abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:41:56 #251
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60761197
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef men_in_red het volgende:
Wat een raar schema, iemand een linkje waarin het wordt uitgelegd? Nu is de wedstrijd om brons verloren, en wordt hij vijfde...
Gisteren ook meegemaakt met Dirk van Tichelt.
pi_60761227
Jammer
*verwijderd door Admin*
pi_60761274
Die livestreams zijn relaxed.

Geen commentaar, en zo hoor je wat er in de zaal gebeurt.
pi_60761331
duitser yuko
pi_60761335
De Duitser op voorsprong.
pi_60761382
koreaan ook kapot hebben elkaar gesloopt andere profiteren er van.
pi_60761406
En de Duitser pakt goud.
pi_60761407
goud voor de Duitser op yuko.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:49:30 #259
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60761439
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
koreaan ook kapot hebben elkaar gesloopt andere profiteren er van.
Nee, de Koreaan 'profiteert' ervan dat hij btwee wedstrijden niets wist klaar te spelen binnen vijf minuten. Terecht dat je dan de rekening krijgt gepresenteerd.
pi_60762288
Jammer, Duitsland ons voorbij in de medaillestand...

Volgens Cor van der Geest zouden 3 medailles goed zijn voor Nederlanders. Die hebben we al en morgen weer dikke kansen met Bosch (en eventueel Huizinga...) Een keer goud zou mooi zijn!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:18:19 #261
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60762314
Duitsland loopt hard in op de spiegel.
pi_60768777
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Reactie Elmont
Erg jammer als je het zo hoort, zo moe heb ik sporters zelden gezien denk ik. Volgens mij heeftie zichzelf eigenlijk ook nog verrast door in de halve finale te komen. Als je terug denkt aan de wedstrijden was het "seconden tussen doen en denken" ook zichtbaar, af en toe leek het echt alsof hij ergens anders was en dan weer terug op de tatami kwam als z'n tegenstander aanviel.

Pijnlijk ook dat je op de belangrijkste dag in 4 jaar de grootste off-day in 4 jaar hebt (ook al zal dat een beetje overdreven zijn).
pi_60768842
Toch vidn ik het een vreemde sport om naar te kijken, ze staan zo 5 minuten een beetje in elkaars armen te hangen en te trekken en af en toe plaatst er een een actie.

Maarja verder wel tof dat Nederland het er goed in doet natuurlijk.
pi_60768875
Een beetje "de vorm van de dag verhaal":niet goed genoeg om de beslissing te forceren maar hij was ook niet zo slecht dat tegenstanders hem konden werpen: daardoor ellenlange partijen en die gaan je, zeker als het niet loopt, gedurende de dag tegenzitten...

Schijnt dat Willibroordse zo stijf van de zenuwen stond in het begin dat ze ermee wilde kappen!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60769277
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:

[..]

Een enigszins oneerlijk gevoel kan ik toch niet onderdrukken. Vaag vreemd schema zo op een dag.
Helemaal oneerlijk is het niet. De judoka die uit de herkansing op heeft er minimaal één partij meer op zitten in de herkansingsronde (afhankelijk van in welke ronde van de herkansingen ingestroomd wordt). Dus in theorie heeft de verliezend halve finalist zelfs een klein voordeel, alleen valt dit natuurlijk weg als je tien minuten over je halve finale gaat doen. om nog maar te zwijgen van de mentale tik die je krijgt als je na zo'n gelijkopgaande strijd de finale mist, dat is vaak de belangrijkste reden dat degene uit de herkansingen ook de strijd om brons wint omdat die in de winning mood is gekomen.

Maar dit is nu eenmaal het systeem en zo werkt het al weet ik t hoeveel jaar op alle internationale toernooien dus de judoka's zelf zijn er aan gewend
pi_60769303
Oh ja, en hulde natuurlijk voor het brons van Elisabeth Willeboordse. Weer een mooie prestatie van de judoploeg
pi_60769990
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:15 schreef -0- het volgende:
Toch vidn ik het een vreemde sport om naar te kijken, ze staan zo 5 minuten een beetje in elkaars armen te hangen en te trekken en af en toe plaatst er een een actie.
Als je er zo naar kijkt is zo'n beetje iedere sport vreemd.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:13:35 #269
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60772186
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Duitsland loopt hard in op de spiegel.
Wees blij dat de DDR niet meer bestaat. Dan pas had je mogen klagen over enkele dubieuze plakken.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:41:24 #270
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60773053
quote:
[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:[

Volgens Cor van der Geest zouden 3 medailles goed zijn voor Nederlanders. Die hebben we al en morgen weer dikke kansen met Bosch (en eventueel Huizinga...) Een keer goud zou mooi zijn!
Een gouden maakt het compleet,Dat zeker, ik heb een beetje mixed feelings. als je kijkt denk je er zit meer in aan de andere kant moet je zo trots zijn op zilver en 2x brons,

Bosch, Uilenhoed, Huizinga, van der Geest en Krol komen nog. we lopen 3 op 5.
Wie gaat voor goud?

zeg maar hoeveel komen erbij?
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60773316
Alleen in Van der Geest heb ik weinig vertrouwen, de anderen kunnen allemaal een medaille winnen. Bosch en Grol de grootste kandidaten voor een gouden plak.
Maar in t judo zit de wereldtop heel dicht tegen elkaar en de vorm van de dag is medebepalend
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:15:11 #272
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_60774179
Heb het schema weer even doorgelopen:

Bosch moet de QF zonder veel problemen kunnen halen, daarin treft ze echter een medefavoriete, de Amerikaanse Rousey. In de SF wacht mogelijk de sterke Japanse Ueno, die samen met de Franse Emane (zit aan de andere kant van het schema) topfavoriet is.
Rousey, Ueno en Bosch vechten denk ik om de finaleplek.

Huizinga moet in R1 direct tegen de topfavoriet; de Griek Iliadis. Als hij dat wint zitten er aan zijn kant van het schema geen echte grote favorieten meer, wel aardig wat subtoppers; het veld zit daar qua niveau dicht op elkaar.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')