Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:18 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Al meerdere weken lang ? Niet iedereen is net zo imbeciel als jij hoor.
Jij bent zeker de autist thuis ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis?
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:31 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Jij bent zeker de autist thuis ?
De c1000 paprika chips is erg lekker, want ook croky, AH, euroshopper enz vond ik niet zo lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef Walter81 het volgende:
Klacht terecht
Paprika chips smaakt laatste weken anders.. De chips lijken om te beginnen al iets dunner te zijn, waardoor ze minder kraken. De olie is volgens mij veranderd en misschien ook de kruiden.. Jammer want ze waren wel lekker.
Momenteel is de Croky Paprika weer lekkerder, met zn lichte uismaak (totdat deze weer veranderd wordt).
Nee, die pwnen nogsteedsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:25 schreef afcajos het volgende:
Ook de paprika ribbel chips? das mijn favoriete
Vroegah was ik zeker geen fan van Croky. Zijn ze zoveel lekkerder geworden nu ze er weer zijn dan ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef Synthesist het volgende:
Moet je Crocky Naturel eens proberen. Zijn veel droger dan die vette Naturelchips van Lays.
Ik vind zeker beter
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik kan dit probleem al maanden ja
Maar er is hoop: vorige week kocht ik een zak Cheese Onion chips van Lays en rarara wat stond erop: oude vertrouwde smaak! En verdomd! Hij smaakte ook als vanouds. Een ware smaakexplosie volgde in de mond!![]()
Maar uiteraard was de pret van korte duur: de volgende lading chips die de supermarkt kreeg was weer de vertrouwde nieuwe smaak
Was het niet een oude lading wat ze nog in n hoekje in t magazijn tegekwamen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik kan dit probleem al maanden ja
Maar er is hoop: vorige week kocht ik een zak Cheese Onion chips van Lays en rarara wat stond erop: oude vertrouwde smaak! En verdomd! Hij smaakte ook als vanouds. Een ware smaakexplosie volgde in de mond!![]()
Maar uiteraard was de pret van korte duur: de volgende lading chips die de supermarkt kreeg was weer de vertrouwde nieuwe smaak
Nee, keurig houdbaar tot ver in de toekomst. En anders zet je er geen 'oude vertrouwde smaak' op lijkt mij....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Walter81 het volgende:
Was het niet een oude lading wat ze nog in n hoekje in t magazijn tegekwamen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef zagevent het volgende:
Toevallig niet in zonnebloemoliegebakken?
Achja, lang leve Lays Baked.![]()
[ afbeelding ]
Lays Sensationquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft geen smaak..of nou ja. Het smaakt nep!
Maar ik heb zelf nog niks raars gemerkt aan de normale lays chips. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Sensations..
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
alleen wel jammer dat het €1,10 per zak is..
Daar sluit ik me bij aan..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh,als dat aan de dure kant is voor een zak chips,dan is kettle niet een beetje duurder,wat ik eerst zei,maar eens zo duur
Maar wel onovertroffen qua smaak
Is wel grappig, als je gewoon een zak chips neemt, en je zet er LIGHT op, dan geloven mensen ook daadwerkelijk dat het een light product is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Toen ik nog bij de AH werkte was de Lays Light Paprika altijd in een dag helemaal uitverkocht
Wtf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |