Dan heeft de verliezersronde zo weinig zinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:17 schreef Pool het volgende:
Ja, eigenlijk zouden die twee die nu brons krijgen gewoon nog een keer tegen elkaar moeten om te bepalen wie echt brons krijgt. Ik weet niet of dan het risico op twee keer dezelfde tegenstanders tegen elkaar te groot is, maar goed, dat gebeurt op voetbaltoernooien ook en ook bij sommige andere olympische sporten.
boeit niet, als hij maar wintquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:32 schreef Colplay het volgende:
heb geen beeld, neem aan nog gelijke stand?
Ja, beide een koka en nog 35 seconde te gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:32 schreef Colplay het volgende:
heb geen beeld, neem aan nog gelijke stand?
tnxquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja, beide een koka en nog 35 seconde te gaan
Hij mag wel eens aanvallen idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Elmont gaat een straf krijgen denk ik
jah kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie hier ook de finale haalt, die zit compleet stuk voor de finale
Ja maar nu winnen is sowieso een plak en anders wordt je 5de.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie hier ook de finale haalt, die zit compleet stuk voor de finale
zonder twijfelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef TheArt het volgende:
Op de vlaggen verliest Elmont, denk ik.
Elmont deed nog minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Reya het volgende:
Koreaan ontplooide heel weinig initiuatief; de Cadel Evans van het judo.
Niets te slecht. Wat een disrespect toon jij aan sporters. Hij was gewoon gesloopt. Dit is gigantisch slopend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Palmboom313 het volgende:
hij was gewoon te slecht deed niets meer op einde
Ja, maar de Koreaan speelde het een beetje op fitheid. Hij heeft terecht gewoonen, hoor, daar niet van.quote:
Morgen Edith Boschquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Veel medailles, maar geen goud in het judo. Vrees ik zo.
nietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
wat wil je bereiken met zo'n opmerking?
Lijkt er voorlopig niet op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
We hebben Henk en Edith nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niets te slecht. Wat een disrespect toon jij aan sporters. Hij was gewoon gesloopt. Dit is gigantisch slopend.
Die zie ik eigenlijk geen goud pakken. Al kan het wel als hij eerste ronde overleeft.quote:
hahaha, dan had Gravenstijn er al moeten zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat ik me afvraag, als iemand beter dan brons haalt in het judo, mag die dan Houkes vervangen
Hij doet het overigens erg goed vind ik
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Palmboom313 het volgende:
ik neem alles terug wat ik gezegd heb toch nog een medaille
Ze was wel heel verbaasd dat ze die straf kreegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terecht, dat Cubaanse wijf heeft 8 minuten niets gedaan
Die zit nu aan de Conimex. Met stokjes.quote:
Inderdaad. Ik had het vooraf al gezegd, alle Nederlandse judoka's konden voor een medaille gaan (Dex Elmont nog het minst, daarna idd. vd Geest die hier eigenlijk niet eens had mogen staan, puur geval van vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:05 schreef TheArt het volgende:
Let ook op Carola Uilenhoed bij de zwaargewichten. Na haar blessure is ze weer helemaal terug, dus een medaille kan ook best.
Iedereen die nu nog in actie komt, kan een medaille winnen. Dennis van der Geest heeft nog de minste kans.
Denk eerste partij om het brons, dus nu zo.quote:
Yup, ik zie het. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk eerste partij om het brons, dus nu zo.
Minder dominant, maar vooralsnog nummer 1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
Japan 2 goud uit 8 categorieën
vier jaar geleden 8 uit 14.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hup Elmont, al geef ik 'm weinig kans.
Tegen de Montenegrijn was het inderdaad ook maar nipt. Maar in Londen misschien nog een herkansing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef knep het volgende:
Terecht verloren, helaas niet goed genoeg voor een medaille.
Wel goed genoeg, maar fysiek was hij gesloopt. Op dit niveau is het gewoon klaar als je zo weinig voorbereiding hebt na zo'n lange wedstrijd. Die Braziliaan ging veel makkelijker uit de herkansingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef knep het volgende:
Terecht verloren, helaas niet goed genoeg voor een medaille.
Hoezo? Eigenlijk alleen Guillaume Elmont; de andere judoka's zijn allemaal op klasse geklopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef Leatherface het volgende:
Het valt me op dat veel Nederlandse judoka's het op conditie afleggen.
Gravenstijn zei toch ook dat ze te moe was in de finale?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk alleen Guillaume Elmont; de andere judoka's zijn allemaal op klasse geklopt.
Gravenstijn toch ook, al is dat weer een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk alleen Guillaume Elmont; de andere judoka's zijn allemaal op klasse geklopt.
Je weet niet hoe de tegenstander zich voelde, niemand is fit meer na vijf wedstrijden op een dag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gravenstijn zei toch ook dat ze te moe was in de finale?
Daar zit wel wat in, maar anderzijds maakt dit het ook extra spannend, maar het is inderdaad één van de weinige sporten waar het zo is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef Lann555 het volgende:
Die gozer in de studio heeft een goed punt. Waarom rossen ze eigenlijk zo'n gewichtsklasse per dag er door? Waarom niet gewoon de voorrondes op 1 dag en dan een soort finale dag? Dan geef je ze tenminste kans te herstellen
Schijnbaar fit genoeg om ruim te winnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de tegenstander zich voelde, niemand is fit meer na vijf wedstrijden op een dag.
Een enigszins oneerlijk gevoel kan ik toch niet onderdrukken. Vaag vreemd schema zo op een dag.quote:
Gisteren ook meegemaakt met Dirk van Tichelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef men_in_red het volgende:
Wat een raar schema, iemand een linkje waarin het wordt uitgelegd? Nu is de wedstrijd om brons verloren, en wordt hij vijfde...
Nee, de Koreaan 'profiteert' ervan dat hij btwee wedstrijden niets wist klaar te spelen binnen vijf minuten. Terecht dat je dan de rekening krijgt gepresenteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
koreaan ook kapot hebben elkaar gesloopt andere profiteren er van.
Erg jammer als je het zo hoort, zo moe heb ik sporters zelden gezien denk ik. Volgens mij heeftie zichzelf eigenlijk ook nog verrast door in de halve finale te komen. Als je terug denkt aan de wedstrijden was het "seconden tussen doen en denken" ook zichtbaar, af en toe leek het echt alsof hij ergens anders was en dan weer terug op de tatami kwam als z'n tegenstander aanviel.quote:
Helemaal oneerlijk is het niet. De judoka die uit de herkansing op heeft er minimaal één partij meer op zitten in de herkansingsronde (afhankelijk van in welke ronde van de herkansingen ingestroomd wordt). Dus in theorie heeft de verliezend halve finalist zelfs een klein voordeel, alleen valt dit natuurlijk weg als je tien minuten over je halve finale gaat doen. om nog maar te zwijgen van de mentale tik die je krijgt als je na zo'n gelijkopgaande strijd de finale mist, dat is vaak de belangrijkste reden dat degene uit de herkansingen ook de strijd om brons wint omdat die in de winning mood is gekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een enigszins oneerlijk gevoel kan ik toch niet onderdrukken. Vaag vreemd schema zo op een dag.
Als je er zo naar kijkt is zo'n beetje iedere sport vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:15 schreef -0- het volgende:
Toch vidn ik het een vreemde sport om naar te kijken, ze staan zo 5 minuten een beetje in elkaars armen te hangen en te trekken en af en toe plaatst er een een actie.
Wees blij dat de DDR niet meer bestaat. Dan pas had je mogen klagen over enkele dubieuze plakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Duitsland loopt hard in op de spiegel.
Een gouden maakt het compleet,Dat zeker, ik heb een beetje mixed feelings. als je kijkt denk je er zit meer in aan de andere kant moet je zo trots zijn op zilver en 2x brons,quote:[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:[
Volgens Cor van der Geest zouden 3 medailles goed zijn voor Nederlanders. Die hebben we al en morgen weer dikke kansen met Bosch (en eventueel Huizinga...) Een keer goud zou mooi zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |