Het andere is ook het tegenovergestelde van volgzaamheid geloof ik hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch het tegenovergestelde van mij hedonisme?
Geloven we direct. Bijna pauze!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Haha, ja en dat voor een 32 jarige. Ik heb die verbaasde blik al van nature.
krijg zelf de tering jah...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kan de tering krijgen
![]()
We willen eerst weten of er streams komen en hoe die eruit zien, anders praten we niet meer met 'm
Hij moet eerst maar eens vertellen wat Claire draagt en kookt en anders kan hij idd de tyfus krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kan de tering krijgen
![]()
We willen eerst weten of er streams komen en hoe die eruit zien, anders praten we niet meer met 'm
Het zijn percentages van de 'big eight': competentie, neuroticisme, mildheid, ordelijkheid, hedonisme, extraversie, volgzaamheid, en deugdzaamheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het andere is ook het tegenovergestelde van volgzaamheid geloof ik hoor.
Ja maar met Dementom rellen is niet leuk..................daar word ik verdrietig van.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, dit was niet de bedoeling
De verjaardagswens van Noekje was RELLEN
Ik las BELLEN...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, dit was niet de bedoeling
De verjaardagswens van Noekje was RELLEN
Oh, was dat niet zo'n test.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn percentages van de 'big eight': competentie, neuroticisme, mildheid, ordelijkheid, hedonisme, extraversie, volgzaamheid, en deugdzaamheid.
Dat is wel een aardige. Er zou maar zo een verband kunnen zitten tussen wat een vrouw draagt en wat ze kookt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens vertellen wat Claire draagt en kookt en anders kan hij idd de tyfus krijgen
Ja, en dan niks terugzeggen. Verdomme, ik ben vaak jarig geweest de afgelopen tijd.quote:
Kan natuurlijk ook gewoon LS erop afsturen, die casanova weet natuurlijk elke vrouw om zijn vinger te windenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige. Er zou maar zo een verband kunnen zitten tussen wat een vrouw draagt en wat ze kookt.
Sorry, wist niet dat dat ook de bedoeling wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, en dan niks terugzeggen. Verdomme, ik ben vaak jarig geweest de afgelopen tijd.
Met LS op tournee.....z'n keffertje meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon LS erop afsturen, die casanova weet natuurlijk elke vrouw om zijn vinger te winden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar met Dementom rellen is niet leuk..................daar word ik verdrietig van.....![]()
![]()
(Mezelf kastijd met plaatselijk stanley-mesje.....)
Retourtje Groningen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef PeterNB het volgende:
*overige bloemetjes, kadootjes en slijmsporen maar bij Noekje's verjaardagsstoel neerleg
en op zoek ga naar spoorrails*
Ga je een trein koppen? En waarom doe je dat niet vrijdagavond live?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef PeterNB het volgende:
*overige bloemetjes, kadootjes en slijmsporen maar bij Noekje's verjaardagsstoel neerleg
en op zoek ga naar spoorrails*
Als het tussen Dementor en mij niet meer goed komt wel................quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je een trein koppen?
Ja, heb ik wéér geen fuck te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Goed. Even de agendapunten doornemen voor vandaag.
Peter en Dementor moeten het bijleggen.
Dementor gaat het niet doen met de buurvrouw van LS.
Manu blijft wachten op LS en wil pics.
Dat was em?
Je meent het he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Goed. Even de agendapunten doornemen voor vandaag.
Peter en Dementor moeten het bijleggen.
Dementor gaat het niet doen met de buurvrouw van LS.
Manu blijft wachten op LS en wil pics.
Dat was em?
ik vind je toch wel een lekker zeeuws bintje, ondanks allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg zelf de tering jah...
je zou willen dat hij binnen een maand weer onslagen word omdat tie zijn mond voorbij praat om die fokmongolen inside info te geven.
zo goed noek ???
Ja, goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Desii het volgende:
[..]
krijg zelf de tering jah...
je zou willen dat hij binnen een maand weer onslagen word omdat tie zijn mond voorbij praat om die fokmongolen inside info te geven.
zo goed noek ???
Aangezien de buurvrouw van LS inmiddels weer vrij is, schijn jij haar ook mogen te bezwangerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heb ik wéér geen fuck te doen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de buurvrouw van LS inmiddels weer vrij is, schijn jij haar ook mogen te bezwangeren
Ik wil wel eens in die buurt kijken van 'm. Ben wel nieuwsgierig naar de plaats delict.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de buurvrouw van LS inmiddels weer vrij is, schijn jij haar ook mogen te bezwangeren
en jij denkt dat ik het leuk vind om vergeleken te worden met een aardappelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik vind je toch wel een lekker zeeuws bintje, ondanks alles![]()
Smerige kut Russenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nederlandse cameraman gedood
TBLISI - Bij een bombardement op het mediacentrum in Gori is afgelopen nacht cameraman Stan Storimans (39) van RTL 4 gedood. De Nederlandse correspondent Jeroen Akkermans is gewond geraakt aan zijn been. Het tweetal maakte in de plaats Gori opnames over de Russische inval.
Je moet ergens beginnen Dees...en het voordeel is dat het vanaf nu alleen maar beter en mooier kan wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef Desii het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik het leuk vind om vergeleken te worden met een aardappel
als je denkt dat ik je vriendelijk "welterusten" ga wensen heb je het echt misquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel eens in die buurt kijken van 'm. Ben wel nieuwsgierig naar de plaats delict.
Maar eerst maar eens slapen. Vanaf gistermiddag 12 uur heb ik het toch maar weer mooi gered, de klok rond
Marshall plannetje er tegenaan om zo een generatie te kweken die begint te vloeken op alles wat Amerikaans is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Smerige kut Russen
Tadada-ta-tadaaaaa!!! AANVALLUH!!!!!!
[ afbeelding ]
De Amerikanen helpen ons wel weer.
hoorde het net ook bij de flits, en dan ongeveer op hetzelfde moment een terugtrekking aankondigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Smerige kut Russen
[ afbeelding ]
nou een bintje is de beste aardappel van NL, dus volgens jou zit ik al aan mijn maxquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen Dees...en het voordeel is dat het vanaf nu alleen maar beter en mooier kan worden![]()
![]()
Prachtig plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Smerige kut Russen
[ afbeelding ]
Eigenheimers zijn de bestenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:12 schreef Desii het volgende:
[..]
nou een bintje is de beste aardappel van NL, dus volgens jou zit ik al aan mijn max
boehoehoe... dit is echt te erg, ik ga boodschappen![]()
Schijnt best een mooie omgeving te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel eens in die buurt kijken van 'm. Ben wel nieuwsgierig naar de plaats delict.
Maar eerst maar eens slapen. Vanaf gistermiddag 12 uur heb ik het toch maar weer mooi gered, de klok rond
Ze houdt niet meer van muhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef Desii het volgende:
dus wild zwijn, val in een tijdelijke coma en zie ya later
(wat een mens al niet kan doen om een jarige een "happy" day te geven)
En nu het klokje rond slápen. Kom op, je kannut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ga slapen jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenheimers zijn de besten
Hé trekhaak volgens mij zouden we Huub negeren totdat hij aan de vereisten voldoetquote:
Trekhaakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hé trekhaak volgens mij zouden we Huub negeren totdat hij aan de vereisten voldoet
Verwijderd van tjoeptjoep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef StepUp het volgende:
waar is dat filmpje van dat nadia hijgt dat ze kinderen wil en een zoontje en dochter!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |