abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61468617
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Na het mailtje moet ik nog mijn beta key invullen en een patch downloaden toch ?

En ik las al dat die patch tergend langzaam binnenkomt…
De servers liggen plat, dus beta key invullen gaat (nog) niet lukken
pi_61468680
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

De servers liggen plat, dus beta key invullen gaat (nog) niet lukken
Die komen eind van de ochtend online las ik, en ik kan toch pas vanavond verder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_61469779
Yeuy! Ik heb in ieder geval een account, nu nog de cdkey invullen, wat ook een hele opgave opzich is.

Hopelijk kan ik vanavond spelen, maar dat zal wel weer overpositief van mijn kant zijn.
pi_61469829
quote:
Early this morning we told you that we were working on our database servers and that we would update you with more information as we had it. Now we can tell you that the situation is as follows:

We have processed all the information from yesterday, all the new signups from yesterday have been processed and you should have received your validation email, while the database server is down however it will not be possible to follow the link to validate your account.

We have brought down our database servers to reconfigure it as we explained to you previously. Currently we are in the process of finalising the software changes and we expect to be able to update you on the progress of this at around Noon CET today.

Once again, we are sorry for the disappointment and we ask for your patience for just a little longer.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_61469958
Ben benieuwd of ik die mail heb dan.

Niemand trouwens een link voor die patch gevonden, zodat ik die downloader niet hoef te gebruiken ?

Of hebben ze het weer zo geregeld dat je die patch alleen maar binnen kan halen met de officiële patcher/downloader ?
pi_61470813
Currently we are in the process of finalising the software changes and we expect to be able to update you on the progress of this at around Noon CET today.

Noon (also midday) is the hour of 12:00 in an observer's local time zone, or more loosely, a time near the middle of the day when workers in many countries take a meal break. +1 uur verschil, zou dus rond 1 uur moeten zijn ?
pi_61472843
quote:
As we told you in previous news, the account validation system has been taken offline while our technical teams work on it. A lot of work has been done and some of the hardware on the database server has been changed as well as a lot of software improvements and our teams are still working hard to prepare the systems.

As a result, we will launch a new code registration page today at 16:00 CET. This new page will feature a delay between registration and account validation but you will still receive a confirmation email within a few minutes of creating your account.

If you had already created an account yesterday and have a validation email then you will still be able to follow the link from that email after 16:00 today to validate your account, if you do not have an email then you should create a new account as described above.

Thank you for your patience.
pi_61472961
Raar, gister 1x kunnen inloggen en cd key kunnen invullen, kreeg een dikke error en nu heb ik een mail waarin staat dat me account active is, nouja ik zie het wel als servers online komen.
pi_61473529
Ik ben erg benieuwd naar hoe de launch gaat.
pi_61473918
pi_61474220
Open Beta keys moeten om 16:00 geregistreerd kunnen worden.

pi_61474408
geef me is een key ;p
pi_61474727
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:10 schreef Fipotje het volgende:
geef me is een key ;p
Vraag er zelf 1 aan dan.
pi_61478506
je kan je key validaten nu maar je krijgt je mail pas 8 uur later (hopelijk)
pi_61478582
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:26 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar hoe de launch gaat.
Beter dan deze stresst...euh, betatest hoogstwaarschijnlijk.
pi_61478649
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:16 schreef wargasm het volgende:
je kan je key validaten nu maar je krijgt je mail pas 8 uur later (hopelijk)
8 uur ?

Dan hoef ik er vanavond niet meer op te rekenen dus.
Heb net mijn beta key geactiveerd, maar wacht nu dus op dat mailtje..
  Moderator maandag 8 september 2008 @ 19:07:28 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_61479985
Iemand die al online is geweest?

Zo ja, post ff wat screenshots plz

Ik wil meer zie dan die ene hierboven
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_61480998
http://warhammeronlineeusignup.ytmnd.com/

geluid niet hard hebben staan !
pi_61486842
Het spel is echt bruut. Alles klopt gewoon; de Public Quests zijn geniaal, de RvR is steengoed en spannend, de Tome is erg uitgebreid, veel variatie in de classes. Ben eigenlijk ook helemaal geen bugs tegengekomen, het spel is helemaal klaar voor launch. Na DAoC dus wederom een op RvR gerichte top MMO van Mythic.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_61491484
Nou, 13 uur nadat de website zei dat mijn key registered was, heb ik nog steeds geen mail binnen.

Wordt een korte open beta zo.
pi_61491581
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, 13 uur nadat de website zei dat mijn key registered was, heb ik nog steeds geen mail binnen.

Wordt een korte open beta zo.
Hier hetzelfde
pi_61494446
ik vind het echt geen zak aan, als iemand weet hoe ik me pass kan veranderen mag die meteen me account hebben.
pi_61501714
Anders ben ik even dom en had ik gisteren mijn conformation al, alleen checkte ik m'n verkeerde mailadres

Net even 30min gespeeld (moet zo werken) en tot zo ver is het heerlijk verfrissend na WoW.
Alles werkt lekker vloeiend en het ziet er ook nog top uit!
Als ik wat meer heb gespeeld geef ik wel een uitgebreider verslag, voor nu, een screenshot

pi_61501866
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:24 schreef Potjandorie het volgende:
ik vind het echt geen zak aan, als iemand weet hoe ik me pass kan veranderen mag die meteen me account hebben.
Geen idee, maar als het je lukt ben ik wel geïnteresseerd.
*teije wacht ondertussen al 24 uur op het mailtje*
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef McGilles het volgende:
Anders ben ik even dom en had ik gisteren mijn conformation al, alleen checkte ik m'n verkeerde mailadres

Net even 30min gespeeld (moet zo werken) en tot zo ver is het heerlijk verfrissend na WoW.
Alles werkt lekker vloeiend en het ziet er ook nog top uit!
Als ik wat meer heb gespeeld geef ik wel een uitgebreider verslag, voor nu, een screenshot

[ afbeelding ]
Prutser. Ik wacht met smacht op je reportje.
pi_61507556
Kun je ondertussen nu al een account maken?
Het register stukje op War-europe.com is grijs...afgelopen zondag heb ik me suf lopen klikken, maar ik kwam er maar niet doorheen.
Ik heb een key en wil ook graag spelen
Doe eens niet.
pi_61508970
Wohow. Teije kan ook eindelijk spelen hoor, echter nog wel een 20min queue.
pi_61509504
Net thuis, nog steeds geen mail over mijn beta key, maar ik kan wel inloggen en patchen, dus zo maar eens kijken of 't wat is.
pi_61510031
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Net thuis, nog steeds geen mail over mijn beta key, maar ik kan wel inloggen en patchen, dus zo maar eens kijken of 't wat is.

Ze zijn mijn aanmelding vast kwijt, wacht nu al 32 uur ofzo Dan maar verder met de CB account van een vriend
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:53:12 #129
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61510693
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt, dat is bij velen al het geval (bij mij ook ). Dus heb je je key al een tijdje geleden ingevuld, dit is het moment om te proberen of je in kan loggen (dus zonder dat je een mail hebt gehad).
pi_61512420
Eerste indrukken zijn aardig, niet overdonderd ofzo omdat het nogal veel op WoW lijkt, maar met RvR e.d. erbij kan het straks weleens erg leuk gaan worden.

Morgenavond maar eens wat uitgebreider verder spelen.
pi_61515660
Potverdorie nog aan toe, ik had zotezien al 2 dagen geleden hem geactivate, omdat ik nu 33 mails heb dat ik m'n key al gebruikt zijn. Maar de reden dat ik niet in kon loggen kwam dus omdat ik me email inplaats van me account name gebruikte. ik kon dus al zondag spelen.

En nu patchen
  woensdag 10 september 2008 @ 12:15:45 #132
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61520891
RvR was nogal chaotisch, tenminste in de closed beta
Zerg zeg zerg
pi_61559089
Net voor de 3de keer de melding gekregen dat m'n "activation request has been recieved" op de website. Na 40 uur wachten toch nog maar weer een keer geprobeerd
pi_61595694
Hey FOKkers,

Vanwege de schaamteloze kopie van de OP van GoT, wil ik dat bij deze compenseren door een al even schaamteloze reclameboodschap voor een Nederlandse WAR guild. Deze guild is opgezet door GoT'ers.

Vanuit de Beta zal de Nederlandse guild "Gotcha!" ook in de retailversie aanwezig zijn. Gotcha zal tijdens de headstart met een nieuwe naam verder gaan. De guild is op zoek naar leden, wij zijn namelijk van mening dat een grote guild het verschil kan maken in WAR. De guild wordt opgestart tijdens de headstart op de server "Karak-Azgal" en niet op de eerder aangekondigde server. Zie ook mijn bericht hier.

Op dit moment heeft de guild 50+ Nederlandse leden. Vanwege de naamsverandering zal deze week een nieuwe website met forum worden geopend.

De guild is opgezet door leden van Gathering of Tweakers. Het is een casual guild waar 'fun' het allerbelangrijkste is. De leiding van de guild bestaat uit 5 volwassenen. Voor een membership zijn geen vereisten, behalve dat je je gedraagt. (niet zo moeilijk toch?)

Heb je interesse? Stuur dan een e-mail naar: matthijs [at] email [dot] com
Je kunt ons ook vinden op onze gezamenlijke IRC server: irc.tweakers.net Kanaal: #war

/einde schaamteloze reclameboodschap

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Bash op 14-09-2008 13:51:46 ]
404 error: File not found
pi_61596893
Moet je ook een motivatie schrijven en 50posts hebben om in de hk te komen ?>
pi_61599736
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
Moet je ook een motivatie schrijven en 50posts hebben om in de hk te komen ?>
Om bij de bovengenoemde guild te komen? Antwoord: Nee
Op Tweakers? Antwoord: Ja
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:58:31 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_61600497
Heu morgen middag kan ik beginnen met WAR!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_61619223
Voor die mensen die van plan waren om de door mij eerder aangekondigde Destruction guild te joinen, even een belangrijke mededeling over de server. Wij zullen namelijk niet op Karak Eight Peaks gaan spelen, maar op Karak-Azgal. De naam van de guild wordt "Uneath" (not easy / hard)

Reden om van server te wisselen is de populatie van Eight Pekas. Bijna alle Poolse guilds zullen zich bijvoorbeeld vestigen op Karak Eight Peaks. Ook veel andere guilds hebben al aangekondigd op KEP te gaan spelen. Karak Eight Peaks lijkt de meest populaire (lees overbevolkte) server te worden. Wij willen voorkomen dat we in lange queues komen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:12:12 #139
8898 Darklight
pi_61688383
Naar aanleiding van de release van Warhammer Online laat Mythic weten dat er zomaar 1.5 miljoen exemplaren van het spel in omloop zullen zijn. Ook zijn het aantal pre-orders een nieuw record voor publisher EA. Marc Jacobs, general manager bij Mythic zegt: "This is truly a historic day for both EA and Mythic as we prepare to send more copies of WAR to retailers than any other newly launched MMORPG in North America and Europe. Over the course of our beta, over a million gamers throughout the world sent a clear signal to us - they want WAR, and we are more than happy to oblige them.
pi_61697053
Het is in ieder geval eindelijk een goede vervanger van WoW voor mij.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:43:02 #141
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_61698491
En jongens .. is het wat ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_61698615
Zou het nodig zijn om morgen al vroeg naar de winkel te gaan ? Was van plan om hem bij de Mediamarkt te gaan kopen. Heb verder nog geen idee welke class ik ga spelen. Heb wel een boel classes geprobeerd in de open beta versie (nooit echt verder gekomen dan level 2) maar het was allemaal wel leuk.
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
  woensdag 17 september 2008 @ 13:04:26 #143
8898 Darklight
pi_61700237
volgens mij is het allang te koop in de winkels
pi_61700518
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef Darklight het volgende:
volgens mij is het allang te koop in de winkels
Ook gelezen dat ie al te koop is ja, je kunt alleen morgen pas beginnen met spelen als je m vandaag koopt in de winkel.
pi_61701636
Een vriend heeft hem net in de winkel gehaald dus jullie hebben inderdaad gelijk. Hij zegt dat hij zelfs al kan inloggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nestari op 17-09-2008 15:03:37 ]
pi_61702422
Je kan met een headstart beginnen,
pi_61703004
*edit* had per ongeluk mezelf gequote, sorry.
  woensdag 17 september 2008 @ 18:06:08 #148
8898 Darklight
pi_61707841
headstart kan alleen met een pre-order
Als je hem in de winkel koopt, kun je morgen inloggen met je key
  woensdag 17 september 2008 @ 18:28:44 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61708418
Bol.com kennende zullen ze hem morgen pas verzenden