op het circuit krijg je korter de tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef bvvt het volgende:
trouwens - zie net dat se ring wel een erg korte openings tijd kent.....
Mittwoch, 13.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 13.08.2008 (Nordschleife)
Donnerstag, 14.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 14.08.2008 (Nordschleife)
Freitag, 15.08.08 14:15 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 15.08.2008(Nordschleife)
En waarom heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wist ik![]()
maar helaas
en ws morgen wordt een nat dagje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
[..]
En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
Verzamelke plekkse.
IOH heeft de bomen daarachter al gespot.
Heerlijke bosjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig speed/street triple's op de pics
krijg je met die ouwe lullen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
zoals een HD dat doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
euhhquote:En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
ubertourenquote:IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
wrom nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
Lekker ding.quote:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.quote:
Ik denk eerder aaphangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals een HD dat doetmaar breed ziet er wel leuk uit
quote:euhhnah caraudio inbouwen bij bwoetje
![]()
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
minder wel weer dat frame als je em naast die CBR zet
De Triumph acht uitgangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Roderick2085 het volgende:Die eerste fighter heeft gewoon 4 uitlaat pijpjes
Nee het mag ook remmend en stoppie end (ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Ja, maar dat is 1 'ding'... die blade heeft 2 seatpipes en 2 van die korte pijpjes, lekker logischquote:
wat is snel hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.![]()
dingen zijn niet gemaakt om te rijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk eerder aaphangen.
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.
duwd heeft plannen met die bakquote:
wat hebbie op het oogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
achterband?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Naisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Ja kan maar als die van voren gemaakt is en als dat pijltje de rijrichting aan geeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?
Nee das zilverspits dassenhaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar gewoon een egel ingedrukt?
Dasquote:
Jah als je die 1x gebruikt hoef je nooit meer te scheren, ansich wel makkelijk ja. Jammere is wel dat je de rest van je leven met een wattenkop rondlooptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
ah, jij speelt poker....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |