Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:18 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Al meerdere weken lang ? Niet iedereen is net zo imbeciel als jij hoor.
Jij bent zeker de autist thuis ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis?
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:31 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Jij bent zeker de autist thuis ?
De c1000 paprika chips is erg lekker, want ook croky, AH, euroshopper enz vond ik niet zo lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef Walter81 het volgende:
Klacht terecht
Paprika chips smaakt laatste weken anders.. De chips lijken om te beginnen al iets dunner te zijn, waardoor ze minder kraken. De olie is volgens mij veranderd en misschien ook de kruiden.. Jammer want ze waren wel lekker.
Momenteel is de Croky Paprika weer lekkerder, met zn lichte uismaak (totdat deze weer veranderd wordt).
Nee, die pwnen nogsteedsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:25 schreef afcajos het volgende:
Ook de paprika ribbel chips? das mijn favoriete
Vroegah was ik zeker geen fan van Croky. Zijn ze zoveel lekkerder geworden nu ze er weer zijn dan ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef Synthesist het volgende:
Moet je Crocky Naturel eens proberen. Zijn veel droger dan die vette Naturelchips van Lays.
Ik vind zeker beter
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik kan dit probleem al maanden ja
Maar er is hoop: vorige week kocht ik een zak Cheese Onion chips van Lays en rarara wat stond erop: oude vertrouwde smaak! En verdomd! Hij smaakte ook als vanouds. Een ware smaakexplosie volgde in de mond!![]()
Maar uiteraard was de pret van korte duur: de volgende lading chips die de supermarkt kreeg was weer de vertrouwde nieuwe smaak
Was het niet een oude lading wat ze nog in n hoekje in t magazijn tegekwamen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik kan dit probleem al maanden ja
Maar er is hoop: vorige week kocht ik een zak Cheese Onion chips van Lays en rarara wat stond erop: oude vertrouwde smaak! En verdomd! Hij smaakte ook als vanouds. Een ware smaakexplosie volgde in de mond!![]()
Maar uiteraard was de pret van korte duur: de volgende lading chips die de supermarkt kreeg was weer de vertrouwde nieuwe smaak
Nee, keurig houdbaar tot ver in de toekomst. En anders zet je er geen 'oude vertrouwde smaak' op lijkt mij....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Walter81 het volgende:
Was het niet een oude lading wat ze nog in n hoekje in t magazijn tegekwamen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef zagevent het volgende:
Toevallig niet in zonnebloemoliegebakken?
Achja, lang leve Lays Baked.![]()
[ afbeelding ]
Lays Sensationquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft geen smaak..of nou ja. Het smaakt nep!
Maar ik heb zelf nog niks raars gemerkt aan de normale lays chips. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Sensations..
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
alleen wel jammer dat het €1,10 per zak is..
Daar sluit ik me bij aan..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh,als dat aan de dure kant is voor een zak chips,dan is kettle niet een beetje duurder,wat ik eerst zei,maar eens zo duur
Maar wel onovertroffen qua smaak
Is wel grappig, als je gewoon een zak chips neemt, en je zet er LIGHT op, dan geloven mensen ook daadwerkelijk dat het een light product is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Toen ik nog bij de AH werkte was de Lays Light Paprika altijd in een dag helemaal uitverkocht
Wtf?
Die Naturel is vies ja..Maar die Groene..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartleunen het volgende:
Die springles chips vind ik altijd zo nep smaken!!
Het is duur maar dat is het wel waard tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
alleen wel jammer dat het ¤1,10 per zak is..
Daar is me er toch een gefrustreeerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste aanslag op een voedselbedrijf, dan zal ik hard juichen.
Dat ze eens stoppen met heel die tering tyfus kut zooi met hun gezondheidshype. Sinds die tyfus Sonja Bagger begonnen is is er niks fatsoenlijks meer te eten![]()
![]()
![]()
Ik kots op al die flikkers die de ''gezonde'' variant kopen![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
GEK HÉ!?!?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Daar is me er toch een gefrustreeerd
Ja het moet inderdaad niet gekker worden. Vroeger had je alleen ananas in blik met daarbij zoete (met ananas sap met suiker) siroop erbij. Tegenwoordig heb je die ook met alleen waterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
GEK HÉ!?!?!
IK KAN VERDOMME GEEN FATSOENLIJKE CHIPS MEER KOPEN. ER IS GEEN NORMALE VLA OF YOGHURT MEER TE VERKRIJGEN. ALLES MOET TEGENWOORDIG ZONDER VET GEMAAKT WORDEN MAAR ZE FLIKKEREN ER WEL EEN HOOP ANDERE ROTZOOI BIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Ieeeh bah!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartleunen het volgende:
Is het eigenlijk wel van echte aardappelen gemaakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Ieeeh bah!![]()
Ik heb die dingen maar 2x in mijn leven gegeten. De tweede keer heb ik gekotst van die dingen, en dat was nog maar een kwart buisje van dat spul.
Precies, is gewoon nep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is wel grappig, als je gewoon een zak chips neemt, en je zet er LIGHT op, dan geloven mensen ook daadwerkelijk dat het een light product is.
`
Dat zou heel goed kunnen. Het ziet er altijd zo gemaakt uii!quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Light..
Dan doen ze gewoon minder in de zak en vragen ze er meer voor, toch?
jawel..daarom koop ik het maar eens in de maandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Het is duur maar dat is het wel waard toch
Pringles zijn inderdaad erg smerig ja ! Volgens mij zijn ze inderdaad van een soort poeder gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartleunen het volgende:
Ik wist dat het niet aan mijn smaakpapillen lagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zo hebben ze ook het recept van de paprika chips verandert waardoor deze niet meer te eten is!!!!!!!
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef fratsman het volgende:
Laatst hadden ze bij C1000 actie. 3 voor 1.99 ofzo, en dan van die 225 gram zakken, en die smaakten dus echt nergens naar! Dun, niet knapperig, weinig smaak. Maar dit is dus ook bij de normale 200 gram zakken?
Idd. Echt geen verbetering.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet aan mijn smaakpapillen lag![]()
In Frankrijk is een zak Lays chips normale grootte tegen de 2euro aan of zelfs meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
alleen wel jammer dat het ¤1,10 per zak is..
In een Sensations zak zit iets minder..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In Frankrijk is een zak Lays chips normale grootte tegen de 2euro aan of zelfs meer
Pringles is volgens mij ook gewoon karton met een smaakjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartleunen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |