op het circuit krijg je korter de tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef bvvt het volgende:
trouwens - zie net dat se ring wel een erg korte openings tijd kent.....
Mittwoch, 13.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 13.08.2008 (Nordschleife)
Donnerstag, 14.08.08 17:45 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 14.08.2008 (Nordschleife)
Freitag, 15.08.08 14:15 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 15.08.2008(Nordschleife)
En waarom heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wist ik![]()
maar helaas
en ws morgen wordt een nat dagje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
[..]
En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
Verzamelke plekkse.
IOH heeft de bomen daarachter al gespot.
Heerlijke bosjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig speed/street triple's op de pics
krijg je met die ouwe lullen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
zoals een HD dat doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fightermachines.Hoe kom je de bocht door met die dikke banden. Een waar gevecht.
![]()
![]()
![]()
euhhquote:En waarom heb jij daar last van?![]()
![]()
ubertourenquote:IOH had nog pics gevraagd van die supergave en snelle Triumph meeting.![]()
wrom nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
Lekker ding.quote:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.quote:
Ik denk eerder aaphangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals een HD dat doetmaar breed ziet er wel leuk uit
quote:euhhnah caraudio inbouwen bij bwoetje
![]()
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
minder wel weer dat frame als je em naast die CBR zet
De Triumph acht uitgangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Roderick2085 het volgende:Die eerste fighter heeft gewoon 4 uitlaat pijpjes
Nee het mag ook remmend en stoppie end (ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef Geerd het volgende:
Het hoeft niet altijd hard te gaan en wheelyend
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Ja, maar dat is 1 'ding'... die blade heeft 2 seatpipes en 2 van die korte pijpjes, lekker logischquote:
wat is snel hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
Gaan nog veel sneller dan je denkt.![]()
dingen zijn niet gemaakt om te rijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk eerder aaphangen.
Ik vind ze altijd al lelijk, maar hier misstaat het niet. CBR frame ziet er eerder ouderwets uit.
duwd heeft plannen met die bakquote:
wat hebbie op het oogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik na volgende week dinsdag wel zeggen dat ik streetfighter goodies verkoop.![]()
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
achterband?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Naisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
@snelwagen, nieuwevoorbandje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzuki - a way of life
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem aan dat je die foto vanaf de lengte hebt genomen?
Of geeft die pijl niet de rijrichting aan
Ja kan maar als die van voren gemaakt is en als dat pijltje de rijrichting aan geeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
kan toch de linkerkant van de voorband zijn?
Nee das zilverspits dassenhaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar gewoon een egel ingedrukt?
Dasquote:
Jah als je die 1x gebruikt hoef je nooit meer te scheren, ansich wel makkelijk ja. Jammere is wel dat je de rest van je leven met een wattenkop rondlooptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
ah, jij speelt poker....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het gewoon hierbij lekker makkelijk.
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef ikookhier het volgende:
Geerd subtiel als altijd![]()
![]()
King-Kurt He! nee helaas alleen maar klonen hier/Welkom
Goenoeg te doen waneer en waar is altijd de vraagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef King-Kurt het volgende:
[..]
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen tijdens kantoortijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef King-Kurt het volgende:
idd eens kijken of er hier wat te beleven valt onder de motorrijders,....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.![]()
Eerste bekeuring in mijn motorleventje sinds 1993.![]()
![]()
[..]
Tegenwoordig alleen tijdens kantoortijden.![]()
R1100S heb ik ook gehad.![]()
[ afbeelding ]
Amsterdam morgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Double shock?![]()
Tering Nijmegen.
Nijmegen arnhem zijn dichtste bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef King-Kurt het volgende:
Zo Zo...eens hiero kijken wat er loos is....
Ik rijd nu sinds 2 jeer een R1100s uit 2000...en deze stuur ik het liest Duitsland in richting de EIfel en de Moezel... Ardennen pik ik ook wel eens graag meej....
Nog meer Limbo rijders hiero????
Das voor het wok restaurant geweest dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, heb op de Triumph toerdag een boete opgelopen op de Wijchenseweg.![]()
Eerste bekeuring in mijn motorleventje sinds 1993.![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
* Rib-i excuseert zich voor zijn afwezigheiden plaatst een tvp
![]()
Hej manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef bvvt het volgende:
Das voor het wok restaurant geweest dan.
is een uitdagende weg
die paal levert een hoop geld op. Leuk als je daar zit te eten.
Ondanks je afwezigheid denk ik iedere dag aan je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
Wat is dat voor stoer drankje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
* Cageon is wezen stappen dit weekend
Pics or it didn't happen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Te druk met proefritjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Hola
![]()
Ijsthee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:[message=9620509,noline]Phatzak schreef op 22 mei 2008 @ 01:00[/message]:
Planning is volgende week klaar, maar dan blanco en tijdelijke koplamp.![]()
Dus ff kijken of ik WB nog dinsdag kan afrossen.
Wat is het ook een dromerquote:
Dude, bier moet je drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
en @ de rest colaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ijsthee.![]()
Nog lekker wezen dansen dan!
no alcohol for mequote:
Something like that.quote:
als ik iets lelijk vind...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De planning is in zijn baard verdwenen.![]()
Doet Imageshack het al hier.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De planning is in zijn baard verdwenen.![]()
Jaaaa?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef Cageon het volgende:
als ik iets lelijk vind...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef ikookhier het volgende:
En de update foto's
Verwacht eigenlijk bericht dat i een boot gekocht heeft
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:kom ook weer eens even langs
Vandaag ook ff bij Hein Gericke en Motozoom in Amsterdam geweest. Geen fatsoenlijke laarzen te vinden.
Goede sportlaars. en niet te duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat zoek je voorn specifieks dan?
Oxtar is meestal goed in value for money.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oxtar is meestal goed in value for money.![]()
Side en Alpinestars de twee bekenste A merken.
Verder heb je in de top nog Diadora en Forma.
Laat me raden - A en DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Mja ik weet niet wat je budget is maar dat kan nooit moeilijk te vinden zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goede sportlaars. en niet te duur.
Fout fout fout.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oxtar is meestal goed in value for money.![]()
Side en Alpinestars de twee bekenste A merken.
Verder heb je in de top nog Diadora en Forma.
Vriendenprijsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Hej manal een proefrit gepland
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Geerd het volgende:
Ook weer terug uit Amsterdam, dagje wezen solliciteren bij de NS![]()
Van de 15 mochten er 3 door naar de 2de selectie dag.Bij de NS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF voorn functie dan? Vast niet als controleur van kaartjes dan
Beter ga je nog een keer, beetje vertraging in dat proces kan geen kwaad hoor. Zijn ze wel gewent daarSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Mijn faveau's:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:kom ook weer eens even langs
Vandaag ook ff bij Hein Gericke en Motozoom in Amsterdam geweest. Geen fatsoenlijke laarzen te vinden.
Wist jij dat NS gelijk staat aan vertragingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Geerd het volgende:
Heb je gezien dat het een Ford is?
Dagkaartje verkopen aan een TBS-erquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Geerd het volgende:
Hoofdconducteur met BOA en gewelds beheersing
Maja was ook niet echt echt serieus, zocht wel wat met BOA maarja dan krijg je info pakket met een gratis dagkaartje dusja wat doe je dan.![]()
verkapt-ik-wil-het-kaartje-hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dagkaartje verkopen aan een TBS-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |