abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60755850
Wow, bijzonder, Rimpelhond!

Topspin: ikzelf heb geen ervaringen met glazen bollen, maar volgens mij moet je net als met aura's zien gewoon echt staren. Niet kijken, maar echt staren, en je focussen op wat je wil zien.

Wat automatisch schrift betreft: daarmee werk je echt met entiteiten, maar er schijnen veel minder risico's daaraan te kleven dan aan glaasje draaien enzo. Op één of andere manier ben je dan toch beter beveiligd; de entiteiten kunnen namelijk niet blijven "hangen".

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 12-08-2008 10:44:31 ]
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:42:45 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60755933
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Ik help het je hopen

Dromen op een andere manier dan verwerken van de dag of vormgeven van je fantasie/gedachten doe ik al vanaf kind. Op de één of andere manier is dit "de" manier voor mij om dingen te ontvangen.
Via mijn dromen heb ik contact gehad met overledenen waarvan ik niet eens wist dat ze overleden was(en of dat nou daadwerkelijk met die persoon of met de bron of het al of wat dan ook was.. die mij in mijn dromen met een beeld van die persoon liet communiceren om de boodschap over te brengen... maakt mij niet uit), ik heb regelmatig dromen gehad die uitkwamen (bijv. een ongeval van een voor mij dierbaar persoon vond slechts enkele uren nadat ik overstuur wakker werd plaats....ik had de droom zelfs al tegen anderen verteld) , dromen waarin ik tot inzichten kwam etc etc.
Dromen is een fijn medium.
En niemand kan mij wijsmaken dat dat soort dingen GEEN verrijking is van je leven of iets slechts , daar is het te mooi voor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:55:55 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60756261
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:28 schreef Topspin het volgende:

[..]
.

Glaasje draaien is ook het laatste wat ik zou doen, helemaal geen behoefte aan. Je hebt dan wel nog zoiets als automatisch schrijven of niet? Weet ook niet wat dat precies inhoudt maar dan ga je met je pen op papier en dan laat je de pen vanzelf over het papier gaan zodat er wat uitkomt. Ergens ooit wat over gelezen maar ook niet zeker hoe en wat.
De zwarte doek kun je als ondergrond gebruiken denk ik, ter bevordering van concentratie en helder beeld? Verder de zwarte doek er om heen om het kristal niet te laten verkleuren of af te schermen van invloeden van buitenaf? Gokje hoor

Automatisch schrift is een manier om te communiceren met je gids(en) of met iemand anders zijn gidsen.
Ik zal er later deze maand een apart topic over gaan aanmaken, ik heb namelijk de 23e een workshop gepland staan waarbij ik leer hoe AS werkt, en hoe ik dus in contact kom met mijn gids. (Zeer spannend moet ik zeggen)
Glaasje draaien doe je meer om in contact te komen met geesten.. dit kan ik alleen maar afraden om te doen, je weet niet wie je aanroept.. zeker als de intenties niet juist zijn. (Youtube heeft filmpjes staan met bizarre wendingen)
Natuurlijk heb je de kans ook om de 'verkeerde aan de lijn' te krijgen met AS.. maar daar is de workshop ook voor, leer je gids kennen zodat je 'weet' wie het is. Daarbij moet je opletten op de informatie die je krijgt.. je gids zal je bijvoorbeeld nooit opdragen om iets te gaan doen.
The truth was in here.
pi_60756270
Mocht je trouwens iets extreem zweverigs mee willen maken wat je echt een geweldig positief gevoel kan geven alsof je op een roze wolk naar huis toe wordt gedragen, dan moet je naar een Magnified Healing Viering gaan.

Voor mij was dat gewoon een eenmalig iets: het is mij gewoon te zweverig, maar het is wel een heel erg lieve energie, en de ceremonie (die mij dus te zweverig is), is echt heel positief!
pi_60756774
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat je door die andere staat van bewustzijn weer open staat voor spirituele invloeden. Net zoals bij meditatie en zoveel andere dingen.

Het is dus voor je eigen bestwil om dat soort dingen niet te doen. Uit zelfbescherming. Ik neem aan dat je ook je deur 's nachts niet wagenwijd openzet zodat de dieven makkelijker naar binnen kunnen.
Meditatie is bewezen goed voor je, vermindert stress e.d.

Je kan dat zo gek maken als je zelf wil, maar in de basis is het bewezen goed voor je.

Maar als je jezelf nooit ook maar een beetje openzet, hoe kan het dan dat je zegt een soortement contact met god te hebben gehad, daarvoor moet je wagenwijd openstaan zelfs.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60756900
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja wel grappig: ik heb enorm in de gothic scene gezeten, maar vanaf de SECONDE dat ik van mijn Reiki 1 inwijding thuis kwam, stond al dat duistere me meteen tegen: ik heb echt een zooi opgeruimd, weggegeven of weggegooid.
Ik heb nu een Reiki kamertje met allerlei spirituele spulletjes, waaronder 2 gezegende handgemaakte beeldjes van Thaise monniken die in hun leven de staat van Boeddha hebben bereikt. Ze zien er levensecht uit.
Dat kamertje doet het altijd goed tijdens bezichtigingen: ik heb mijn huis te koop staan!
Laatst heb ik weer iets "gothics" gekocht omdat ik het gewoon mooi er uit vond zien: een beeldje van een slang-achtige demoon met een gewaad aan, die een waxinelichtje vasthoudt.
Erg mooi om te zien, maar ik denk dat ik hem binnenkort maar weer weggeef aan een vriend of zo, want het is gewoon helemaal tegen mijn gevoel in. Die duistere periode heb ik achter me gelaten.

Overigens moet ik zeggen dat het gothic wereldje echt niet alleen maar duisternis en ellende is: goths zijn bijna letterlijk allemaal zeer spirituele mensen met zeer veel diepgang! De muziek en de kleding verwoorden de sterkste emoties echt ultiem. Perfect om je te uiten en zo je gevoelens te verwerken, alleen merkte ik op een gegeven moment dat ik verder moest, want op een gegeven moment is het niet meer verwerken, maar zwelgen.
Ik heb een poosje absoluut geen gothic muziek meer geluisterd omdat het toch nog te veel emoties bij me naar boven haalde, maar tegenwoordig kan ik gewoon echt genieten van die muziek en soms ook ontroerd raken, zonder de melancholische ondertoon meer te voelen.
Ben ook al jaren van plan om de zolderkamer compleet nieuw in te richten op een hele andere manier dan nu het geval is. Tis nu erg kaal en saai en niet echt sfeervol. Wil het niet overdrijven met veel erin te zetten maar heb wel een aantal mooie beelden zien staan in die winkel waar ik vaker kom. Ook beelden van 2000 euro maar dat is me iets teveel van het goede. Die beelden importeren die eigenaren rechtstreeks uit Azie en andere landen en er is een diversiteit te vinden en niet alleen Bhoeddah beelden.

Ook vaak dat ze allerlei nieuwe dingen kopen om de zoveel tijd, ben er ondertussen al zeker 1 jaar niet meer geweest dus ben benieuwd wat ze nu in de aanbieding hebben. Wordt er wat verkocht dan is het daar niet zo dat ze vanzelf hetzelfde in het assortiment terug zetten.

Allerlei gadgets kun je daar ook kopen, weet niet meer wat er toen allemaal te krijgen was, ook moderne gadgets waar je je evenwichtsorgaan mee kan trainen zoals eerder vermeld volgens mij door mij.

Wil het geen tempel noemen die ik wil inrichten maar eerder een plek om terug te trekken een beetje. Juiste schilderijen of posters ophangen en juiste verlichting ook. Juiste verlichting in geval van nachten overslaan wat hier vaker het geval is. Dat het toch wat sfeervoller is. In het donker naar een fel scherm staren is niet alles en met de verlichting die ik nu heb is het weer te licht op de kamer. Wie weet dim-licht of licht in aparte kleuren of licht dat wisselt in kleuren. Weet niet wat er allemaal op de markt is op dat gebied.

Gothic muziek ken ik niet echt, wel evanensce of iets dergelijks? Maar of dat gothic is weet ik niet. Heb meer "standaard" muziek erop staan en dan een aparte map met new age met allemaal cd's geripped uit de bakken van de bibliotheek toen ze nog cd's deden uitlenen.

Een sfeervol huis kan ook een goede uitwerking hebben, hoeft niet eens Oosters ingericht te zijn maar kan ook modern ingericht zijn. Verplaatsen van meubels om eens een andere ervaring te hebben en zelfs het verplaatsen van het bed kan uitwerking hebben op de dromen volgens mij. Schijnt zo te zijn dat je het beste met je hoofd richting het Westen kunt liggen maar ik denk dat ik eens de andere kant op ga liggen om te kijken wat het effect is
Genieten is toegestaan!!!
pi_60756928
meditatie is hetzelfde als bezinnen in de kerk...de rust, de bijna tranceachtige ontspanning die in de kerk over je heen komt.

Af en toe even stilstaan maakt dat je je lichaam, je verstand en voor mijn part God hoort.
Jezelf bewust doof houden is onverstandig vind ik.
pi_60757017
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Tijd met God = tijd voor mijzelf. God is gewoon constant bij me en ik kan hem aanroepen/tot hem bidden wanneer ik wil. Mijn leven is gewoon 1 en al God, het is niet zo dat ik mijn tijd in hokjes indeel maar het is een fusie.

Als ik het bos inga is dat voor mij vaak een mooi moment om te bidden en om van de ene verbazing in de ander te vallen door de meest simpele dingen als de schoonheid van een boomstam. Als ik intens bidt verhoogt dat ook mijn ervaring, mijn zicht wordt intenser, er komt rust in mij waardoor ik alles beter intenser opneem, ik zweef dan door het leven en kan zo ook met anderen omgaan, een natural high, heb dan gewoon warme vriendelijke gevoelens voor iedereen, een heerlijke rust, en kan zo ook met ze omgaan. Het maakt dus niet uit wat ik doe, met God wordt het alleen maar beter, leuker, mooier, intenser en zuiverder. Ook iets als vrijen met je vriendin dus, dat is een mindblowing experience als je die 100% zuivere onvoorwaardelijke goddelijke liefde van God gewoon rechtstreeks op je vriendin kan zoenen, zonder enige vorm van zelfzuchtigheid, totaal niet aan jezelf denken, ik had nooit gedacht dat ik zoiets mee zou kunnen maken als man, maar het bestaat gewoon. Uber.

Ben je je bewust van het feit dat bidden ook een meditatievorm kan zijn, dat je daarmee ook binnen no time in alpha kan zitten, zeker als je al getraind bent om in alpha te gaan in het verleden?

Seks ook al zo'n meer dan prachtig vb van heel makkelijk in alpha kunnen tikken, jezelf openstellen voor de ander en alles om je heen, tantra maakt hier dankbaar gebruik van, maar je kan het op vele manieren bereiken.

Wat ik van je lees hier is hetzelfde doen, alleen er een ander naampje en een andere waarde aan hechten.
Is meer dan prima hoor, jij voelt je hier fijner bij, moet je dus vooral zo doen, maar ik denk dat je gewoon jezelf openstelt, in alpha gaat hier en daar en vandaaruit je "goddelijke" ervaring krijgt.

Nooit is de natuur mooier dan wanneer ik haar in aplha beleef, nooit voor ik me meer verbonden dan wanneer ik in alpha ben, nooit kan ik de ziel van mijn man zo raken tijdens seks, zo verbonden, in eenheid zijn dan wanneer ik dat in alpha doe.
Ik herken wat jij zegt hee erg, alleen neem ik een net wat ander pad ernaartoe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60757062
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

De zwarte doek kun je als ondergrond gebruiken denk ik, ter bevordering van concentratie en helder beeld? Verder de zwarte doek er om heen om het kristal niet te laten verkleuren of af te schermen van invloeden van buitenaf? Gokje hoor

Automatisch schrift is een manier om te communiceren met je gids(en) of met iemand anders zijn gidsen.
Ik zal er later deze maand een apart topic over gaan aanmaken, ik heb namelijk de 23e een workshop gepland staan waarbij ik leer hoe AS werkt, en hoe ik dus in contact kom met mijn gids. (Zeer spannend moet ik zeggen)
Glaasje draaien doe je meer om in contact te komen met geesten.. dit kan ik alleen maar afraden om te doen, je weet niet wie je aanroept.. zeker als de intenties niet juist zijn. (Youtube heeft filmpjes staan met bizarre wendingen)
Natuurlijk heb je de kans ook om de 'verkeerde aan de lijn' te krijgen met AS.. maar daar is de workshop ook voor, leer je gids kennen zodat je 'weet' wie het is. Daarbij moet je opletten op de informatie die je krijgt.. je gids zal je bijvoorbeeld nooit opdragen om iets te gaan doen.
Zou best kunnen dat van die invloeden van buitenaf. Toch nog eens proberen in de toekomst en dan zoals Tot zegt echt erin staren en niet kijken zomaar

Dat automatische schrift heb ik ooit een keer geprobeerd dus en ik was op de een of andere manier een soort van Arabische taal aan het schrijven op hoog tempo. Het schrift dat naar voren kwam leek dus echt op een buitenlands schrift en steeds kwam hetzelfde naar voren en het was ook vloeiend schrift. Heb nog nooit zo'n mooi schrift geproduceerd in mijn leven want vaak is het hier met haken en ogen en haperingen. Weet dan ook niet 100 procent zeker of het automatisch schrift was, ik ging gewoon met een pen heel snel schrijven zonder na te denken en toen kwam er een of andere vreemde taal uit met allerlei vreemde tekens die echt leken te bestaan zoals Arabisch dus ook. Weet dan niet of het Arabisch was, kan ook tita tovenaar taal zijn geweest. Was puur een experiment toen.

Wist dus niet waar het voor bedoeld was dat automatische schrift ook, heb het maar 1 keer gedaan net zoals ik ook maar 1 keer zo'n tekening in een circel heb gemaakt in mijn leven. Weet de naam niet ervan, dan teken je een circel en vervolgens ga je vrijuit binnen die circel tekenen en lijntjes trekken. Geheugen laat me wel eens in de steek. Mandala is het Schoot me net te binnen zomaar, geheugen kan ook vreemde wegen kennen.

Ben overigens benieuwd naar je topic over dat automatische schrift

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 12-08-2008 11:35:12 ]
pi_60757114
Evanescence is popi-gothic, en die zangeres schijnt überhaupt geen feeling met die muziek te hebben.

Anyway, ik denk dat als je al lekker op weg bent met je emoties en dat je naar oosterse muziek luistert enzo, dat je gewoon niet met de gothic scene moet beginnen. Vanuit andere richtingen kan het wel zeer positief zijn.
pi_60757335
@ die cirkel: een mandala!

Edit: spuit 11!
pi_60757446
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef ToT het volgende:
Evanescence is popi-gothic, en die zangeres schijnt überhaupt geen feeling met die muziek te hebben.

Anyway, ik denk dat als je al lekker op weg bent met je emoties en dat je naar oosterse muziek luistert enzo, dat je gewoon niet met de gothic scene moet beginnen. Vanuit andere richtingen kan het wel zeer positief zijn.
Reiki healing light muziek luister ik dan ook wel eens voor het slapen gaan, van Chris Hinze volgens mij. Hearts of the future heet 1 zo'n track die 30 minuten duurt en dan heeft hij nog meer muziek geproduceerd waar ook gebruik wordt gemaakt van een harp en nog meer instrumenten. Tis super rustgevende muziek maar volgens mij meer bedoeld voor mensen die bezig zijn met reiki en niet voor mij die in bed ligt te mediteren om beter en rustiger te slapen.

Oliver Shanti maakt dan Oosterse vechtsport muziek die lijkt op meditatie muziek. En dan nog Buddah bar met verschillende thema's zoals dream, meditation en trance. Natural Meditation on the water heb je nog en meditation on the flute plus nog meditation in the forrest en meditation on the birds waar vogels in een bos fluiten Mystic spirits cd's en Mike Oldfield erbij. Heb zo een kleine collectie en dan soms via nieuwsgroepen zoeken maar daar staat amper wat op. Mediamarkt zal het ook wel niet verkopen, dan zou het al een muziekzaak moeten zijn die meer in de aanbieding heeft. Bibliotheek had een paar rekken vol maar die lenen geen cd's meer uit, kan het wel reserveren via andere bibliotheken. In de database zoeken welke bibliotheek wat heeft en dan voor 1 euro een reservering doen. Tis dan wel wat moeilijker om te zoeken en te vinden, ligt alles in 1 rek in het gebouw dan kun je lekker graaien en 6 tegelijk mee naar huis nemen.

Enigma en Delerium dan nog waar ik op kan wegdromen
pi_60757694
Ikzelf heb vrij weinig echt mooie spirituele muziek. Het is zo vaak electronisch gepingel met samples van panfluiten, synthersizers enz., of het wordt al snel "afhaalchineesmuziek".
Aeoliah vind ik vaak wel weer erg goed, en Merlin's Magic is vaak ook geweldig.

Wat Reiki betreft: ik las ergens dat je misschien van plan was het na je 40e te gaan doen, maar je kunt het ook heel goed tijdens je meditaties gebruiken: leg je handen op je hart of buik of waar dan ook, stel je open en laat het maar stromen om je meditatie extra kracht te geven.
Je hoeft er niet per sé anderen mee te behandelen of allerlei symbolen en handposities uit je hoofd te leren als je dat niet wil; volg je intuïtie!

@ Enigma: probeer de band Lesiëm ook eens uit. Ook popmuziek gebaseerd op Gregoriaans gezang, maar dan met meer pit; echt die heerlijk strenge Katholieke invloeden!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:48:20 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60757717
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:39 schreef Topspin het volgende:

[..]

Enigma en Delerium dan nog waar ik op kan wegdromen
Probeer eens naar Mantra's te luisteren ( Gayatri Mantra bijvoorbeeld )
The truth was in here.
pi_60757785
OEWWWWWWWWWW de Gayatri mantra is fijn! Ik heb 1 versie die werkelijk echt goddelijk is! Die heb ik ook altijd met inwijdingen op staan!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:53:49 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60757895
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef ToT het volgende:
OEWWWWWWWWWW de Gayatri mantra is fijn! Ik heb 1 versie die werkelijk echt goddelijk is! Die heb ik ook altijd met inwijdingen op staan!
Die versie dat hij 108x achter elkaar word gezongen wellicht, die duurt 45 minuten

Je 'zakt' echt weg als je er naar luistert, heerlijk.
The truth was in here.
pi_60757959
Straks eens via binsearch zoeken, ben nu wel erg nieuwsgierig naar het effect en hoe het klinkt
pi_60758052
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 05:54 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[ afbeelding ]

Ali, een aanrader!
Uit welke duistere grot met spinnenwebben en vleermuizen ben jij ineens gekropen?
pi_60758078
Hmmmm volgens mij is het geen drie kwartier, ff opzoeken hoor....
LOL: 33 minuten en 33 seconden!

Het begint met een soort ggong, gevolgd door een een heel rustig, zwaar oosters snaarinstrument. Het wordt vrij snel in een heel erg mooi ritme door een vrouw gezongen, terwijl dat snaarinstrument af en toe tussendoor nog te horen is.

Er zitten 2 pauzes in, waarin de vrouw wat hakkelend je zegt een moment te nemen om te rusten in de energie van de Gayatri mantra.

Het is alleen op cassette uitgebracht en is nog steeds te koop via een website die ik helaas even niet meer weet, maar ik heb 'm hier in M4A formaat op m'n PC staan.
pi_60758139
De gayatri mantra is trouwens ook op Youtube te vinden, maar die versies die daar op staan vind ik persoonlijk niet mooi.
pi_60758215
Wel okey om een eerste indruk op te wekken via youtube
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:04:11 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60758230
Tot, check deze site eens als je wilt http://www.ajapajapam.nl/
Ik heb die Gayatri Mantra op een MP3 staan, en nog een aantal mantra's van dezelfde cd.
The truth was in here.
pi_60758242
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 06:45 schreef Topspin het volgende:
Topic bevalt me ook wel omdat er tussentijds ook wat anders naar voren wordt gehaald behalve het hele Jezus en Christus verhaal. Niet dat het een complete slowchat is maar er komen meer zaken naar voren die er ook mee te maken kunnen hebben. Over slowchat en offtopic, soms lijkt het wel eens offtopic maar dan is het alsnog een beetje ontopic omdat een discussie soms een vreemde wending kan krijgen.

Heb overigens ook niet alle delen doorgenomen en alles gelezen, af en toe ingehaakt en vanaf deel 3 ongeveer is het topic mij opgemerkt.

Boek van Israel Regardie ken ik verder niet

Wat ik ook zoek, ik kom maar steeds op het occulte uit. Een onschuldig klinkend iets als Tarot waar ik toevallig op stuitte bij het doorbladeren van de database van mijn bibliotheek....

Aldus wikipedia:

Christenen zien het voorspellen van de toekomst met tarotkaarten als een vorm van occultisme. Zaken als waarzeggerij kunnen je volgens de christelijke leer in contact brengen met kwade machten. Volgens de Bijbel is het niet toegestaan je hiermee bezig te houden.

En dan nogmaals, zelfs Harry Potter was not done

Om het maar af te sluiten en tevens als laatste bericht totdat Ali of iemand anders reageert. Stel je krijgt te maken met kwade krachten, dan is een mens toch ook in staat zich te verweren daartegen of niet soms? Alsof je als mens meteen verdoemd bent als je ook maar ff in contact komt met een kwade geest of kracht.
Bijna alles is inderdaad occult. Er is maar 1 weg naar God en dat is bidden tot Jezus. De rest brengt je naar andere krachten die niet het beste met je voorhebben. Het is dus niet slecht om dat te doen, maar niet verstandig. Je hebt er uiteindelijk helemaal niets aan namelijk, het mooiste in het leven mis je erdoor.
pi_60758476
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Bijna alles is inderdaad occult. Er is maar 1 weg naar God en dat is bidden tot Jezus. De rest brengt je naar andere krachten die niet het beste met je voorhebben. Het is dus niet slecht om dat te doen, maar niet verstandig. Je hebt er uiteindelijk helemaal niets aan namelijk, het mooiste in het leven mis je erdoor.
Een hypnose waarbij je een compleet andere realiteit ziet waar zelfs andere kleuren naar voren kunnen komen die niet bestaan in het echt is toch best een ervaring die ik onder mooi kan scharen. Diep wegzinken onder de oppervlakte alsof je ergens beland bent waar er totale rust heerst zonder verdere impulsen binnen te krijgen ook in geval van diepe meditatie.

Af en toe iets meemaken dat niet met de realiteit te maken heeft vind ik dus okey zo nu en dan, niet dat ik er constant mee bezig ben, soms maanden niet en dan ineens weer wel. Lucide dromen is ook zoiets maar weet niet of jij dat ook onder occult verstaat, had dat al eerder gevraagd. Je eigen dromen aansturen en vliegen in dromen en nog meer doen in dromen wat onmogelijk is in het dagelijkse leven.

Een aanvulling is het dus ook meer in mijn opvatting. Je kunt naar de efteling gaan wat ook voor plezier zorgt, je kunt naar de bioscoop gaan en je kunt ook bezig zijn met die in jou ogen occulte zaken die ik onder normaal versta.

Staat van hypnose kun je volgens mij ook bereiken wanneer je erg vermoeid bent in sommige gevallen dus dan gebeurt het wel eens vanzelf, in trance raken door vermoeidheid hetzelfde en meditatie ook. Maar hiervan weet ik het ook niet zeker. Soms als ik echt zo moe ben dat ik rechtop in slaap lijk te vallen lijk ik ook weg te zakken richting oorden die niet realistisch zijn maar ergens diep verscholen liggen.

Dromen dan maar, ieder mens droomt, magie komt in dromen voor en van alles kan in dromen voorkomen dat ook als evil kan worden aangezien terwijl het toch echt spontaan gebeurt.
pi_60758481
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef Bastard het volgende:
Tot, check deze site eens als je wilt http://www.ajapajapam.nl/
Ik heb die Gayatri Mantra op een MP3 staan, en nog een aantal mantra's van dezelfde cd.
Kun je 'm daar ook ergens beluisteren?

Ik zoek ff die mantra op die ik bedoel, maar ik weet al wel dat het maar een HEEEEEEEEEEEL kort stukje is die online staat, en hij is nog in belabberde kwaliteit ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')