Gisteren ook meegemaakt met Dirk van Tichelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef men_in_red het volgende:
Wat een raar schema, iemand een linkje waarin het wordt uitgelegd? Nu is de wedstrijd om brons verloren, en wordt hij vijfde...
Nee, de Koreaan 'profiteert' ervan dat hij btwee wedstrijden niets wist klaar te spelen binnen vijf minuten. Terecht dat je dan de rekening krijgt gepresenteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
koreaan ook kapot hebben elkaar gesloopt andere profiteren er van.
Erg jammer als je het zo hoort, zo moe heb ik sporters zelden gezien denk ik. Volgens mij heeftie zichzelf eigenlijk ook nog verrast door in de halve finale te komen. Als je terug denkt aan de wedstrijden was het "seconden tussen doen en denken" ook zichtbaar, af en toe leek het echt alsof hij ergens anders was en dan weer terug op de tatami kwam als z'n tegenstander aanviel.quote:
Helemaal oneerlijk is het niet. De judoka die uit de herkansing op heeft er minimaal één partij meer op zitten in de herkansingsronde (afhankelijk van in welke ronde van de herkansingen ingestroomd wordt). Dus in theorie heeft de verliezend halve finalist zelfs een klein voordeel, alleen valt dit natuurlijk weg als je tien minuten over je halve finale gaat doen. om nog maar te zwijgen van de mentale tik die je krijgt als je na zo'n gelijkopgaande strijd de finale mist, dat is vaak de belangrijkste reden dat degene uit de herkansingen ook de strijd om brons wint omdat die in de winning mood is gekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een enigszins oneerlijk gevoel kan ik toch niet onderdrukken. Vaag vreemd schema zo op een dag.
Als je er zo naar kijkt is zo'n beetje iedere sport vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:15 schreef -0- het volgende:
Toch vidn ik het een vreemde sport om naar te kijken, ze staan zo 5 minuten een beetje in elkaars armen te hangen en te trekken en af en toe plaatst er een een actie.
Wees blij dat de DDR niet meer bestaat. Dan pas had je mogen klagen over enkele dubieuze plakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Duitsland loopt hard in op de spiegel.
Een gouden maakt het compleet,Dat zeker, ik heb een beetje mixed feelings. als je kijkt denk je er zit meer in aan de andere kant moet je zo trots zijn op zilver en 2x brons,quote:[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:[
Volgens Cor van der Geest zouden 3 medailles goed zijn voor Nederlanders. Die hebben we al en morgen weer dikke kansen met Bosch (en eventueel Huizinga...) Een keer goud zou mooi zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |