Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger stofzuigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, die foto's
Kattenharen gaan er hier in de droger uit!
Stofzuigen! Wat een tip, ik zit me steeds af te vragen hoe ik dat nou het makkelijkst wegkrijgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger van stofzuigen.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger stofzuigen.
Mn onderburen draaien me de nek om..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Burdie het volgende:
Wat bij mij altijd hielp toen ik nog in een studentenhuis woonde, zonder wasdroger:
- uitkloppen op het balkon
Ik zet van te voren al de stofzuiger met borstelkop erop..quote:- met een nat vaatdoekje over de haren wrijven tot er een bal ontstaat
Dat dusquote:- proberen je er niet aan te ergeren.
Nog zo'n vraag ja...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom harken die twee van mij altijd het laminaat buiten de bak en niet in de bak?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
(De onderste weggekraste is mijn eigen rekening)
Met dank aan oh-oh die er speciaal even een mooie ronde TUSSENstand () van heeft gemaakt!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Duuusssss....ga es kijken in het asiel als je nadenkt over een huisdier
Ik liet mijn moeder gisteren de lijstjes ed zien. Toen zag ze jouw naamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik ook weer even na echt tijden geen comp meer te hebben gehad![]()
Echt super dat iedereen zo enthousiast is en dat er al zoveel opgehaald is!
Sterkte!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
volgende week weet ik wat ik heb kwa spullen Greys...
vandaag crematie
en vd week gaan we alles uitzoeken en dan neem ik ASAP contact met je op
Leuk dat je er weer bent en komt meejubelen over het al zo goede resultaat!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik ook weer even na echt tijden geen comp meer te hebben gehad![]()
Echt super dat iedereen zo enthousiast is en dat er al zoveel opgehaald is!
Goed he?quote:Hoi
Ik las nu u oproep voor spullen voor het asiel.
ik heb nog wel wat handdoeken die ik zal bewaren zal eens rond vragen goed?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou we dan toch aan't beppen zijn... Huishoudelijk vraagje...
Ér is zoveel op de markt om je was schoon en op kleur of zwart te houden enzulks. Maar is er ook zoiets als een doekje of zo, die de katteharen opvangt tijdens de was?
Als ik de katte (poeze) dekens in was heb gehad, moet ik minstens 2 x zonder was draaien, om de haren uit de masjien te krijgen...
Tips? Iemand?
Heb het hele topic teruggelezen maar kon niet vinden what happened.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thnx all!![]()
zal t hard nodig hebben...![]()
ik ga zo weg...
Ik zit ook onder de haren dus kom maar met de tips. Straks met 2 pups erbij al helemaal nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Mijn puber durft al bijna geen zwart meer te dragen
Ik doe met een doekje de wasmachine altijd even navegen en door het centrifugeren komen de meste haren al op het raampje en in de rubberen ring terecht. Die kan ik zo oppakken en wegmikken.
Zijn opa is overleden en vandaag crematiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het hele topic teruggelezen maar kon niet vinden what happened.
What happened?
En sterkte.
GELE RUBBERHANDSCHOENEN.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zit ook onder de haren dus kom maar met de tips. Straks met 2 pups erbij al helemaal nodig
Ik heb niet zo heel veel zin om elk kledingstuk te bewerken met GELE RUBBERHANDSCHOENEN eikquote:
Roze mag niet?quote:
Mag ook.quote:
Volgens mij wel:7 Grabbelbox?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Q_B bedoelde je deze vent; http://fotoboek.fok.nl/rudedeltadude.
Ik zag die naam ineens staan in het fobo.
Nee joh ik kom voor het einde van de actie echt wel in de buurt om die spullen op te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm het is best wel veel allemaal al., wat heel mooi is, maar als het voor mij lastig wordt de spulletjes op te laten halen of naar een punt te brengen speel ik met het idee ze hier aan het asiel te geven, daar kunnen ze het net zo goed gebruiken...toch?
en als ik ga verhuizen, wat ik over een maandje weet wil ik er een kat bij![]()
![]()
Nee, in iemand anders zijn fobo.quote:
ja maar dan moet ik maar net aanwezig zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh ik kom voor het einde van de actie echt wel in de buurt om die spullen op te halen.
Als ik op vrijdagavond die kant op rij, ga ik ook rond middernacht of later nog terug. Werk je elke zaterdag en vrijdagavond tot 22.30uur?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik maar net aanwezig zijnik heb het best druk en ik werk ook zaterdags of tot 22.30 s avonds.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff komen zwaaien met mn gele sorbo handschoenen![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
Ik ga ff wat doekoes droppen want ik heb geen toepasselijke fysieke objecten liggen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
Ik ga ff wat doekoes droppen want ik heb geen toepasselijke fysieke objecten liggen.
Schatjepatatje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
We maken er een YoungOne foto-topic vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef Djep het volgende:
Dus ik moet ff ruimte uitsparen voor twee grote vulniszakken.
Ik calculeer het alvast in.
Leuke foto's btw, ik zal bij mijn bezoek aan theyoung1 mijn camera ook ff meenemen!
YES YES YES!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We maken er een YoungOne foto-topic van
.jpg)
Ja! Is ook zo!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
We hadden door oh oh toch 1300?Of is dat nog niet binnen
Ohhhhhhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Is ook zo!![]()
Tis aangepast...
ohoh
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja he?![]()
Ik word er alleen wel een beetje moe van...daarom duik ik lekker onder de wol terwijl het buiten waait als een ouwe hoerenkont
Schattigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:32 schreef Xebber het volgende:
Ik ben gevallen voor een Maltezertje uit 't Asiel in Lelystad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |