Ow kut ik ben een dag te vroegquote:
Ja je vriendin vond het wel een verschil met jou.quote:
Als ze met twee doelpunten verschil winnen hebben ze alles in eigen hand, dan zijn ze direct door.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef TLC het volgende:
Kan Oranje nog groepswinnaar worden of zit dat er niet meer in
Dat vraagt ie toch niet miechhimeelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Loofus het volgende:
[..]
Als ze met twee doelpunten verschil winnen hebben ze alles in eigen hand, dan zijn ze direct door.
Denk het niet, ook al zou Nederland dik voor of achter staan. Voetbal voor alles hè, de andere sporten kunnen wel herhaald wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef thewarrior82 het volgende:
alles kan nog, ze kunnen ook nog laatste worden. Ik hoop trouwens wel dat de NOS morgenochtend naar andere sporten als het judo durft te schakelen tijdens het voetbal
NOS.nl misschien? daar zijn alle sporten live per stream te volgen, geen probleem, zelfs niet in kyrsigstan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef DeTolk het volgende:
Zit hier in Luxemburg. wordt die wedstrijd niet eens uitgezonden op eurosport
Aaarrgg...
hoewel ik alles volg met voetbal, hoop ik Dat echt!!! Heb de guts nosquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef thewarrior82 het volgende:
alles kan nog, ze kunnen ook nog laatste worden. Ik hoop trouwens wel dat de NOS morgenochtend naar andere sporten als het judo durft te schakelen tijdens het voetbal
Gewoon de NOS stream kijken! Evert ftw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Streamshttp://www.eurovisionsports.tv/olympics/?rf=bm
Idd hij verliest zo 5 liter water!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:13 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme nee weer Sibon
Makaay zou spelen? Sibon houdt het geen uur vol, zei hij zelf.
Die doet het niet overal... of altijd...quote:
Ze hebben daarnet, voor ze naar de tijdrit gingen, aangekondigd dat ze wel overschakelen naar Edith Bos die in de halve finale staat tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:42 schreef Denewar het volgende:
[..]
hoewel ik alles volg met voetbal, hoop ik Dat echt!!! Heb de guts nos
terecht is gewoon een zeer goede kans op een medaille, dat moet altijd voorrang hebben op een poule wedstrijd ongeacht de sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben daarnet, voor ze naar de tijdrit gingen, aangekondigd dat ze wel overschakelen naar Edith Bos die in de halve finale staat tijdens de wedstrijd.
Ben ik met je eens. Ik vind judo niet zo interessant, maar kijk desnoods dan even naar de stream als ik die halve finale niet boeiend vind (de wedstrijden van het judo die ik tot nu toe gezien heb vond ik vrij saai).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
terecht is gewoon een zeer goede kans op een medaille, dat moet altijd voorrang hebben op een poule wedstrijd ongeacht de sport.
Nu ookquote:
1 kan ook hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef thedude0 het volgende:
met 2 goals verschil winnen, het zou al een wonder zijn als we uberhaupt winnen met dit team
Een helderziendequote:
Is nu bezig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef ShaoliN het volgende:
En de VS- Nigeria, wanneer is dat?
Dat is snelquote:
welke kans?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Speelt nou japan voor hun laatste kans
Japan ligt er al uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Speelt nou japan voor hun laatste kans
radio 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:14 schreef Sethje het volgende:
kun je het nog ergens op de radio luisteren?
Op zijn Duits zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:12 schreef Karrs het volgende:
Dit betekent dat ze alleen maar in het toernooi kunnen groeien
toch?
Overhypt is hij, dat is wat het is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:15 schreef dronkeykong het volgende:
Kon Drenthe ook niet gewoon lekker op de bank blijven. Tsjezus wat een dweil zeg.
Die gast moet voetballen, niet rappenquote:
Argentinie is waarschijnlijk de tegenstander als Foppe's posse er in slaagt zich te plaatsen voor de volgende ronde. En daarna kunnen de spelers weer naar hun club voor de competitie..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:17 schreef ShaoliN het volgende:
Je zou Argentinie of Brazilie tegenkomen met dit team.
Dick Jol bevestigt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oh, de scheidsrechter zegt dat Nederland het wel haalt
Succes verzekerd ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Argentinie is waarschijnlijk de tegenstander als Foppe's posse er in slaagt zich te plaatsen voor de volgende ronde. En daarna kunnen de spelers weer naar hun club voor de competitie..
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/9quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 12.10 is er judo trouwens. In dat geval moeten we dus overschakelen naar de website van de NOS?
Wat dacht je van Maduroquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef wokkkel het volgende:
Die Sibon is zooooooooooo'n traag element.. Jezus...
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:25 schreef NFSU2 het volgende:
Ach, 1 voordeel als Nederland verliest of gelijk speelt tegen Japan: meer tijd om echte Olympische sporten te laten zien voor de NOS.....oh, wacht, dit moet zijn: meer tijd om herhalingen te laten zien van Phelps en al die andere in te strakke zwempakjes voor de NOS.
Ik geloof dat ze dat wel zouden uitzenden, dat ze dan even stopten met het voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 12.10 is er judo trouwens. In dat geval moeten we dus overschakelen naar de website van de NOS?
Volgens mij volg jij de ontwikkeling van Urby de laatste tijd niet goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef dronkeykong het volgende:
Urby, diegene van wie ik het minst verwachtte, is de beste man op het veld
Trap nog eens een deur inquote:
Ja tuurlijk, maar zendt dat gewoon live uit en vanavond in de samenvatting uitgebreide reportages voor wie het gemist heeft. Tijdens de dag wil ik gewoon zo veel mogelijk live sport zien en niet tientallen herhalingen, reclameblokken en flitsjournaals. maar dit is meer voor het NOS topic. Hier gaat het vooral om het geweldige spel van Foppe's mannen. Echt jammer dat Foppe geen bondscoach is gewordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:28 schreef toma het volgende:
[..]
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?
True...hij zit ook in China en ik op het werk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij de ontwikkeling van Urby de laatste tijd niet goed
Jawel hoor....maar het hoeft niet elk uur een kwartier lang herhaald te worden als er meer dan genoeg sporten live uit te zenden zijn. Het is zeker al niet nodig om dat te herhalen terwijl er Nederlanders op een judomat staan of aan het waterpoloen zijn. Dat bedoel ik er maar mee te zeggen. Leuk dat hij alle wereldrecords aan flarden zwemt (al dan niet met of zonder doping in dat veel te geavanceerd zwempakje) maar het is een overkill aan herhalingen. Het is Schone Schijn van de Tros niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:28 schreef toma het volgende:
[..]
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?
Drenthe is ook zwaaaaaaaar overschat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef wokkkel het volgende:
Jezus.. Die Drenthe is nog geen eens goed genoeg voor FC Dordrecht.. Pff ..
Denk dat hier bewezen wordt dat de titels meer de verdienste waren van Klaas dan van Foppe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef Bartoli het volgende:
waar zijn de tijden dat ze nog eens kampioen werden met foppe en KJH in de spits stond
Urby is op zijn 12de gestopt met groeien, hij werd er zo moe van. Net als drent'huhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij de ontwikkeling van Urby de laatste tijd niet goed
Klopt, er zijn geen leiders. Wielaert had zo iemand kunnen zijn, deze dispensatiespelers zijn enkel volgzaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef marcodej het volgende:
Ik zie ook niet dat men elkaar coached of dat iemand het goed neerzet bij een vrije trap ofzo...
Het moet van een toevalstreffer komen vrees ik. Het loopt niet.
Nee die heet Urby van voornaamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef NFSU2 het volgende:
Drenthe...is dat niet die gozer met z'n ananashoofd die denkt Davids te zijn met dat kapsel?
Makaayquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef heiden6 het volgende:
Dat veld.![]()
Het is echt wachten op de volgende blessure.
zn groeispurt is een tijdje terug weer ingezet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef Borga het volgende:
[..]
Urby is op zijn 12de gestopt met groeien, hij werd er zo moe van. Net als drent'huh
Ja, dat is voor mij wel het belangrijkste deze wedstrijd, dat Makaay niet geblesseerd raakt.quote:
Wie is er door het veld al geblesseerd geraakt dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef heiden6 het volgende:
Dat veld.![]()
Het is echt wachten op de volgende blessure.
Geen idee, want ik volg tot nu toe het toernooi niet, hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Wie is er door het veld al geblesseerd geraakt dan?
Zeker dat was genietenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef Bartoli het volgende:
waar zijn de tijden dat ze nog eens kampioen werden met foppe en KJH in de spits stond
juist. als er iemand is met te veel onnodig balverlies is hij het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef dronkeykong het volgende:
DRENTHE kutmongool je loopt als een kip zonder kop op het veld, rot lekker naar Madrid kutkind!
Dat is nog het beste nieuws van de eerste helft.quote:
amrabat ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef endr0me het volgende:
Lens had niet misstaan in dit stel, Sibon en Drenthe zijn echt drama..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Toyota en Honda! Horsepower bitches!1111!!!
En om 12.30 zwmmen met Veldhuis hopelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Mooi dat er om 12:10 we naar het judo gaan en het voetbal niet meer aan hoeven te zien.
Niks volgzaam, ze denken allemaal dat ze de 'baas' zijn. Dat is nu net het probleem met (laat ik het maar niet zeggen) ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, er zijn geen leiders. Wielaert had zo iemand kunnen zijn, deze dispensatiespelers zijn enkel volgzaam.
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Niks volgzaam, ze denken allemaal dat ze de 'baas' zijn. Dat is nu net het probleem met (laat ik het maar niet zeggen) ze.
Ongeëvenaard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef toma het volgende:
wat een klasbak die Urby.
ik hoop toch echt dat Twente wint. Ondanks dat ik als Ajacied zijnde het hele jaar moet aanhoren dat Twente het wel kan redden in de vr. CLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig speelt Arsenal vandaag nog
Komt allemaal door Drenthe en co. De nieuwe kabelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef Freeling het volgende:
DIE DEKSELSE GERALD SIBON, OH OH OH WAT EEN KLASBAK! WAT DIE MAN ZOMAAR UIT DE HOGE HOED TOVERT, NIET TE GELOVEN!
Ze halen er gelukkig nog een corner uit.quote:
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig speelt Arsenal vandaag nog
1-0 voor nigeriaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef JanJanJan het volgende:
Hoeveel staat het?
whehe mensen die niet verder kijken dan prijzenkasten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaar
Grapje toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaar
De club die de laatste jaren gegroeid is op hetzelfde niveau als Barcelona (die de europese prijzenkast tot voor kort ook niet al te vol had staan).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.
Ik lig hier werkelijk in een deuk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Slechter dus nog dan de Spurs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
HELD!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De club die de laatste jaren gegroeid is op hetzelfde niveau als Barcelona (die de europese prijzenkast tot voor kort ook niet al te vol had staan).
Nee hoor, ik ben gewoon mezelfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Borga = weer een kloon van Jorien of DAM?
Imposantquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Champions League21991-92, 2005-06
European Cup Winners Cup41978-79, 1981-82, 1988-89, 1996-97
European Super Cup21992-93, 1997-98
http://os2008.nos.nl/live/wmv/kanaal/9quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Godverdomme, toch geen judo ipv voetbal he![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan niet, je moet familie van dat soort zijn.quote:
In Suriname is het toch ook tropisch warm...van die 3 blanken zouden er 2 vervangen kunnen worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:51 schreef Pritt het volgende:
Zo spelen tegen een B-land.
Toch zijn het veld en vooral de tempratuur wel een excuus.
Die Jappen en Nigerianen zijn daar beter tegen bestand.
Gelukkig wel, dat voetbal is niet om aan te zien en bij het judo gaat het om de prijzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee imposant is dit:quote:
Kontschieten, jeweetzelluf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
In Suriname is het toch ook tropisch warm...van die 3 blanken zouden er 2 vervangen kunnen worden.
Wat een kut smoezen...veld is kut maar ze zijn al vanaf minuuut 1 de lange ballen aan het hanteren terwijl de Jappen ze er over de grond uitspelen.
De opstelling en taktiek is gewoon KUT, vraag me af wat ze bespreken in de kleedkamer.
*Hey Drenthe, hoeveel taai taai poppetjes heb jij al een je lans geprikt?!?*
Geblesseerd heb je er niks aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef endr0me het volgende:
Lens had niet misstaan in dit stel, Sibon en Drenthe zijn echt drama..
Ernie Brandts en seniel lijkt mij een betere combinatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat kan niet, je moet familie van dat soort zijn.
Of je bent gewoon net zo seniel
Dat zou ik ook doen als ik uit Goirle komquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef toma het volgende:
En hij is ook nog eens voor Ajax.
Ik schaam me kapot!
Tja, hij overdrijft natuurlijk wel behoorlijk. Maar ik word er ook wel moe van dat als je hier op het forum niet af en toe de pik van Huntelaar uit je mond haalt om nog maar eens te zeggen dat hij toch echt beter is dan Van Nistelrooij, je meteen belachelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:00 schreef toma het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
er zijn nog meer mensen als Jorien en DAM
impossible.
Belabberde strijd zegt iequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef kevin6188 het volgende:
Zegt Evert nu dat er strijd wordt geleverd? WTF.
Dat bedoel ik ook, door het winnen van de CL met Rijkaard staat Barcelona op een hoger plan, maar ze hebben wel erg lang droog gestaan. Arsenal is bezig om elk jaar ver te komen in de CL en ik denk niet dat het lang duurt alvorens ze die winnen. En deze verandering is slechts enkele jaren aan de gang.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Champions League21991-92, 2005-06
European Cup Winners Cup41978-79, 1981-82, 1988-89, 1996-97
European Super Cup21992-93, 1997-98
Echt waar? Excuus dan.quote:
He newbie lees je eerst eens inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Ernie Brandts en seniel lijkt mij een betere combinatie.
Wat wil je, Drenthe en Emanuelson.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
God wat loopt die linkerkant te klooien zeg.
Vergeet de stijve hark Jong-a-Pin niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat wil je, Drenthe en Emanuelson.
Alleen maar beter! Kunnen ze dat voetbal niet op de de livestream zetten ipv op tv?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |