Al meerdere weken lang ? Niet iedereen is net zo imbeciel als jij hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Of de zakken zijn al open en jij hebt het niet door
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:20 schreef rusketier het volgende:
chips is voor mietjes, eet een appel
Dat is een wannabe appeleterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:23 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Héél mannelijk ja
Die heb ik nog niet geprobeerd, dus er is nog hoop. Ik heb het over de "normale" chips.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:25 schreef afcajos het volgende:
Ook de paprika ribbel chips? das mijn favoriete
De paprika ribbelchips is relaxed, de rest is verkloot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, dus er is nog hoop. Ik heb het over de "normale" chips.
Zijn die te doen dan ? Die 70% minder vet doet me anders vermoedenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef zagevent het volgende:
Toevallig niet in zonnebloemoliegebakken?
Achja, lang leve Lays Baked.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon geen geld voor lays man, pauper!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:28 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vind Lays chips sowieso niet lekker. De smaak is mij veel te kunstmatig, vooral de bolognese. Geef mij AH eigen merk chips, ofzo
.
Al had ik het geld, ik zou mij niet eens tussen de Lays vreters wìllen begevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen geld voor lays man, pauper!
Dat dacht ik eerst ook, maar je moet ze gewoon eens proeven. Héérlijk. Zo'n zak heeft geen kwartier te leven bij mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:28 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Zijn die te doen dan ? Die 70% minder vet doet me anders vermoeden
Dan ben jij zeker Veganist?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens ... ik schijt op die kankerchips van jullie een echte man eet vlees en het liefst zoveel mogelijk ..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef zagevent het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar je moet ze gewoon eens proeven. Héérlijk. Zo'n zak heeft geen kwartier te leven bij mij.
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens ... ik schijt op die kankerchips van jullie een echte man eet vlees en het liefst zoveel mogelijk ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |