Ik wilde net vragen waar die 30 dagen trial dan te downloaden isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:31 schreef Karina het volgende:
Ik was van plan me aan te melden voor de Beta, maar ik heb geen zin al die vragen te beantwoorden ik zag dat er al 807.911 aanmeldingen zijn, kleine kans dus.
Ik ga wel de gratis 30 dagen proberen, lijkt me wel een goed spel (alhoewel ik die 30 dagen trial niet zo snel op de site kan terugvinden).
18 September komt die uit. Er komt ook nog een Open Beta, maar wanneer die van start gaat is nog niet bekend.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar die 30 dagen trial dan te downloaden is
Wanneer gaat het spel eigenlijk live voor de grote bulk?
Maar die is niet echt open toch? Als in download en probeer nu voor iedereen?quote:
Open beta betekent alleen dat er geen NDA is.. dus dat je niet aan een serie regels moet houden van wat je wel of niet over het spel mag vertellen. En ik heb via-via al 2 maand van te voren een Open Beta key kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Cid het volgende:
[..]
Maar die is niet echt open toch? Als in download en probeer nu voor iedereen?
Alleen op de US site staat dat je vanaf vandaag als Amerikaan voor de Open Beta kan registeren . Hoe weet je dan zo zeker dat dat ook voor de EU versie geldt en dat de beta überhaupt begint vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef Droomert het volgende:
[..]
Open beta betekent alleen dat er geen NDA is.. dus dat je niet aan een serie regels moet houden van wat je wel of niet over het spel mag vertellen. En ik heb via-via al 2 maand van te voren een Open Beta key kunnen bemachtigen.![]()
Open Beta nog niet upStomme Amerikaanse tijden ook.
Idem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Pritt het volgende:
Weet nou nog steeds niet of hij in de buurt kan komen van DoaC.
Sommige testers vinden van wel en andere weer niet.
Ga het sowieso even checken bij de release.
Al dan niet over de rug van een maat meekijken.
Ben wel weer toe aan een leuke nieuwe MMO.
Ja, aan gameplay filmpjes te zien is het bijna hetzelfde als DAoC: Catacombs...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:23 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Idem.
Maar ik denk dat de graphics tegen gaan vallen.
Oh jammer, bij WoW kun je 10 dagen "uitproberen" zonder te kopen dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef Cid het volgende:
Meestal komen er 30 dagen "gratis" spelen mee met een MMORPG als je hem koopt. Die bedoel ik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Alleen op de US site staat dat je vanaf vandaag als Amerikaan voor de Open Beta kan registeren . Hoe weet je dan zo zeker dat dat ook voor de EU versie geldt en dat de beta überhaupt begint vandaag?
http://only-war.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26423&postdays=0&postorder=asc&start=70quote:Hey there, just passing by to clarify a few things which people seem to be a little confused about in this thread.
Firstly there will of course be a European open beta. All of the CE pre-orders will be invited to it, just as they were promised in the pre-order pack however we aren't planning to invite the pre-orders for the regular edition - they will still get access to the headstart but not to the open beta. Instead, what we'll be doing is offering open beta keys via community sites so as to give everyone the best chance to get in no matter where they live in Europe.
Additionally our open beta will start at the same time as the US open beta, this has always been the plan and hasn't changed.
Our site is, as has been noted, currently down for a maintenance. We're in the process of migrating pretty much our entire platform to our new datacentre and this should be over by tomorrow evening.
Dat zal hier op een gegeven moment ook wel zijn, maar meer als mensen het spel niet meer kopen en ze dus op die manier nieuwe mensen willen trekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, bij WoW kun je 10 dagen "uitproberen" zonder te kopen dus.
ik heb um ge d/l maar wil nog een acocuntquote:
Ga werken jij , werksluw links tuigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:40 schreef Jimbo het volgende:
iemand waarvan ik t beta account eens een dagje van zou kunnen lenen , of eventueel eentje kan kopen, geef dr 5 hele euros voor
en ja dat is nix ik weet t maar ik heb nog maar 7,50 op mn bankrekening staanen ik wacht nu al 2 jaar zn beetje op t spel en ga zowat dood om t te willen spelen
"en mn Preorder CE kit kan ik ook nog geen reet mee nu
![]()
No problemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef Jimbo het volgende:
btw thanks voor de nieuwe OP Remlof en ouwe tweakert gast
20gb ? die van mij is 9quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:00 schreef Darklight het volgende:
Hoe kun je hem nou hebben gedownload als je geen beta account hebt? Die download optie komt dan pas op de site (20GB)
bij de game die ik al betaald heb en al zit 1 maand spelen (heb de Preorder CE kit en de CE al besteld en betaald en al die zooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
No problemBtw hoe wilde je de subscription dan gaan betalen zonder geld? >,<
Ik ga waarschijnlijk een Dwarf Ironbreaker maken, tenzij blijkt dat die voor geen meter kunnen soloën.
weet ik niet of je alle updates hebt, laatste versie is volgens mij 3.3quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
20gb ? die van mij is 9
en hoe dat kan , gewoon de closed beta torrent hebben
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:23 schreef Jimbo het volgende:
dan kan ik ook niet c hecken dus aangezien ik geen beta account heb
wie help me nou eens een keerzijn vast wel mesnen die t een kutspel vonden ;D
Chaos Chosen , zie onderaan masteries (Path of Strife). Schijnbaar is er ook een mastery voor pure DPS. Alleen als je echt alleen voor de DPS speelt kan je beter een Marauder maken lijkt me.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef Fipotje het volgende:
Voor de mensen die de beta spelen, is de chosen echt een tank of kan je hem ook zo maken dat je gewoon harde melee dps doet?
7 september tegelijk met de Amerikaanse.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef wargasm het volgende:
europese open beta is er nog niet en wanneer die komt ?????????
quote:Gladly, we can now share much more substantiated answers to the questions which has been circulating recently.
Will the Flash website be exchanged for an HTML-based website?
Whereas we have many improvements and new features coming up for our website, we will not be exchanging it for a HTML-based website for now.
Upcoming features include:
* Realm WAR pages
* New Account Management pages (will be online by the start of Open Beta)
* Web-Shop (will probably not be online by launch but it's coming)
Phew.. With that out of the way, please keep reading!
Will CE Pre-Order customers gain an extended head-start?
Yes. The final dates are almost but not quite set in stone. For certain, though, CE pre-order customers will have a somewhat longer Head Start than SE pre-order customers.
How many servers will there be for the Head Start? Will I be allocated a server, and if so, what happen if my non-Head Start friend want to play on the same server and it's full?
Players will not be allocated a server, but will be free to choose from the same selection of servers as will be available on Live Launch on September 18th. Naturally, we will be monitoring our servers intensely; if there is a need for more servers, we will plug in more of them from our stock. As of now, we cannot share any specific numbers on this.
When will the actual CE box be available in retailers for those who pre-ordered it?
September 18th.
Will EU SE pre-order customers get into WAR Open Beta?
No. This was a solution well suited for the American market, but less so Europe. With more diverse demographics, we have opted for a solution where we will be giving away 55 000 Open Beta keys through the EA Store and other community sites. This allow for a more focused approach, better suited the five-language market we operate in.
Will EU CE pre-order customers get into WAR Closed Beta?
No. When the Collector Edition pre-order program was designed last autumn, we decided to include Open Beta access as a bonus and we are sticking with this. Naturally, neither will SE pre-order customers.
Will there be a European Preview Weekend?
No. When the Preview Weekend was announced we were frankly caught by the bed. Our schedule leading up to Open Beta and Launch have included large scale testing all along, and a Preview Weekend event of sorts was never part of this plan. In the end, making such large scale changes with such short notice proved unrealistic.
Europeans will not be left in the dark, however. As we speak, WAR is being shown to approximately 200 000 people at the Games Convention, Leipzig.
When will the Open Beta start?
The EU Open Beta is scheduled to start September 7th. This is the date we have been working with for some time but naturally, anything can happen up until then.
Will we be able to download the Open Beta client in beforehand?
Yes. The client will be hosted from the EA Store from the first week of September.
Will WAR be localized in my language on launch?
Warhammer will be launched in Europe on September 18th in Italian, Spanish, German, French and English with 24/7 in-game support.
During EU Beta, servers have often been down during weekends, and with French labour laws in order, there has been no one there to fix them. How do you plan to meet this challenge?
The Closed Beta servers have indeed been hosted and maintained in France, thereby being subject to the infamous French labour laws. Again, the very reason we relocated to Dublin was so that we could get around this in preparation for WAR. The Live servers will be monitored 24/7 from Dublin.
I am very pleased to be able to share this with you and I hope our attempts to provide you with real answers to very real concerns is recognized and appreciated.
Love, peace and WAAAAGH!!
-Magnus
Nou, wat wil je weten ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:39 schreef wargasm het volgende:
NDA is nu echt vervallen ja dus kom maar op met de info
Bekijk eens één of meerdere van de volgende sites zou ik zou zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Fipotje het volgende:
weinig info over de game terwijl die al zo snel komt
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Moet dit dé opvolger van wow worden?
quote:"So there's this game, 'WoW' I believe it's called, and I believe it was incredibly popular. What you've got to understand is that they changed things, like when The Beatles turned up in music."
He explained, "You can't be The Beatles. They sell more units, they did stadiums, they did everything. How are you going to take them on? Well, there's a trick. If you try to be like The Beatles, you'll end up like The Monkees. We don't want to be The Monkees.
"So we decided to be the next-generational band. We're Led Zeppelin: the cooler, heavier rocking one. Less members, but we've got an aeroplane."
Yup, Open Beta is te downloaden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef wargasm het volgende:
mmhh de Europese site doet raar misschien komt er weer wat nieuwe informatie.
quote:New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access
A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.
Jammerquote:Op zondag 7 september 2008 09:49 schreef kiksma19 het volgende:
volgens mij kan je vanaf half 10 je account aanmaken met de key die je al gehad moet hebben.
Nah, de hele boel ligt plat. Ik probeer het over een uurtje wel weer.quote:Op zondag 7 september 2008 11:48 schreef Teije het volgende:
Leuk dan. Je zou nu blijkbaar een account kunnen aanmaken, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Mensen hier die meer geluk hebben gehad?
Ik wacht nu al 2 uur op dat mailtjequote:Op zondag 7 september 2008 15:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik hoef alleen te wachten op mailtje.
Goed idee, als straks het spel voor iedereen beschikbaar is, en het slaat aan, dan hebben we zo'n OP hard nodigquote:Op zondag 7 september 2008 16:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik wacht nu al 2 uur op dat mailtje.
Tevens heb ik de OP maar even op de Fok Wiki gezet.
De beta servers zijn inmiddels online. Als je je account voor elkaar hebt kan je spelen. Ik speel op het moment met de closed beta account overigens...quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef GeekyMe het volgende:
Nou ik denk dat we lekker achterover kunnen leunen. Er zijn op meerdere vlakken problemen met de EU servers en die moeten ze eerst oplossen.. zowel met het uberhaupt contact maken met de authentication server, en problemen met de beta keys/updates etc. Het is nogal amateuristisch. Het rammelt aan alle kanten.
Ik probeer het morgen weer mar het is nogal sneu allemaal. De open beta is een rotzooi, ik hoop dat het minder is met de launch.
Heel het spul ligt nog steeds plat. Zie ook hier.quote:Op maandag 8 september 2008 09:07 schreef McGilles het volgende:
Krijgt iedereen deze melding als je de 'Mythic Patcher' probeert te starten?
'Authentication failed. Please re-enter your login credentials.'
Als je dat mailtje hebt ben je er nog niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wacht sinds gisteravond 8 uur op een emailtje om mijn account te bevestigen.
Hopelijk is ie er vanavond en kan ik daarna eindelijk eens kijken of het spel wat is.
Wees er maar niet zo zeker van, bij mij duurde het mailtje ook 7 uur, dus die krijg je nog wel een keer. Maar op dit moment liggen de inlogservers en de key authentication servers dus plat. Waardoor je helemaal niks met je account kan.quote:Op maandag 8 september 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wacht sinds gisteravond 8 uur op een emailtje om mijn account te bevestigen.
Hopelijk is ie er vanavond en kan ik daarna eindelijk eens kijken of het spel wat is.
Jah..gisteren deed ik ongeveer 2 uur over 200MBquote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Na het mailtje moet ik nog mijn beta key invullen en een patch downloaden toch ?
En ik las al dat die patch tergend langzaam binnenkomt…
De servers liggen plat, dus beta key invullen gaat (nog) niet lukkenquote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Na het mailtje moet ik nog mijn beta key invullen en een patch downloaden toch ?
En ik las al dat die patch tergend langzaam binnenkomt…
Die komen eind van de ochtend online las ik, en ik kan toch pas vanavond verder.quote:Op maandag 8 september 2008 10:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
De servers liggen plat, dus beta key invullen gaat (nog) niet lukken
quote:Early this morning we told you that we were working on our database servers and that we would update you with more information as we had it. Now we can tell you that the situation is as follows:
We have processed all the information from yesterday, all the new signups from yesterday have been processed and you should have received your validation email, while the database server is down however it will not be possible to follow the link to validate your account.
We have brought down our database servers to reconfigure it as we explained to you previously. Currently we are in the process of finalising the software changes and we expect to be able to update you on the progress of this at around Noon CET today.
Once again, we are sorry for the disappointment and we ask for your patience for just a little longer.
quote:As we told you in previous news, the account validation system has been taken offline while our technical teams work on it. A lot of work has been done and some of the hardware on the database server has been changed as well as a lot of software improvements and our teams are still working hard to prepare the systems.
As a result, we will launch a new code registration page today at 16:00 CET. This new page will feature a delay between registration and account validation but you will still receive a confirmation email within a few minutes of creating your account.
If you had already created an account yesterday and have a validation email then you will still be able to follow the link from that email after 16:00 today to validate your account, if you do not have an email then you should create a new account as described above.
Thank you for your patience.
Beter dan deze stresst...euh, betatest hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 14:26 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar hoe de launch gaat.
8 uur ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:16 schreef wargasm het volgende:
je kan je key validaten nu maar je krijgt je mail pas 8 uur later (hopelijk)
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, 13 uur nadat de website zei dat mijn key registered was, heb ik nog steeds geen mail binnen.
Wordt een korte open beta zo.
Geen idee, maar als het je lukt ben ik wel geīnteresseerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:24 schreef Potjandorie het volgende:
ik vind het echt geen zak aan, als iemand weet hoe ik me pass kan veranderen mag die meteen me account hebben.
Prutser.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef McGilles het volgende:
Anders ben ik even dom en had ik gisteren mijn conformation al, alleen checkte ik m'n verkeerde mailadres
Net even 30min gespeeld (moet zo werken) en tot zo ver is het heerlijk verfrissend na WoW.
Alles werkt lekker vloeiend en het ziet er ook nog top uit!
Als ik wat meer heb gespeeld geef ik wel een uitgebreider verslag, voor nu, een screenshot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Net thuis, nog steeds geen mail over mijn beta key, maar ik kan wel inloggen en patchen, dus zo maar eens kijken of 't wat is.
Klopt, dat is bij velen al het geval (bij mij ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Net thuis, nog steeds geen mail over mijn beta key, maar ik kan wel inloggen en patchen, dus zo maar eens kijken of 't wat is.
Om bij de bovengenoemde guild te komen? Antwoord: Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
Moet je ook een motivatie schrijven en 50posts hebben om in de hk te komen ?>
Ook gelezen dat ie al te koop is ja, je kunt alleen morgen pas beginnen met spelen als je m vandaag koopt in de winkel.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef Darklight het volgende:
volgens mij is het allang te koop in de winkels
Net eenmail gehad , dat ie verstuurd isquote:Op woensdag 17 september 2008 18:43 schreef Darklight het volgende:
Ga je naar DB, kun je hem nu al kopen
Duurt ff. ONgeveer een kwartier tot 20 minuten hier iigquote:Op donderdag 18 september 2008 19:54 schreef Chiew het volgende:
hmm, installatie werkt niet hier, als ik 2e cd-rom er in doet, gebeurt er niks??
Blijkbaar doe je toch iets verkeerd, anders krijg je deze melding niet. Case sensitive misschien?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou begint lekker hier hoor
Wachtwoord enzo opgegeven, key geactiveerd en wat krijg ik als ik in wil loggen :
[ afbeelding ]
na 3 keer "verkeerde" info te hebben gegeven (wachtwoord username) wat bullshit is want de gegevens kloppen gewoon.
Hotmail geeft probs. Ik moest een uur of 6 wachten.quote:
Het loopt lekker soepel , de wereld is niet vast geplakt met instances (net zoals AoC) , PvP nog niet gedaan , quests zijn leuk , soms ook wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:51 schreef Enchanter het volgende:
Tot nu bevalt het me goed , speel op de Worlds edge server
Volgens mij kwam er nog wel een trial.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef Fipotje het volgende:
Is er niet een mogelijkheid (net als bij WoW) dat je een trial van 10 dagen hebt ofzo (dus zonder kosten ai!) Wil weten of me pc hem draait en of het wel wat is voor mij
zucht, nieuwe acc gemaakt en nu dit ookquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou begint lekker hier hoor
Wachtwoord enzo opgegeven, key geactiveerd en wat krijg ik als ik in wil loggen :
[ afbeelding ]
na 3 keer "verkeerde" info te hebben gegeven (wachtwoord username) wat bullshit is want de gegevens kloppen gewoon.
Eerste MMORPG?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:03 schreef viezerdt het volgende:
Bij poging nr zoveel is me key ineens wel valid... ga ik opstarten, moet een focking nieuw spel meteen 822 mb patchen?
Nee, bijna 3 jaar wow maar volgensmij hoefde k daar net na de release niet al zo'n patch binnen te halenquote:
Ik vind het echt een topspel inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Aan de posts te zien is dit spel goed bezig
Je krijgt helemaal geen mail, gewoon proberen in te loggen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehadDuurt wel erg lang zeg. Geen Hotmail gebruikt trouwens.
Dat lukt dus ook niet! Als ik de optie password lost (of hoe het heet) kies op de site, dan krijg ik de boodschap dat er geen account bestaat met mijn emailadresquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je krijgt helemaal geen mail, gewoon proberen in te loggen.
Oh je had nog geen account. Dat kan inderdaad nog wel even op zich laten wachten...quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat lukt dus ook niet! Als ik de optie password lost (of hoe het heet) kies op de site, dan krijg ik de boodschap dat er geen account bestaat met mijn emailadresAls ik een nieuwe account aanmaak met dezelfde inlognaam als ik ervoor had gebruikt, krijg ik de boodschap "login bestaat al"! Soort vicieuze cirkel dus.
Dat is het denk ik, volgens mij krijg je daar wel per mail bevestiging van (heb ik nu dus nog steeds niet).quote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Oh je had nog geen account. Dat kan inderdaad nog wel even op zich laten wachten...
Je moet vliegen naar The Inevitable City, zit in Empire vs Chaos als ik het goed heb onthouden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef Nestari het volgende:
Oi oi, wat is dit een verslavend spel zeg. Bijna het hele weekend gespeelden ik ben inmiddels level 15 met mijn sorceress. Vraag me alleen wel af wanneer er nu een echte grote "stad" zal komen waar ze een bank en action house hebben. Iemand die mij daar iets meer over kan vertellen (waarschijnlijk heb ik iets over het hoofd gezien). Verder veel public quests gedaan, die erg leuk zijn.
Pak een flightmaster en ga naar de Inevitable City, daar zit alles wat je nodig hebt (auction house, bank, vault etc.)quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef Nestari het volgende:
Oi oi, wat is dit een verslavend spel zeg. Bijna het hele weekend gespeelden ik ben inmiddels level 15 met mijn sorceress. Vraag me alleen wel af wanneer er nu een echte grote "stad" zal komen waar ze een bank en action house hebben. Iemand die mij daar iets meer over kan vertellen (waarschijnlijk heb ik iets over het hoofd gezien). Verder veel public quests gedaan, die erg leuk zijn.
Oke, harstikke bedankt.quote:Op maandag 22 september 2008 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet vliegen naar The Inevitable City, zit in Empire vs Chaos als ik het goed heb onthouden.
Minstens 2 gb nodig lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Fipotje het volgende:
moet je echt 1gb geheugen hebben of is 512 ook genoeg? Draaide wow makkelijk, maar vind het zonde om spel te kopen als ik hem niet kan draaien
De trainer voor crafting skills kom je ongeveer op rank 5 tegen. Public quests kom je vanzelf wel tegen, aangezien er ook quests voor zijn. Als je dood gaat wordt je in het dichtsbijzijnde kamp gespawned (zeg maar het omgekeerde van WoW). En whisperen kan met /t van /tell. Als je op "O" drukt krijg je inderdaad een venster waar je op naam kan zoeken.quote:Op maandag 22 september 2008 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog geen trainer gezien voor de crafting/cathering skills.
Nog geen public quests tegengekomen volgens mij. Ook nog niet dood gegaan, dus ik weet eigenlijk niet wat er dan gebeurd, is het net zoiets als in WoW? Dat je je lichaam moet opzoeken? En hoe /w je iemand?
Bedankt! Dit soort dingen vind je weer niet in de handleiding. Gelukkig geen corpse walking dus.quote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Thormodo het volgende:
Invites kun je krijgen van Bashah, Chubz, Villalobos, Wacky of Thormasha. Overigens is www.warhammeronline.nl niet dé Uneath site, maar een algemene portal. Wel hebben wij een Uneath forumgedeelte op de site, wat alleen zichtbaar is voor Uneath leden. Hier kan je overigens de grote van de guild en dergelijke bekijken.
[..]
De trainer voor crafting skills kom je ongeveer op rank 5 tegen. Public quests kom je vanzelf wel tegen, aangezien er ook quests voor zijn. Als je dood gaat wordt je in het dichtsbijzijnde kamp gespawned (zeg maar het omgekeerde van WoW). En whisperen kan met /t van /tell. Als je op "O" drukt krijg je inderdaad een venster waar je op naam kan zoeken.
Nou, misschien op 800x600quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:04 schreef CraniuM het volgende:
ben nog erg aan het twijfelen of ik het moet kopen.
en of het wel lekker draait op me pc
amd2400+
1gig
nvidia 6200
Ik ben echt veel positiever over WAR dan over WoW, totaal niet langdradig/eentonig questen maar lekker doen waar je zin in hebt. Elke chapter heb je (ongeveer) 3 public quests waar altijd wel iemand bezig is en leuke rewards kan krijgen, of je gaat lekker RvR je Renown rank omhoog werken en toch XP krijgen, ideaalquote:Op zondag 28 september 2008 11:09 schreef Batsiaan het volgende:
Ben zelf ook nog in de twijfel, is het een spel waar je weer uren moet questen?
Of is het wat sneller paced dan wow?
Daarnaast wat zijn tot nu toe voor jullie de minpunten?
Gewoon kopenquote:Op zondag 28 september 2008 16:40 schreef Stephan123 het volgende:
Komen er binnenkort ook trials ervan of heeft iemand al een trial key ?:P
Ervaring?quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Luister niet naar Mcgilles, het is een val!!!!
Witch Elf (destruction) of Witch Hunter (order) zijn de rogue careers.quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef Batsiaan het volgende:
En wat komt het meest in de buurt bij de rogue in wow? of is het totaal niet te vergelijken, want disciple of khain leek me ook aardig vet.
Af en toe is er wat lag, maar voor de rest speelt het prima weg. Public quests zijn ook heel leuk uitgewerkt.quote:Op zondag 28 september 2008 11:09 schreef Batsiaan het volgende:
Ben zelf ook nog in de twijfel, is het een spel waar je weer uren moet questen?
Of is het wat sneller paced dan wow?
Daarnaast wat zijn tot nu toe voor jullie de minpunten?
hmmquote:
Leg eens uit voor de onwetenden onder ons? (Waaronder ikzelfquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:53 schreef hakkersszz het volgende:
Spanning en sensatie mensen...
Nog 1 uur en 10 minuten te gaan!!
Eigenlijk wil ik al gaan slapen maar ga nog even door buffelen.
Ik moet en zal nog even een first look doen voordat ik ga pitten.
Hij zou wel ergens in één van de stadjes moeten zijn. Anders kun je even kijken op de Warhammer wiki.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:11 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de talisman trainer kan vinden op The Blighted Isle? Hij ZOU te vinden moeten zijn in de 2e "hub" van Chapter 2 en hij heet dan "Hedge Wizard". Ik heb me helemaal rot gezocht, maar ik kan hem echt niet vinden.
Heb ik gekeken, daar stond dus waar ik hem zou kunnen vinden (2e hub), vanavond maar nog een keer zoeken, want het wordt een beetje irritant nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij zou wel ergens in één van de stadjes moeten zijn. Anders kun je even kijken op de Warhammer wiki.
Ik ben nu rank 10, renown 5. Ik heb nu 260armor, hoeveel hebben jullie ?
Rank 13 Renown 9 en geen idee hoeveel armor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij zou wel ergens in één van de stadjes moeten zijn. Anders kun je even kijken op de Warhammer wiki.
Rank 15 Renown 10 en 1280 armor (dam. reduction capped op 75%)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rank 13 Renown 9 en geen idee hoeveel armor.
Op welke server zit je dan ? Misschien kan ik helpen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gekeken, daar stond dus waar ik hem zou kunnen vinden (2e hub), vanavond maar nog een keer zoeken, want het wordt een beetje irritant nu.
Karak-Azgal. Ik begrijp van posts op andere forum dat er meer mensen zijn die problemen hebben met het vinden van de Talismantrainer. Ik heb ondertussen al flink wat talismanitems in mijn bags zitten (o.a. blauwe en paarse), dus ik wil dit wel graag oppakken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Op welke server zit je dan ? Misschien kan ik helpen.
@mcgilles.
Zo tussen 5levels zit 1000armor verschil, dat gaat rap.
rank 13 en renown 11 of 12 volgens mij. Ik pvp toch iets meer dan dat ik quest. 400 quest mobs killed tijdens mijn reis naar rank 13 en 1100+ RvR killsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 2e bag volgens mij toen ik rank 10 haalde. Je krijgt in ieder geval je volgende bag na een x aantal ranksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Karak-Azgal. Ik begrijp van posts op andere forum dat er meer mensen zijn die problemen hebben met het vinden van de Talismantrainer. Ik heb ondertussen al flink wat talismanitems in mijn bags zitten (o.a. blauwe en paarse), dus ik wil dit wel graag oppakken.
Wanneer krijg je eigenlijk een bag erbij? Of zijn die ook gewoon drop of reward?
Als je de 'help' tips had gelezen had je geweten dat je elke 10 levels up een volgende bag krijgt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 2e bag volgens mij toen ik rank 10 haalde. Je krijgt in ieder geval je volgende bag na een x aantal ranks
Ik ben een tank, dat maakt ook wel verschil natuurlijk, schild erbij en heavy armor!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
@mcgilles.
Zo tussen 5levels zit 1000armor verschil, dat gaat rap.
Ok nice, ik ben een sword master, maar die kunnen geen schild met zwaard dragen geloof ik ? Of heb je 2handed swords en 1handed ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben een tank, dat maakt ook wel verschil natuurlijk, schild erbij en heavy armor!
Volgens mij zit ik daar ook op, maar moet ik nog ff checken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Karak-Azgal. Ik begrijp van posts op andere forum dat er meer mensen zijn die problemen hebben met het vinden van de Talismantrainer. Ik heb ondertussen al flink wat talismanitems in mijn bags zitten (o.a. blauwe en paarse), dus ik wil dit wel graag oppakken.
Wanneer krijg je eigenlijk een bag erbij? Of zijn die ook gewoon drop of reward?
Ik snapte je 'spanning en sensatie' dat gisteravond na 1 uur en 10 minuten zou komen niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:51 schreef hakkersszz het volgende:
Wat uitleggen?
Ahhhh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik snapte je 'spanning en sensatie' dat gisteravond na 1 uur en 10 minuten zou komen niet?
Rank10 Renown8 Zealot nu, en ben begonnen met een Ironbreaker.
Ff de renown reward trainer leegkopen en dan de lage rewards, die salvagen (als je de skill hebt)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef Nestari het volgende:
Yay, eindelijk level 20 met mijn soceress en gisteren mijn mount gekocht. Enige probleem dat ik nu heb, is dat ik in een gebied aan het questen ben waar alle mobs level 24 of hoger zijn (en ja, ik heb echt alle quests afgerond in overige gebieden en alle public quests gedaan). Ben nu maar naar het gebied gegaan van de greenskins om daar verder te levellen. Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met talisman making. Mijn skill is nu 43 maar ik krijg inmiddels allemaal dingen voor skill level 75 :-/
Shift - RMBquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef Enchanter het volgende:
Hoe krijg je eigenlij kdie talismans in je equipment gepropt ?
Ik heb ook talisman making als profession , maar m;n skill is nog steeds lvl 1 , ik heb denk verkeerde gathering gekozen
Lol, ik heb met jou gespeeld in Nordenwatch... ben zelf Marauder lvl 12 nu (Frusthatred) en Gobo Shaman lvl 12 (Seamrog)quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:59 schreef Necrodeath het volgende:
Zo dan, rank 5 Zealot op Karak-Azgal genaamd Ignael
Paar keer zo'n public quest gewonnen, wat gear upgrades gekregen ervan. Wel een beetje jammer dat hoe verder je weg staat van iemand, hoe crappier de animaties zijn.
Is er trouwens een manier om verder uit te zoomen?ik probeer steeds verder uit te zoomen dan max atm...
Haha coolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lol, ik heb met jou gespeeld in Nordenwatch... ben zelf Marauder lvl 12 nu (Frusthatred) en Gobo Shaman lvl 12 (Seamrog).
Als je vast zit met quests, open dan eens je bag en klik alle quest-items aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Karina het volgende:
De quests zijn af en toe toch wat onduidelijk. Twee quests kom ik totaal niet uit, ik moet met iemand spreken, op de map staat aangegeven waar hij zou moeten zijn, maar daar is die persoon dus helemaal niet.
Als iemand toevallig de quests heeft gedaan:
Aid of Brutus en Lost Cause (allebei in Warcamp van de Dark Elves).
Talismantrainer is er volgens mij niet, Hij zou in Mistwood moeten zijn, Ezkar Cleavehart, hele kamp doorzocht, maar die vent is er gewoon niet.
Was ik al achter gekomen, dus dat doe ik ook inderdaad, op alle items klikken en misschien gebeurt er wat! Soms moet je dan weer wel net bij een bepaalde NPC staan, anders werkt het weer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je vast zit met quests, open dan eens je bag en klik alle quest-items aan.
Soms kun je dan ineens verder omdat je een item moest gebruiken en dat nogal onduidelijk in de quest staat. (zelf meerdere keren gehad)
Ik ben een high elf swordmaster. Meestal is het te doen die quest met een aantal mensen. Maar soms zijn er inderdaad net wat te weinig mee bezig. Je hebt in chapter 2 van de high elves een PQ waarbij je een greenskin aanval moet stoppen. Eerste stage is dat je 100orcs moet killen, dat is wel makkelijk. Maar stage moet je een aanval stoppen van stuk of 30 tegelijk, die is met 3man niet te halen. Ik zie dat die PQ dus ook heel weinig gedaan wordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:33 schreef Karina het volgende:
Rank 9 en renown 6 nu trouwens (Witch Elf), armour weet ik niet.
Wat ik jammer vind is dat er vaak maar weinig mensen met de PQ mee doen. Ten eerste duurt het veel te lang tot 1 fase klaar is en ten tweede is de laatste fase met 2/3 mensen soms maar NET te doen. Terwijl de PQ toch erg leuk zijn en als je ze met een man of 10-20 doet je ook zo klaar bent. Maar ik zit nog in Tier1 gebied, misschien dat het in Tier2 wat drukker is.
De helft van de PQ's kan je stage I en II makkelijk zelf doen, stage III is altijd onmogelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Komt omdat de meeste mensen zich in Tier 2 bevinden nu. Ook daar moet je soms goed zoeken naar een PQ aangezien er meestal 1 of 2 PQ's constant gecampt worden en de rest overgeslagen word.
Weet ik, dat is dan wel weer handig. Ik vind het niet storend, maar nogal lelijk gedaan, net alsof iemand gewoon een potlood heeft gepaakt en een pijl heeft getekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:08 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, die is voor quests. Ik vind het niet storend.
Karak-nor daar zit ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef hakkersszz het volgende:
Ik heb een char gerolled op Karak-Nor
Ik ga geen uur wachten om eindelijk op Karak-Azgal te spelen.
Nu eerst even koffie drinken en dan echt spelen.
Wooohooo!
Wat me wel gelijk opviel waren de onwijs lelijke graphics.
Geen eens AA support.
Ik hoop dat ze dat nog d.m.v. patches gaan opkrikken.
Zelfs WoW ziet er beter uit.
Ga je gang !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Ulreazj het volgende:
Misschien tijd voor een lijst met nicknames en waar iedereen op zit qua servers ?
Destructionquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Karak-nor daar zit ik ookDestruction of Order?
Mocht je ooit Zaphir tegen komen dan ben ik dat
Aan de bovenkant van je button-bar komen van die stekels voor elk bloodlust punt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef hakkersszz het volgende:
En heeft iemand nog een antwoord op de bloodlust vraag?
Ik ben toevallig Order dus we zullen elkaar mischien nog wel eens tegen komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef hakkersszz het volgende:
[..]
Destruction![]()
M'n naam daar is Calysson
En heeft iemand nog een antwoord op de bloodlust vraag?
Niet twijfelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef magge het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik over moet stappen van wow naar war...
Speel je WoW voor de 5-mans en raids : Niet overstappen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef magge het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik over moet stappen van wow naar war...
Ok top, als iedereen dat blijft doen, hebben we een mooi overzicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb iedereen even toegevoegd aan de OP.
Precies hoe ik het zie!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speel je WoW voor de 5-mans en raids : Niet overstappen.
Speel je WoW voor BGs en Arena : Overstappen.
Yep.. ik heb ook 2 jaar WoW gespeeld.. (vanaf launch, en voor de launch ook de Korean beta en de open beta).. en hoewel ik het een prachtig spel vond, werd ik de endgame PvE toch beu na ruim 1 jaar raiden. Expansion nog ff gespeeld en dat was gewoon meer van 't zelfde, dus mee gekapt. Het begon gewoon te vervelen en de PvP was niet boeiend genoeg om het PvE-riedeltje voor me te compenseren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies hoe ik het zie!
Vind je het leuk om gewoon Realm VS Realm te knokken en kastelen te veroveren, of om met 20 man een public quest te doen of gewoon verschillende scenario's (soort bg's) te doen, moet je zeker beginnen aan WAR.
WAR is echt 10x leuker voor mij dan WoW.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:31 schreef Perrin het volgende:
maar gewoon inloggen en meeknokken wanneer 't jou uitkomt.
Ik vind WAR tot nu toe echt veel beter dan WoW. We moeten inderdaad eerst nog zien, maar je kan veel verschillende dingen doen itt bij WoW maar oneindig questen/grinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
Echter, jullie hebben het over saaiheid. Maar we zullen zien of jullie over een jaar nog hetzelfde piepen.
Want ik hoor jullie allemaal praten over 2 jaar WoW etc.
En jullie hebben dit spel nog geen maand gespeeld!
Sorry het zit gewoon in mij om aldoor zoe sceptisch te wezen en mening los te wrikken![]()
Maar wat maakt dit allemaal uit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
Echter, jullie hebben het over saaiheid. Maar we zullen zien of jullie over een jaar nog hetzelfde piepen.
Want ik hoor jullie allemaal praten over 2 jaar WoW etc.
En jullie hebben dit spel nog geen maand gespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |