Wat heeft PNB gedaan? Misschien kunnen we anders een goede compensatie bedenken voor D-tor en kunnen we middels mediation tot een compromis komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Goed. Even de agendapunten doornemen voor vandaag.
Peter en Dementor moeten het bijleggen.
Oeh~!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat heeft PNB gedaan? Misschien kunnen we anders een goede compensatie bedenken voor D-tor en kunnen we middels mediation tot een compromis komen.
Adem in, adem uit. (x 1000)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:51 schreef StepUp het volgende:
WAAR IS DIE FILMPJE VAN NADIA???
Wie? Is Nadia de buurvrouw van LS?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:54 schreef StepUp het volgende:
[..]
je snapt me best! van dat ze kinderen wil!!!
ik wil alleen dat stukje niet het seksen!! was ook bij de finale vet lachen en die wil ik op me hyve zetten!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zoiets terug willen kijken?
Ik heb geheimen van Dementor op een chat zitten verklappen,quote:
Ik vond het geen roddelen. Ik vond het delen. En toen hij het deelde vonden we het alleen maar zorgelijk en niet iets om over te roddelen of te lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
Geheimen nog wel, je moet niet alles geloven en opblazen.
Roddelen is gewoon laag.
Als men iets wil weten, vraag het dan gewoon via mail of PM.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het geen roddelen. Ik vond het delen. En toen hij het deelde vonden we het alleen maar zorgelijk en niet iets om over te roddelen of te lachen.
Als je iets niet weet, kun je het ook niet vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als men iets wil weten, vraag het dan gewoon via mail of PM.
Niet zomaar dingen aannemen.
Oh, ik kom écht teveel in [OUD]!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
"A reputation is like glass, once cracked it can never be replaced."
Dus dat he.
* Dementor klust ondertussen verder.
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen om mij te maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, kun je het ook niet vragen
Zullen we dan maar weer vriendjes worden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*jaknik-smiley maar dan zonder lach*
Hoor wie het zegt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef Manu82 het volgende:
Godsamme wat zijn jullie ook een stelletje homo's
zeg gewoon dat alles weer goed en jullie elkaar volgende week weer een kus geven of open een topic in r&p
Klopt, ik begrijp uit je antwoorden aan Peter dat je dus dingen over jezelf vertelt die niet waar zijn of niet kloppen. Ik weet niet waarom je dat doet, maar zelf zag ik tot nog toe geen reden te twijfelen aan wat je schreef.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen om mij te maken.
Dat doen anderen wel.
Bullshit aanname weer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik begrijp uit je antwoorden aan Peter dat je dus dingen over jezelf vertelt die niet waar zijn of niet kloppen. Ik weet niet waarom je dat doet, maar zelf zag ik tot nog toe geen reden te twijfelen aan wat je schreef.
en wat is daar zorgelijk aan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bullshit aanname weer.
Ik gooi af en toe een balletje op om te zien wat er gebeurd, dat is totaal iets anders.
Maar goed zolang ik en diegene waarmee ik op goede voet sta weten hoe het echt in elkaar steekt ben ik tevreden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef StepUp het volgende:dit topic gaat toch over de kooi????
Ik was voor amanda
Je schreef aan Peter "Geheimen nog wel, je moet niet alles geloven en opblazen."quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bullshit aanname weer.
Ik gooi af en toe een balletje op om te zien wat er gebeurd, dat is totaal iets anders.
Maar goed zolang ik en diegene waarmee ik op goede voet sta weten hoe het echt in elkaar steekt ben ik tevreden.
Hoeft niet gelijk. Kan me voorstellen dat je nog even een half-jaartjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer vriendjes worden?
Ik heb echt geen behoefte aan zo'n rel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef aan Peter "Geheimen nog wel, je moet niet alles geloven en opblazen."
Iedereen leest je, niet alleen de mensen met wie je op goede voet staat
Ha ik word niet zo snel boos hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk. Kan me voorstellen dat je nog even een half-jaartje
HEEL boos op me blijft...................
Nee dit is geen rel. Ik ben gewoon verbaasd dat er zo'n probleem gemaakt is van iets dat volgens jouw zeggen niet geloofd had moeten worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen behoefte aan zo'n rel.
Ik maak er ook geen probleem van hoor, ik ben slechts een omstander.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dit is geen rel. Ik ben gewoon verbaasd dat er zo'n probleem gemaakt is van iets dat volgens jouw zeggen niet geloofd had moeten worden.
Pijlen? Ik zie ze nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen probleem van hoor, ik ben slechts een omstander.
Richt je pijlen maar op een ander.
Oeh, een SOS-soap...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk. Kan me voorstellen dat je nog even een half-jaartje
HEEL boos op me blijft...................
Amen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, een SOS-soap...![]()
Jongens, mag ik er jullie voorzichtig aan herinneren dat dit een forum is, je kunt elkaar niet aankijken en niet met elkaar praten, je ziet enkel wat er op een beeldscherm veschijnt en dat is vaak aan meerdere interpretaties onderhevig.
Laat het nu gewoon rusten, hier heeft niemand iets aan.....![]()
Ik vind de meesten van jullie schatjes en zou het jammer vinden als er een sfeertje ontstaat van vingerwijzen, wrok en argwaan.![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk: ff teruglezen dan maar. Zijn er gewoon fucking 5 (!!!!!!!!!!!!!!!) topics sinds gisteravond![]()
![]()
Dus mag ik even een samenvatting? Ik ben van nature lui en ik heb geen bloody clue waar het over gaat.
Ah, daar is de man van de samenvatting!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef BONG4002 het volgende:.
Alles teruggelezen, best wel veel leesvoer en hier en daar leek de sfeer wat grimmiger te worden in deze gewoonlijk "beschermde omgeving"
Juist! Daar hebben we recht op. Ruzies openlijk uitvechten prima, maar dan wel graag alle ins en outs op tafel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk: ff teruglezen dan maar. Zijn er gewoon fucking 5 (!!!!!!!!!!!!!!!) topics sinds gisteravond![]()
![]()
Dus mag ik even een samenvatting? Ik ben van nature lui en ik heb geen bloody clue waar het over gaat.
Heulemaal niet, iedereen heeft een intense liefdes relatie met elkaar, alleen enkelen uiten dat misschien een beetje raarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef BONG4002 het volgende:.
Alles teruggelezen, best wel veel leesvoer en hier en daar leek de sfeer wat grimmiger te worden in deze gewoonlijk "beschermde omgeving"
Verbeteringen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Daar hebben we recht op. Ruzies openlijk uitvechten prima, maar dan wel graag alle ins en outs op tafel.![]()
En het is nog komkommertijd, dus het is alleen maar goed om de harten te luchten. Tijd zat en geen zeikmod in de buurt om de boel te sussen.![]()
Volgens mij is het zoiets:
- disana, peterNB, lobasca en misschien nog wat users, hebben een eigen forumpje of chatbox elders
- daar hebben ze het o.a. over dementor gehad, in niet al te aardige bewoordingen
- Disana is ook in de aanval, omdat ze vindt dat er niets op peters forum is gezegd dat niet gezegd had mogen worden.
Aanvullingen / verbeteringen zijn welkom.
Kleine correctie: ik had zondag een webcam aanstaan en daar bleek 'gratis' eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
- disana, peterNB, lobasca en misschien nog wat users, hebben een eigen forumpje of chatbox elders
Thanks Bong.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, noekje van harte natuurlijk, en een "Bongetje" voor jou:![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oh en LS en Manu gaan vrijdag bellen met elkaar. Manu is homo en wil niet uit de kast. Dementor moet de buuf van LS bezwangeren.
*ademt uit*
en dat mag dus niet. Van mij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
Nee, een kennis van de buuf van LS.
Zo was het.
Bij jou om de hoek, die man met dat hondjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm....![]()
* debuurvrouw Bid dat LS heel ergens anders woont
Je vergeet nog te vertellen dat LS er een dagtaak aan heeft om alle buurvrouwen in de buurt te bespringenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oh en LS en Manu gaan vrijdag bellen met elkaar. Manu is homo en wil niet uit de kast. Dementor moet de buuf van LS bezwangeren.
*ademt uit*
Het is een kennis van jou. 22 Jaar, lekker spontaan en gek. Je kent haar wel. Zo'n Kelly-geval. Altijd in voor een grol en een grap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm....![]()
* debuurvrouw Bid dat LS heel ergens anders woont
The mailman always rings twice.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vertellen dat LS er een dagtaak aan heeft om alle buurvrouwen in de buurt te bespringen
Allemaal gaat die ze bij af incl. zijn oma. Er zijn inmiddels 2 teven zwanger. Uh uh..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vertellen dat LS er een dagtaak aan heeft om alle buurvrouwen in de buurt te bespringen
Je belt gewoon in rond 22h en valt dan vanzelf in de uitzendingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
maarreh, PeterNB, hoe doen we dat volgende week vrijdag? Komende vrijdag ben ik nog thuis maar de vrijdag daarna op de camping, het weer gaat wel lukken maar ik heb geen PC dus ik kan niet luisteren dan, ga je me een SMS sturen of moet ik je m'n GSM nummer PM-en?![]()
![]()
Hoezo? PPPS is toch haske leuk? Ik zal m'n beltegoed opwaarderen en bel rond 22.00 uur, als het niet doorgaat wil je dan een berichtje sturen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je belt gewoon in rond 22h en valt dan vanzelf in de uitzending
(Als je met de kosten zit pm dan je nummer, dan bel ik jou!)
DEMENTOR-EDIT: Als er een PPPS nog volgt dan he.....
Wat is er zondag dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar misschien luistert er niemand meer na zondag............
Wrom niet? Heb de SOS teruggelezen, op die chat is niks meer te zien maar volgens mij is het allemaal een storm in een glas water, er zijn dingen gezegd en gedaan die misschien niet helemaal kies waren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar misschien luistert er niemand meer na zondag............
Dat moest er nog bijkomen......................quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
er is niemand onherstelbaal beschadigd
Ik vermoed dat jij het je meer aantrekt dan nodig is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat moest er nog bijkomen......................
We zullen het zienhoren of er vrijdag nog iemand beltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij het je meer aantrekt dan nodig is.![]()
![]()
Dat is waar, we wachten iig af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zullen het zienhoren of er vrijdag nog iemand belt
Kan hem niet openen, Quik time heb ik niet geinstalleerd en m'n beveiliging begint te miepen, samenvatting?quote:
http://www.youtube.com/rocketboomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan hem niet openen, Quik time heb ik niet geinstalleerd en m'n beveiliging begint te miepen, samenvatting?
merci bien, heb het gezien en het is een tikkie vaag........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/rocketboom
Voila.
Ik zou niet weten waarom niet, en anders bel ik gewoon een aantal keer + muziek van mij, zo komen we ook wel de avond doorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
de ideale terugvindpostquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Deze is ook leuk, om maar eens bij kale mannen te blijven.![]()
Lekker liedje hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Deze is ook leuk, om maar eens bij kale mannen te blijven.![]()
Shit wat een heisa.... heb gewoon alle fun gemistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Daar hebben we recht op. Ruzies openlijk uitvechten prima, maar dan wel graag alle ins en outs op tafel.![]()
En het is nog komkommertijd, dus het is alleen maar goed om de harten te luchten. Tijd zat en geen zeikmod in de buurt om de boel te sussen.![]()
Volgens mij is het zoiets:
- daar hebben ze het o.a. over dementor gehad, in niet al te aardige bewoordingen
- Peter heeft daarbij ook info over dementor gepost, die hij privé van hem gekregen had.
- daar voelt Peter zich nu schuldig over
- Dementor zegt nu dat die informatie (deels?) onwaar was.
- Ook met nmns is een "besadje" uitgehaald: op een ander forum afgeven op hoe iemand zich op FOK! gedraagt
- dementor heeft ook zonder toestemming een foto van Lobasca op FOK! geplaatst die hij via MSN had verkregen
- daar is Lobasca boos over.
- Disana is ook in de aanval, omdat ze vindt dat er niets op peters forum is gezegd dat niet gezegd had mogen worden.
Aanvullingen / verbeteringen zijn welkom.
en wat ga jij eten vandaag???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heulemaal niet, iedereen heeft een intense liefdes relatie met elkaar, alleen enkelen uiten dat misschien een beetje raar
okeejjj, zal ik wel eens bellen... denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moby heeft zo bedroevend slecht opgetreden op SMS, ben ik bang. Kon het niet waarderen.quote:
Dat is een onjuiste weergave van de feiten. Ik begrijp dat je het leuk vindt om een tikje terug te geven, maar dan wel graag correct!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
- Ook met nmns is een "besadje" uitgehaald: op een ander forum afgeven op hoe iemand zich op FOK! gedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |