inf lang model, zie je morgen welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Tarmelane het volgende:
Ik! Ook morgen, maar ik blijf er niet slapen.
TD kort model. Jij?
Zeker, spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
inf lang model, zie je morgen wel
Dit is een KMS/KMA topic, van de landmacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:04 schreef DeadKnight het volgende:
Begin zelf aanstaande maandag met mijn EMMV bij de marine, Van de week in elk geval al mijn spullen en kleren opgehaald bij het CKU![]()
*Heeft er al in zin an!
vermeld het svp ff in de titel ;-)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit is een KMS/KMA topic, van de landmacht.
Marine kun je je eigen topic voor maken, hoe de opleidingen vorderen van verschillende mensen.
Hallo denk eens na. Dit is FOK! merendeel is Lowlands volk/SBS Camping kijker en bij uitzondering HBO/WO publiek. KMA is voor hun te hoog en Clingendael niveau waar ze amper iets van weten,laat staan kennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
loopt niet erg storm hier... niemand die dit jaar moet opkomen? (februari mag ook)
Hé OPO!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:58 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
En 5 weken verder. 4 KL A-gp, geinig om samen met een fok!ker in een peloton te zitten![]()
Veel meegemaakt al, coordinatie-tijd, IP-bivak, en waanzinnig veel geleerd in deze korte tijd. Zipracer, als je nog tips zoekt voor je AAC moet je hier ff posten, dan roep ik er een paar voor je.
Verder, blijf ervaringen etc uitwisselen mensen, vragen mag natuurlijk ook altijd.
voor je vorderingen op de KMA is een topic. je kunt al je dingen daar kwijt, is ook leuk om te lezen namelijk en dan zit je gelijk in het goede topicquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Tarmelane het volgende:
[..]
Hé OPO!![]()
De afgelopen 2 weken waren best wel zwaar, maar er is er maar eentje in ons peloton afgevallen.
Heel jammer natuurlijk, 't was 'n goeie gozer, maar hij zag het echt niet meer zitten. Co-tijd gehad en wat lesdagen die ook niet bepaald makkelijk waren, iedereen was echt helemaal kapot. Volgende week ben ik groepsoudste en mag ik er voor zorgen dat Charlie (zoals altijd) goed op tijd is. Tijdelijk geïnaugureerd in het Vliegwiel (cadettenvereniging van de TD) en aanstaande vrijdag, met de corpsdag, als het goed is de permanente inauguratie. Ik ben benieuwd! De infanterie gaat 'n weekend naar Normandië en de genie gaat naar Aken, maar wat de TD gaat doen, geen idee..
Anyway, net als Kloontje zegt, vragen mag altijd!
Met een chronisch te kort aan vrouwen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:16 schreef waht het volgende:
Succes mannen, naar ik heb gehoord gaan jullie de mooiste tijd van je leven tegemoet.
hehe, ff een tijdje zonder vrouwen kan geen kwaad.quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef EricT het volgende:
[..]
Met een chronisch te kort aan vrouwen?
reageer dan is!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Rampant het volgende:
8 December moet ik opkomen voor mijn AMO in oirschot, nog andere die op 8 december moeten opkomen??
En nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef Catch_me het volgende:
Zijn er al fokkers voor de volgende lichting op de KMA in februari aangenomen?
ik heb al 2 brieven gehad, maar nog niks over hoe laat enzoquote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef delicious026 het volgende:
8 december oirschot,
heeft iemand al een brief ofzo ontvangen voor hoelaat je er moet zijn want ik heb die nog niet gehad
lator;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |