebben
Toffe laarzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die puma's zijn wel gheyl jah, jammer dat die er nog niet waren toen ik laarzen ging kopen.
Mijn laarzen:
[ afbeelding ]
Mja ze zijn wel relaxd ja die laarzen, maar niet waterdicht. Maar ik heb ze ook alleen maar aan als ik gaan toeren. Anders zijn ze niet praktisch genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toffe laarzen
Ik moet ook nieuwe hebbenals ik weer motormobiel ben
Vandaag een sollicitante gehad. Haar CV zag er goed uit qua opleidingen, goede motivatie alleen het stukje werkervaring was ze vergetenquote:
quote:Werkervaring:
2005 - 2007 Manager Inkoop bij koffieshop Moonlight
Mocht ze niet voor alsnog een positief oordeel niet ondertafel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag een sollicitante gehad. Haar CV zag er goed uit qua opleidingen, goede motivatie alleen het stukje werkervaring was ze vergeten
Ze was 20 minuten te vroeg dus ik vroeg of ze in die tijd haar werkervaring wil opschrijven zodat we dat nog kunnen toevoegen aan haar cv.
[..]
Don't call us, we call you
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:42 schreef Rib-i het volgende:
Het is niet bepalend maar je moet je wel realiseren dat er meerdere kandidaten zijn en dat de werkgever de beste kandidaat wil. Bij een eerste kennismaking gaat het vooral om presentatie en wat je middels je cv kenbaar maaktZit wat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]wat voor functie moet ze gaan vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Jah dat CV kan dr nog zo leuk uitzien, zij moet er leuk uitzien.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag een sollicitante gehad. Haar CV zag er goed uit qua opleidingen, goede motivatie alleen het stukje werkervaring was ze vergeten
Ze was 20 minuten te vroeg dus ik vroeg of ze in die tijd haar werkervaring wil opschrijven zodat we dat nog kunnen toevoegen aan haar cv.
[..]
Don't call us, we call you
Een doorgroeifunctie naar Accountmanager B2B in 2 jaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat voor functie moet ze gaan vullen![]()
hm ok, dan hoeft ze ook niet erg leuk te zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een doorgroeifunctie naar Accountmanager B2B in 2 jaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
hm ok, dan hoeft ze ook niet erg leuk te zijn...
Accountmanager Body2Body?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een doorgroeifunctie naar Accountmanager B2B in 2 jaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Accountmanager Body2Body?
Masseuse met happy ending?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Geerd het volgende:
Ook weer terug uit Amsterdam, dagje wezen solliciteren bij de NS![]()
Van de 15 mochten er 3 door naar de 2de selectie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pax & Pry Free download
Interessante info over Oxtar. Dat moet ik dringend onderzoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Rib-i het volgende:
Mijn faveau's:
Oxtar is trouwens TCX geworden
Die heeft mijn zus ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij flirten met de baas leide dat maar in 2% van de gevallen tot een salarisverhoging.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:30 schreef Geerd het volgende:
Mocht ze niet voor alsnog een positief oordeel niet ondertafel?
Iemand aanemen zal misschien iets hoger liggen qua percentage, maar vast niet veel.
Vast iets met zakelijk en prive gescheiden houden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar commercieel gezien een nul.quote:![]()
![]()
Sollicitantenverhalen.![]()
![]()
![]()
Wordt dat hok van jou gemaakt of ga je de motor ritueel verbrandenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Interessante info over Oxtar. Dat moet ik dringend onderzoeken.![]()
Puma is nieuw op de markt. Ben benieuwd.![]()
[..]
Die heeft mijn zus ook.Vrouwenauto.
Dan ga ik toch maar voor de 8-cyllinder CherokeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens hier , hebben ze vast wel iets voor jouquote:[..]
Bij flirten met de baas leide dat maar in 2% van de gevallen tot een salarisverhoging.
Iemand aanemen zal misschien iets hoger liggen qua percentage, maar vast niet veel.
Vast iets met zakelijk en prive gescheiden houden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar commercieel gezien een nul.![]()
![]()
Sollicitantenverhalen.![]()
![]()
![]()
Oh mijn god, je gaat helemaal leeglopen op het onderhoud.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:26 schreef Rib-i het volgende:
Dan ga ik toch maar voor de 8-cyllinder Cherokee
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh mijn god, je gaat helemaal leeglopen op het onderhoud.![]()
Die Ford is een goed ding trouwens.![]()
[..]
![]()
Ik focus mij compleet op volgende week.![]()
![]()
Kan ik dinsdag een bakkie bij je doen?
Moeten we een keer doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
ga dit weekend denk ik maar eens doe Puma's passen
WB, hier in Barendrecht ik ook goede koffie
(en een Ducati dealer in de buurt)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:02 schreef Rib-i het volgende:
Uiteraard
Neem ik een dagje vrij, heb nog zat te doen thuis![]()
Is goed, 12:30 kan het vlees op de BBQquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Rond twaalf uur ben ik in de buurt.Goed?
![]()
Geef maar door wanneerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moeten we een keer doen.![]()
[..]
quote:![]()
Rond twaalf uur ben ik in de buurt.Goed?
doe maar weer als ik er niet ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt het een officiele meeting?
IOH is aan het bluffen.
Dat weet hij nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IOH is aan het bluffen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
doe maar weer als ik er niet ben.![]()
![]()
Ah gelukkig dit weer zet nog even voortquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef bvvt het volgende:
Op dinsdag is voor mij niet mogelijk
Ben volgende week weer van mijn vakantie af, mag dan weer werken voor de kost.....
[ afbeelding ]
gelukkig eet ik die nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat weet hij niet
BWT heeft vakantie dus die is er wel
[..]
Ik zal aan je denken bij de derde Karbonade
hondquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah gelukkig dit weer zet nog even voort
Ey WB, we hebben vlees overquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef bvvt het volgende:
Ben volgende week weer van mijn vakantie af, mag dan weer werken voor de kost.....
[ afbeelding ]
[Paniekgifinsert] Met mij weet je het nooitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IOH is aan het bluffen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Geen idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
Geef maar door wanneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef bvvt het volgende:
Ben volgende week weer van mijn vakantie af, mag dan weer werken voor de kost.....![]()
Weertje veranderd nog wel.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
We zien dinsdag 11:00 welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. kut weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:39 schreef Cageon het volgende:
nou geef mijn portie maar aan fikkie
Weer in frankrijk en check de trend ook
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
WB
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/10251870#10251870
Chryslertje helpt al sinds 2006 zonder weigeren.quote:
Wat zijn de issuesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chryslertje helpt al sinds 2006 zonder weigeren.
En slechts 1 olieverversing per jaar / 10.000 km.
Alleen nu met de APK een bloedhonden garage.![]()
Ik heb het keuringsrapport niet eens bekeken.quote:
Chryslertje is een harde auto zei de monteur vorig jaar nog.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef ikookhier het volgende:
Mn auto zit weer inelkaar morgen even plamuren
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chryslertje is een harde auto zei de monteur vorig jaar nog.
Dat ik er net onder lag keek ik tegen de vloerbedeking aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen probleem bij de keur
Pax & Pry Free download
nu nog poetsenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
nw bandje vóór & remblokken
laagje is er wel af
[ afbeelding ]
links mag nog ff
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een apparaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:16 schreef ikookhier het volgende:
Dat ik er net onder lag keek ik tegen de vloerbedeking aangeen probleem bij de keur
Ik klus er nog geen seconde aan. Hij past niet in de woonkamer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
WB, heb je weer wat te klussen. Leuk toch?
Even bij Cageon langs om te laten poetsen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
nw bandje vóór & remblokken
laagje is er wel af
[ afbeelding ]
links mag nog ff
[ afbeelding ]
Again... Swappen met de er6-nquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zodra ik WAVE schijfremmen zie ben ik compleet verkocht.
De motor maakt niet uit.
jullie mogen hem ook samen onderhanden nemenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
Even bij Cageon langs om te laten poetsen.![]()
Edit. Cageon wil al.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
voor 4750 mag je m wel mee nemen denk![]()
zelfs KK heeft wave schijfen![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Geerd het volgende:
OPM&Cageon Veel plezier.
Wel race gebaseerde Waves that is. Brakings, etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Again... Swappen met de er6-n
Voor en achter wave schijfies
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het keuringsrapport niet eens bekeken.
Hij noemde mondeling de stuurkogel, remleidingen L+R en nog vijf gloeilampjes, en een rotte accubak.
Dat laatste wist ik wel, maar dacht dat zien ze nooit bij de Speedy/Mitsubishi. Zit achter het linkerwielscherm.![]()
Volgens mij is het die remleidingen borstelen en een beetje hamerslag erover.
Geen garage die er dan nog naar omkijkt.![]()
Anyway, had al drie weken gekeurd moeten zijn.
De plaatselijk beun die het roggelt zit nu in Spanje.
Die garage(s) vertrouw ik voor geen ene meter.
85 euro boete..... zou ik er ook voor over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Geerd het volgende:
OPM&Cageon Veel plezier.
ardennen/spa/noord-west frankrijk/circuit croix/onbekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb vast iets gemist, waar gaat de reis naartoe
Of is het geen vakantie maar circuit la croix
te laat, ouwe reusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
gewoon kontje verkopenRare jongens
![]()
quote:
Het gezond verstand zorgt ervoor dat het het eerste gaat worden maar mijn hart gaat uit naar het tweedequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wordt dat hok van jou gemaakt of ga je de motor ritueel verbranden
Ah, op de terugweg van noord-west Frankrijk even Engeland aandoen http://www.poferries.com/touristquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
ardennen/spa/noord-west frankrijk/circuit croix/onbekend
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:53 schreef Worldbeater het volgende:Niet als je heel de tijd je kenteken blijft wegshoppen, je maakt het me wel erg lastig zo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neenee, niet editten
Lekker laten staan dat Cageon saté gaat kluiven bij OPM [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Klote man, je hebt wel pech met de ZXRquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gezond verstand zorgt ervoor dat het het eerste gaat worden maar mijn hart gaat uit naar het tweede
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey moet jij niet slapen???quote:
Die reacties ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef bvvt het volgende:
Meegesleurde motorrijder in ziekenhuis overleden
90 ook. Mannetje werkt gewoon als APK keurmeester bij een Ford garage.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef Rib-i het volgende:
Hola
85 euro boete..... zou ik er ook voor over hebben
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef BazzieK het volgende:
Niet als je heel de tijd je kenteken blijft wegshoppen, je maakt het me wel erg lastig zo he
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Rib-i het volgende:
Klote man, je hebt wel pech met de ZXR
Kan je er niet eentje in beslag nemenKomende dinsdag staat er één Morini bij mij voor de deur die vast een snelheidsovertreding gaat maken
Beide!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef Cageon het volgende:
ga me nu omkleden enzo, tot over een week ofzo
ff weekje geen internetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
Beide!![]()
Pics posten in het internet cafe.
![]()
Ouwe kutmobiels.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx alltot over een weekje ofzo idd
[..]
ff weekje geen internet
Passage uit jouw jaarboekquote:
quote:Januari - Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, was veel te strak.
Februari - Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen? Zucht, die passen toch nooit in de typemachine!!
Maart - Voelde me trots..... Puzzel van 100 stukjes was na 6 maanden af! Er stond 2-4 jaar op de doos!!!!
April - Uren vastgezeten op roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!!
Mei - Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest paste niet bij in dat blik van de ranja. Van die instructies klopt ook geen barst!!!!
Juni- Geprobeerd om te gaan waterskiën, maar kon nergens een meer vinden met zo´n kabelbaan erboven.
Juli- Heb een wedstrijd borstcrawl verloren met het zwemmen. Kwam er later achter dat alle andere deelnemer vals speelden. Ze gebruikten allemaal hun ARMEN!!!!!
Augustus - Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Uren op de wegenwacht gewacht. Auto van binnen helemaal nat geworden, omdat het zonnedak open stond.
September- 3 weken op hondenuitlaatterrein gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN NIET ZO!!
Oktober - Haat M &M's..... stomme dingen kun je bijna niet afpellen.
November - 4,5 dag kalkoen gebraden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart
December - Kon 112 niet bellen....."duh"..... stom nummer ook, iedereen weet toch dat er geen "11" knopje op een telefoon zit. Hebben ze vast niet goed !!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Passage uit jouw jaarboek
[..]
Hoe nauwkeurig moet de schatting zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie weet de diameter van OPM zijn oude vorkpoten.![]()
En mogelijk iets groter en anders een stukje kleinerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tussen de 41 en 43 mm denk ik ja.
Had ik al gezegd dat de vorkpoten van de Corsaro wel 50 mm dik zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef Rib-i het volgende:
En mogelijk iets groter en anders een stukje kleiner
Hoe dikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de vorkpoten van de Corsaro wel 50 mm dik zijn?
HAD IK AL GEZEGD DAT DE VORKPOTEN VAN DE CORSARO WEL 50 mm DIK ZIJN?
Kollosaal dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken homotampeloerus.![]()
[..]
quote:Het was te merken.
Ohhh, dat is wel heel ernstig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Geerd het volgende:
Plakband houdt harley davidson bijeen.
Berlijn - De duiste politie heeft een harley van de weg gehaald die deels met plakband bijeen werd gehouden.
Een italiaan was met de absoluut ondeegelijke motor op weg naar huis na een vakantie in scandinavie.
De dwars verbinding van de voorvork was compleet door tape vervangen.
De voorrem ontbrak en het frame was instabiel doordat het slecht was gelast.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon het stukje zo snel niet vinden dus ff overgetypt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken homotampeloerus.![]()
[..]
Het was te merken.
NS mentaliteitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
lekker op tijd Geerd!
Ey ben nog maar op de helft hey, volgende week donderdag 2de selectie dag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:17 schreef Rib-i het volgende:
Hola8-)
[..]
[..]
NS mentaliteit![]()
Beter laat dan nog later [ afbeelding ]
Zou een goeie zijn als je te laat zou komen omdat de trein vertraging heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ey ben nog maar op de helft hey, volgende week donderdag 2de selectie dag.
ff post history gechecked -> das lang geleden dat je hier was........quote:
ook een goede morgen.....quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Zou een goeie zijn als je te laat zou komen omdat de trein vertraging heeft
Ik weet waar hij werkt...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:42 schreef bvvt het volgende:
ff post history gechecked -> das lang geleden dat je hier was........
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet waar hij werkt...
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet waar hij werkt...
Dan mag je de volgende keer toch echt ff je hoofd aan mij voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W0ei ?
Ik heb ze nog niet nodig gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:54 schreef M3rcury het volgende:
Dan mag je de volgende keer toch echt ff je hoofd aan mij voorstellen.
Wattus ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:16 schreef Geerd het volgende:
Wat een beest 220 @ 5 toen moest ik remmen
z'n nieuwe brommert.quote:
pics or it didn't happenquote:
[img]quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
pics or it didn't happenOf krijgt i die weer via de post
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef Geerd het volgende:
Yep, wat gaat dat hard joh.
Oppassen met hobbeltjes, voorwiel gaat nogal snel vliegen![]()
thanks, nieuwe bandjes, remblokken, olie en filter kn luchtfilter.quote:
Beter,10k met bandjes fucking sweetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
thanks, nieuwe bandjes, remblokken, olie en filter kn luchtfilter.
Eerste 10k mocht ik niet meer terug komen![]()
Sow, dat model zie je niet veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sow, dat model zie je niet veel.![]()
Mooie stalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of slecht tekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef M3rcury het volgende:
Dit is de mijne trouwens. Normaal wel met akra dempert.
[ afbeelding ]
ik kom er aan,met een zakje borrelnootjes als betalingquote:
Kratje hertog jan is beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik kom er aan,met een zakje borrelnootjes als betaling
quote:
circuitfietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef M3rcury het volgende:
Dit is de mijne trouwens. Normaal wel met akra dempert.
[ afbeelding ]
nee hoor gewoon straat fiets, volgende keer lekker in groepje 3 mee toeren, en kijken of we onder de 2.10 op zandvoort kunnen komenquote:
Ok, kan namelijk geen kentekenplaat herkennen op de foto... vandaar dat ik het ff dachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:59 schreef M3rcury het volgende:
[..]
nee hoor gewoon straat fiets, volgende keer lekker in groepje 3 mee toeren, en kijken of we onder de 2.10 op zandvoort kunnen komen
Klopt, die lag ergens in de pitbox.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ok, kan namelijk geen kentekenplaat herkennen op de foto... vandaar dat ik het ff dacht
Ik heb hem ook. Vandaar.quote:
Allard Kalf deed zoiets pas nog in een gewone straat Opel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:59 schreef M3rcury het volgende:
nee hoor gewoon straat fiets, volgende keer lekker in groepje 3 mee toeren, en kijken of we onder de 2.10 op zandvoort kunnen komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Vandaar.![]()
[..]
Allard Kalf deed zoiets pas nog in een gewone straat Opel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit dat met dat blok waarom zit dat neit gewoon in het midden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Jij zegt het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:59 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat met dat blok waarom zit dat neit gewoon in het midden?
what happened??quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:58 schreef Geerd het volgende:
Na tig moments geduld, waarom moet dan net die stakker het verknoeien.
So close to the answer why she didn't wan't to date me, komt die stakker buiten GODVER de KK.
Kun je het accpeteren, maar nee, het mocht niet zo zijn.
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:58 schreef Geerd het volgende:
So close to the answer why she didn't wan't to date me, komt die stakker buiten GODVER de KK.
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:58 schreef Geerd het volgende:
![]()
Godver de koffiekoekjequote:Op zondag 17 augustus 2008 02:58 schreef Geerd het volgende:
![]()
beter lezenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was u gisteren op pad samen met een blauwe honda?
Bij het stoplicht bedoelt u vanuit Barchem?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was u gisteren op pad samen met een blauwe honda?
Ik zag een groene troopfie ter hoogte van de intratuin samen met een blauw, zwarte hondaquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij het stoplicht bedoelt u vanuit Barchem?
hahaha ja dacht dat het een kennis van me was maar nee
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zag een groene troopfie ter hoogte van de intratuin samen met een blauw, zwarte hondaOp de troopfie zat een persoon met het postuur van een Geerd
220 valt toch wel meequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:32 schreef Geerd het volgende:
wat een beest tering vaders ff achterop 220 @ tellerop de rondweg.
Moeders stond trillend op de benen.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:32 schreef Geerd het volgende:
wat een beest tering vaders ff achterop 220 @ tellerop de rondweg.
Moeders stond trillend op de benen.![]()
Als je nooit wat anders dan een div op 25kw hebt gereden, is dat toch wel degelijk verschilquote:
Was die van jou nog altijd echt 25kw?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je nooit wat anders dan een div op 25kw hebt gereden, is dat toch wel degelijk verschil
200km.. dan wil je weer wat snellers...quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je nooit wat anders dan een div op 25kw hebt gereden, is dat toch wel degelijk verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |