Ik vermoed dat jij het je meer aantrekt dan nodig is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat moest er nog bijkomen......................
We zullen het zienhoren of er vrijdag nog iemand beltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij het je meer aantrekt dan nodig is.![]()
![]()
Dat is waar, we wachten iig af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zullen het zienhoren of er vrijdag nog iemand belt
Kan hem niet openen, Quik time heb ik niet geinstalleerd en m'n beveiliging begint te miepen, samenvatting?quote:
http://www.youtube.com/rocketboomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan hem niet openen, Quik time heb ik niet geinstalleerd en m'n beveiliging begint te miepen, samenvatting?
merci bien, heb het gezien en het is een tikkie vaag........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/rocketboom
Voila.
Ik zou niet weten waarom niet, en anders bel ik gewoon een aantal keer + muziek van mij, zo komen we ook wel de avond doorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
de ideale terugvindpostquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Deze is ook leuk, om maar eens bij kale mannen te blijven.![]()
Lekker liedje hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Deze is ook leuk, om maar eens bij kale mannen te blijven.![]()
Shit wat een heisa.... heb gewoon alle fun gemistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Daar hebben we recht op. Ruzies openlijk uitvechten prima, maar dan wel graag alle ins en outs op tafel.![]()
En het is nog komkommertijd, dus het is alleen maar goed om de harten te luchten. Tijd zat en geen zeikmod in de buurt om de boel te sussen.![]()
Volgens mij is het zoiets:
- disana, peterNB, lobasca en misschien nog wat users, hebben een eigen forumpje of chatbox elders
- daar hebben ze het o.a. over dementor gehad, in niet al te aardige bewoordingen
- Peter heeft daarbij ook info over dementor gepost, die hij privé van hem gekregen had.
- daar voelt Peter zich nu schuldig over
- Dementor zegt nu dat die informatie (deels?) onwaar was.
- Ook met nmns is een "besadje" uitgehaald: op een ander forum afgeven op hoe iemand zich op FOK! gedraagt
- dementor heeft ook zonder toestemming een foto van Lobasca op FOK! geplaatst die hij via MSN had verkregen
- daar is Lobasca boos over.
- Disana is ook in de aanval, omdat ze vindt dat er niets op peters forum is gezegd dat niet gezegd had mogen worden.
Aanvullingen / verbeteringen zijn welkom.
en wat ga jij eten vandaag???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heulemaal niet, iedereen heeft een intense liefdes relatie met elkaar, alleen enkelen uiten dat misschien een beetje raar
okeejjj, zal ik wel eens bellen... denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moby heeft zo bedroevend slecht opgetreden op SMS, ben ik bang. Kon het niet waarderen.quote:
Dat is een onjuiste weergave van de feiten. Ik begrijp dat je het leuk vindt om een tikje terug te geven, maar dan wel graag correct!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Gert het volgende:
- Ook met nmns is een "besadje" uitgehaald: op een ander forum afgeven op hoe iemand zich op FOK! gedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |