Op het moment dat de meet plaatsvindt, lig ik lekker te slapen hoop ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
DAT BEN IKKEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben nog langs jullie gelopen.
Heb nog wel iemand gezien met een Schotse vlag en 'immer falende FOK!meet' op zn buik, onze tent stond daar vlakbij.
Whaha camping 2 laffe camping dat zeg .. MAAR .. wat was die meet suf .. ik kan nog beter een mondharmonica langs mijn lul schuren!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben nog langs jullie gelopen.
Heb nog wel iemand gezien met een Schotse vlag en 'immer falende FOK!meet' op zn buik, onze tent stond daar vlakbij.
Ik ben gisteren al de hele dag in de Lima geweest, 's nachts maar overgeslagen. Maar ik heb er wel over gehoord. Superfeest scheen het te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef TheSorrow het volgende:
Het was wel grappig!Beter weer ook dan ik had verwacht. Was er vannacht nog iemand in de Lima? Wat ging het daar los zeg
Er kwam van alles crowdsurfend voorbij; mensen, klapstoeltjes, een tafel, een plant met pot en alquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al de hele dag in de Lima geweest, 's nachts maar overgeslagen. Maar ik heb er wel over gehoord. Superfeest scheen het te zijn.
Bravo is het altijd mooi!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:39 schreef snorfiets het volgende:
in de bravo was t ook mooi vannacht
Dan zag ik jou donderdagavond ook nog in de 24uurs lowlandscafequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef TheSorrow het volgende:
Het was wel grappig!Beter weer ook dan ik had verwacht. Was er vannacht nog iemand in de Lima? Wat ging het daar los zeg
Links ben ik en nope wasn;t mequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit meisje hier links uit limburg komt, stond die gisteren naast mij bij de julietrij en kreeg ik van haar blonde vriendinnetje een lolly. of het was een lookalike.
red cat zelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dat meisje rechts?
Klinkt bekend!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:57 schreef BloodyLotte het volgende:
hoi! sorry ik was dronken.
Ik moest denken aan haar.quote:
De zuiplap!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef webspider het volgende:
CL heeft volgens mij een leeg blikje bier in haar hand en is daar niet geheel tevreden over
Het was een drankjes-swap + fok-meeting?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
nee cl had even mijn blikje bier in haar handen en heeft een paar slokjes gehad en toen wilde ze dr cola terug die ik even had
Ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vloog jou echt joelend om je nek he?
nee ik weet eigenlijk niet meer waarom we dat gedaan haddenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was een drankjes-swap + fok-meeting?
Zou wel willen, maar weet van de helft niet meer wie of watquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe eens namen bij alle foto's.
Of hij komt volgende keer naar de meet, kan hij ze zelf bij naam noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar weet van de helft niet meer wie of wat
Je telefoon aanzetten helpt misschien ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Het was zo tragischik had om kwart voor 12 net mn tent staan enzo, was supermoe. Ging op zoek naar die 24 uurs tent maar ik kon m dus niet vinden
(Aardig dom, want ik stond op camping 3, vlakbij dus).. Om half 1 had ik m eindelijk gevonden maar ik zag jullie nergens, overal gezocht, en toen om 1 uur maar opgegeven
Die is stuk. Ik wilde je het nr van het meisje waarmee ik ging pm'en, maar toen las ik hier dat je al weg wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je telefoon aanzetten helpt misschien ook.
Ah, jij was die lange draak met Fok! meet geschreven op je rug, inclusief kutvlag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha keurig fototjeik ben de linker mongool trouwens ^^
Jou heb ik wel gezien geloof ik hahaquote:
Nou zeg! en dan zeg je niet eens wat mutsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jou heb ik wel gezien geloof ik hahazondag ofzo, je keek me nog een beetje vaag aan, maar je zult mij wel niet herkend hebben.
Hahaha nee je liep echt langs in zo'n flits, en daarna bedacht ik me pas dat het best eens eh jij had kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou zeg! en dan zeg je niet eens wat muts
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee je liep echt langs in zo'n flits, en daarna bedacht ik me pas dat het best eens eh jij had kunnen zijn
en bedankt hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
en bij die laatste plaatsen we deze ook weer ff
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef chansadres het volgende:
Ik heb ook geen FOK bord gezien. Wel Red_Cat die me negeerde
Ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik heb je niet genegeerd ik heb je niet eens gezien man
Blijkbaar, al beschouw ik dat niet als een slecht ietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:13 schreef TheSorrow het volgende:
De mensen die niet zijn op komen dagen of het 'vergeten' zijn, zijn gewoon niet verslaafd genoeg aan FOK!, dat blijkt maar weer!
Klopt idd. En Tweakers die ook een meet hadden oidquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjowhan ging blikjes halen en zag toen het bord toen zijn we er even heen gehobbeld
Heb nog veel leukere foto'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:56 schreef rubbereend het volgende:
wow wat sta ik als een mongool op de foto'szal wel aan het bier gelegen hebben
ophouden hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb nog veel leukere foto's.
Moet ze overigens nog allemaal uitzoeken en/of bekijken, geen zin/tijd gehad om dit te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |