Net eenmail gehad , dat ie verstuurd isquote:Op woensdag 17 september 2008 18:43 schreef Darklight het volgende:
Ga je naar DB, kun je hem nu al kopen
Duurt ff. ONgeveer een kwartier tot 20 minuten hier iigquote:Op donderdag 18 september 2008 19:54 schreef Chiew het volgende:
hmm, installatie werkt niet hier, als ik 2e cd-rom er in doet, gebeurt er niks??
Blijkbaar doe je toch iets verkeerd, anders krijg je deze melding niet. Case sensitive misschien?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou begint lekker hier hoor
Wachtwoord enzo opgegeven, key geactiveerd en wat krijg ik als ik in wil loggen :
[ afbeelding ]
na 3 keer "verkeerde" info te hebben gegeven (wachtwoord username) wat bullshit is want de gegevens kloppen gewoon.
Hotmail geeft probs. Ik moest een uur of 6 wachten.quote:
Het loopt lekker soepel , de wereld is niet vast geplakt met instances (net zoals AoC) , PvP nog niet gedaan , quests zijn leuk , soms ook wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:51 schreef Enchanter het volgende:
Tot nu bevalt het me goed , speel op de Worlds edge server
Volgens mij kwam er nog wel een trial.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef Fipotje het volgende:
Is er niet een mogelijkheid (net als bij WoW) dat je een trial van 10 dagen hebt ofzo (dus zonder kosten ai!) Wil weten of me pc hem draait en of het wel wat is voor mij
zucht, nieuwe acc gemaakt en nu dit ookquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou begint lekker hier hoor
Wachtwoord enzo opgegeven, key geactiveerd en wat krijg ik als ik in wil loggen :
[ afbeelding ]
na 3 keer "verkeerde" info te hebben gegeven (wachtwoord username) wat bullshit is want de gegevens kloppen gewoon.
Eerste MMORPG?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:03 schreef viezerdt het volgende:
Bij poging nr zoveel is me key ineens wel valid... ga ik opstarten, moet een focking nieuw spel meteen 822 mb patchen?
Nee, bijna 3 jaar wow maar volgensmij hoefde k daar net na de release niet al zo'n patch binnen te halenquote:
Ik vind het echt een topspel inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Aan de posts te zien is dit spel goed bezig
Je krijgt helemaal geen mail, gewoon proberen in te loggen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehadDuurt wel erg lang zeg. Geen Hotmail gebruikt trouwens.
Dat lukt dus ook niet! Als ik de optie password lost (of hoe het heet) kies op de site, dan krijg ik de boodschap dat er geen account bestaat met mijn emailadresquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je krijgt helemaal geen mail, gewoon proberen in te loggen.
Oh je had nog geen account. Dat kan inderdaad nog wel even op zich laten wachten...quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat lukt dus ook niet! Als ik de optie password lost (of hoe het heet) kies op de site, dan krijg ik de boodschap dat er geen account bestaat met mijn emailadresAls ik een nieuwe account aanmaak met dezelfde inlognaam als ik ervoor had gebruikt, krijg ik de boodschap "login bestaat al"! Soort vicieuze cirkel dus.
Dat is het denk ik, volgens mij krijg je daar wel per mail bevestiging van (heb ik nu dus nog steeds niet).quote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Oh je had nog geen account. Dat kan inderdaad nog wel even op zich laten wachten...
Je moet vliegen naar The Inevitable City, zit in Empire vs Chaos als ik het goed heb onthouden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef Nestari het volgende:
Oi oi, wat is dit een verslavend spel zeg. Bijna het hele weekend gespeelden ik ben inmiddels level 15 met mijn sorceress. Vraag me alleen wel af wanneer er nu een echte grote "stad" zal komen waar ze een bank en action house hebben. Iemand die mij daar iets meer over kan vertellen (waarschijnlijk heb ik iets over het hoofd gezien). Verder veel public quests gedaan, die erg leuk zijn.
Pak een flightmaster en ga naar de Inevitable City, daar zit alles wat je nodig hebt (auction house, bank, vault etc.)quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef Nestari het volgende:
Oi oi, wat is dit een verslavend spel zeg. Bijna het hele weekend gespeelden ik ben inmiddels level 15 met mijn sorceress. Vraag me alleen wel af wanneer er nu een echte grote "stad" zal komen waar ze een bank en action house hebben. Iemand die mij daar iets meer over kan vertellen (waarschijnlijk heb ik iets over het hoofd gezien). Verder veel public quests gedaan, die erg leuk zijn.
Oke, harstikke bedankt.quote:Op maandag 22 september 2008 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet vliegen naar The Inevitable City, zit in Empire vs Chaos als ik het goed heb onthouden.
Minstens 2 gb nodig lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Fipotje het volgende:
moet je echt 1gb geheugen hebben of is 512 ook genoeg? Draaide wow makkelijk, maar vind het zonde om spel te kopen als ik hem niet kan draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |