Nog zoiets ja, zogenaamde gezonde producten boordevol E nummersquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef skattebaut het volgende:
Staat er dit op de zak? http://www.ikkiesbewust.nl/
Dan verklaart dat veel.
Antwoord E: Geen van deze antwoorden.quote:
Wat lul jij nou? Ik ben geboren in Nederland...quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je komt niet eens uit Nederland dus hou je bek maar weer
Ik doe door dat IKB logo al een tijdje mijn inkopen in Duitsland.quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog zoiets ja, zogenaamde gezonde producten boordevol E nummers
En alles wat van unilever is heeft sowieso zo'n sticker. Gewoon oplichterij.
Die sticker zouden ze überhaupt niet op chips of snacks moeten zetten. Wil je snacken? Dan moet je de gevolgen accepteren. Wil je bewust kiezen? Dan koop je fruit of salade.
Zo moeilijk is het toch niet?
Maar onze maatschappij wordt ook hier naar de kanker geholpen door al die domme tokkies en paupers.
Jammer dat Duitsland te ver weg is voor mij.quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik doe door dat IKB logo al een tijdje mijn inkopen in Duitsland.
Daar hebben ze wel lekkere producten en ze zijn ook nog VEEEL goedkoper dan in NL.
Dat omzetverlies (8000 euro in mijn geval alleen al) hebben die kloothommels van het IKB veroorzaakt met hun afgrijselijke bemoeizucht.
Boter is niet meer te vreten omdat het naar ranzig vet smaakt.
IJsjes van OLA zijn niet meer te pruimen zonder suiker en smaakstoffen.
Wie weet wat nog allemaal.
Val maar dood IKB!
Je begrijpt hopelijk wel hoe fout en ironisch dat klinkt...quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Boter is niet meer te vreten omdat het naar ranzig vet smaakt.
IJsjes van OLA zijn niet meer te pruimen zonder suiker en smaakstoffen.
Je koopt dat ijs toch ook omdat het suiker bevat, dat is toch lekker?quote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je begrijp hopelijk wel hoe fout en ironisch dat klinkt...
Die bolognese chips van Croky is goed te eten, ja. De Albert Heijn Huismerk-variant ook, maar volgens mij komt die dan ook uit dezelfde fabriek.quote:
Precies. Er bestaat niet zoiets als verantwoord snoepen. Al het goede des levens is óf illegaal óf immoreel óf ongezond. Kun je wel ijs gaan kopen zonder suiker en smaakstoffen maar dan is het niet ongezond meer en dus ook niet meer goed (i.e. lekker).quote:Op zondag 10 april 2011 18:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je koopt dat ijs toch ook omdat het suiker bevat, dat is toch lekker?
Als ik gezond wil eten koop ik wel peren ipv perenfruit. Maar tegenwoordig is er geen keuze meer
quote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Antwoord E: Geen van deze antwoorden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:13 schreef Ausputzert het volgende:
Ik vind dat saté-kroketten van Lays wel relax.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef zagevent het volgende:
Toevallig niet in zonnebloemoliegebakken?
Achja, lang leve Lays Baked.![]()
[ afbeelding ]
GVD KKDIKKE MENSEN MOETEN VERPEST FUUUUFUFUUUUUUU NIET NORMAAL IK WIL GEWOON VET ETEN FUFUUUUUUUUFUUUUquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Sorella het volgende:
Geen lays maar de duyvis pinda,s bevatten nu ook 25% minder zout kom ik net achter
Dit. Mijn nootjes, wat doe je nou duyvisquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Sorella het volgende:
Geen lays maar de duyvis pinda,s bevatten nu ook 25% minder zout kom ik net achter
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:40 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet dan ook voor kettle chips gaan
Iets duurder,maar de smaak maakt dat meer dan goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |