Elmont deed nog minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Reya het volgende:
Koreaan ontplooide heel weinig initiuatief; de Cadel Evans van het judo.
Niets te slecht. Wat een disrespect toon jij aan sporters. Hij was gewoon gesloopt. Dit is gigantisch slopend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Palmboom313 het volgende:
hij was gewoon te slecht deed niets meer op einde
Ja, maar de Koreaan speelde het een beetje op fitheid. Hij heeft terecht gewoonen, hoor, daar niet van.quote:
Morgen Edith Boschquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Veel medailles, maar geen goud in het judo. Vrees ik zo.
nietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
wat wil je bereiken met zo'n opmerking?
Lijkt er voorlopig niet op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
We hebben Henk en Edith nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niets te slecht. Wat een disrespect toon jij aan sporters. Hij was gewoon gesloopt. Dit is gigantisch slopend.
Die zie ik eigenlijk geen goud pakken. Al kan het wel als hij eerste ronde overleeft.quote:
hahaha, dan had Gravenstijn er al moeten zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat ik me afvraag, als iemand beter dan brons haalt in het judo, mag die dan Houkes vervangen
Hij doet het overigens erg goed vind ik
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Palmboom313 het volgende:
ik neem alles terug wat ik gezegd heb toch nog een medaille
Ze was wel heel verbaasd dat ze die straf kreegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terecht, dat Cubaanse wijf heeft 8 minuten niets gedaan
Die zit nu aan de Conimex. Met stokjes.quote:
Inderdaad. Ik had het vooraf al gezegd, alle Nederlandse judoka's konden voor een medaille gaan (Dex Elmont nog het minst, daarna idd. vd Geest die hier eigenlijk niet eens had mogen staan, puur geval van vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:05 schreef TheArt het volgende:
Let ook op Carola Uilenhoed bij de zwaargewichten. Na haar blessure is ze weer helemaal terug, dus een medaille kan ook best.
Iedereen die nu nog in actie komt, kan een medaille winnen. Dennis van der Geest heeft nog de minste kans.
Denk eerste partij om het brons, dus nu zo.quote:
Yup, ik zie het. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk eerste partij om het brons, dus nu zo.
Minder dominant, maar vooralsnog nummer 1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
Japan 2 goud uit 8 categorieën
vier jaar geleden 8 uit 14.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |