Succes verzekerd ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Argentinie is waarschijnlijk de tegenstander als Foppe's posse er in slaagt zich te plaatsen voor de volgende ronde. En daarna kunnen de spelers weer naar hun club voor de competitie..
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/9quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 12.10 is er judo trouwens. In dat geval moeten we dus overschakelen naar de website van de NOS?
Wat dacht je van Maduroquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef wokkkel het volgende:
Die Sibon is zooooooooooo'n traag element.. Jezus...
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:25 schreef NFSU2 het volgende:
Ach, 1 voordeel als Nederland verliest of gelijk speelt tegen Japan: meer tijd om echte Olympische sporten te laten zien voor de NOS.....oh, wacht, dit moet zijn: meer tijd om herhalingen te laten zien van Phelps en al die andere in te strakke zwempakjes voor de NOS.
Ik geloof dat ze dat wel zouden uitzenden, dat ze dan even stopten met het voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 12.10 is er judo trouwens. In dat geval moeten we dus overschakelen naar de website van de NOS?
Volgens mij volg jij de ontwikkeling van Urby de laatste tijd niet goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef dronkeykong het volgende:
Urby, diegene van wie ik het minst verwachtte, is de beste man op het veld
Trap nog eens een deur inquote:
Ja tuurlijk, maar zendt dat gewoon live uit en vanavond in de samenvatting uitgebreide reportages voor wie het gemist heeft. Tijdens de dag wil ik gewoon zo veel mogelijk live sport zien en niet tientallen herhalingen, reclameblokken en flitsjournaals. maar dit is meer voor het NOS topic. Hier gaat het vooral om het geweldige spel van Foppe's mannen. Echt jammer dat Foppe geen bondscoach is gewordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:28 schreef toma het volgende:
[..]
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?
True...hij zit ook in China en ik op het werk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij de ontwikkeling van Urby de laatste tijd niet goed
Jawel hoor....maar het hoeft niet elk uur een kwartier lang herhaald te worden als er meer dan genoeg sporten live uit te zenden zijn. Het is zeker al niet nodig om dat te herhalen terwijl er Nederlanders op een judomat staan of aan het waterpoloen zijn. Dat bedoel ik er maar mee te zeggen. Leuk dat hij alle wereldrecords aan flarden zwemt (al dan niet met of zonder doping in dat veel te geavanceerd zwempakje) maar het is een overkill aan herhalingen. Het is Schone Schijn van de Tros niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:28 schreef toma het volgende:
[..]
en jij wilt niet snappen dat Phelps 1 vd aller beste zwemmers allertijden is? Misschien wel 1 vd aller beste sporters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |