Dat het nog Lays heet? Vroeger heette het Smiths, en toen was hij tenminste nog te vreten. Maar hoe kleiner het Smithslogo op de zak, hoe slechter de chips wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Wees blij dat het iig nog Lays heet, die naam klinkt nog ok.
Hier heet het Walkers, en das geen verbetering, ook al zou de smaak hetzelfde moeten zijn.
[ afbeelding ]
NEEquote:Op zondag 10 april 2011 08:31 schreef darktower het volgende:
Pepsico heeft vorige week het zoutgehalte met 25% verlaagd van Super Chips (Paprika). Smaakt zogenaamd nog hetzelfde. Nou, ik vind het helemaal nergens meer naar smaken.
Ben ik de enige?
Ik zag het wel hoor ...hihihiquote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb een zak Lays paprika chips hier, zo maar even proeven dan.
Thanks for the infoquote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef Pipo1234 het volgende:
Chips is een tussendoortje voor Jan met de Pet...
Echte bazen eten pistachenootjes of desnoods pinda's. En dan wel de ongezouten, want die hebben tenminste een beetje smaak.
Ik heb die hele zoutobsessie van Nederlanders nooit begrepen. Ik doe tegenwoordig nergens nog zout op (zelfs niet op mijn patat) en vind het met zout maar gewoon vies en getuigen van weinig smaak.
zout is een smaakversterker dus tyfusdonderstraal een eind heen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef Pipo1234 het volgende:
Echte bazen eten pistachenootjes of desnoods pinda's. En dan wel de ongezouten, want die hebben tenminste een beetje smaak.
Ik heb die hele zoutobsessie van Nederlanders nooit begrepen. Ik doe tegenwoordig nergens nog zout op (zelfs niet op mijn patat) en vind het met zout maar gewoon vies en getuigen van weinig smaak.
Tuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef Pipo1234 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens ... ik schijt op die kankerchips van jullie een echte man eet vlees en het liefst zoveel mogelijk ..
Je komt niet eens uit Nederland dus hou je bek maar weerquote:
Idd! die was nog te etenquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Mijn leven heeft geen zin meer zonder Cream and Chives, onverwacht gekidnapt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |