Wat heeft PNB gedaan? Misschien kunnen we anders een goede compensatie bedenken voor D-tor en kunnen we middels mediation tot een compromis komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Goed. Even de agendapunten doornemen voor vandaag.
Peter en Dementor moeten het bijleggen.
Oeh~!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat heeft PNB gedaan? Misschien kunnen we anders een goede compensatie bedenken voor D-tor en kunnen we middels mediation tot een compromis komen.
Adem in, adem uit. (x 1000)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:51 schreef StepUp het volgende:
WAAR IS DIE FILMPJE VAN NADIA???
Wie? Is Nadia de buurvrouw van LS?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:54 schreef StepUp het volgende:
[..]
je snapt me best! van dat ze kinderen wil!!!
ik wil alleen dat stukje niet het seksen!! was ook bij de finale vet lachen en die wil ik op me hyve zetten!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zoiets terug willen kijken?
Ik heb geheimen van Dementor op een chat zitten verklappen,quote:
Ik vond het geen roddelen. Ik vond het delen. En toen hij het deelde vonden we het alleen maar zorgelijk en niet iets om over te roddelen of te lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
Geheimen nog wel, je moet niet alles geloven en opblazen.
Roddelen is gewoon laag.
Als men iets wil weten, vraag het dan gewoon via mail of PM.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het geen roddelen. Ik vond het delen. En toen hij het deelde vonden we het alleen maar zorgelijk en niet iets om over te roddelen of te lachen.
Als je iets niet weet, kun je het ook niet vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als men iets wil weten, vraag het dan gewoon via mail of PM.
Niet zomaar dingen aannemen.
Oh, ik kom écht teveel in [OUD]!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
"A reputation is like glass, once cracked it can never be replaced."
Dus dat he.
* Dementor klust ondertussen verder.
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen om mij te maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, kun je het ook niet vragen
Zullen we dan maar weer vriendjes worden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*jaknik-smiley maar dan zonder lach*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |