inf lang model, zie je morgen welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Tarmelane het volgende:
Ik! Ook morgen, maar ik blijf er niet slapen.
TD kort model. Jij?
Zeker, spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
inf lang model, zie je morgen wel
Dit is een KMS/KMA topic, van de landmacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:04 schreef DeadKnight het volgende:
Begin zelf aanstaande maandag met mijn EMMV bij de marine, Van de week in elk geval al mijn spullen en kleren opgehaald bij het CKU![]()
*Heeft er al in zin an!
vermeld het svp ff in de titel ;-)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit is een KMS/KMA topic, van de landmacht.
Marine kun je je eigen topic voor maken, hoe de opleidingen vorderen van verschillende mensen.
Hallo denk eens na. Dit is FOK! merendeel is Lowlands volk/SBS Camping kijker en bij uitzondering HBO/WO publiek. KMA is voor hun te hoog en Clingendael niveau waar ze amper iets van weten,laat staan kennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
loopt niet erg storm hier... niemand die dit jaar moet opkomen? (februari mag ook)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |