Mag ook.quote:
Volgens mij wel:7 Grabbelbox?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Q_B bedoelde je deze vent; http://fotoboek.fok.nl/rudedeltadude.
Ik zag die naam ineens staan in het fobo.
Nee joh ik kom voor het einde van de actie echt wel in de buurt om die spullen op te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm het is best wel veel allemaal al., wat heel mooi is, maar als het voor mij lastig wordt de spulletjes op te laten halen of naar een punt te brengen speel ik met het idee ze hier aan het asiel te geven, daar kunnen ze het net zo goed gebruiken...toch?
en als ik ga verhuizen, wat ik over een maandje weet wil ik er een kat bij![]()
![]()
Nee, in iemand anders zijn fobo.quote:
ja maar dan moet ik maar net aanwezig zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh ik kom voor het einde van de actie echt wel in de buurt om die spullen op te halen.
Als ik op vrijdagavond die kant op rij, ga ik ook rond middernacht of later nog terug. Werk je elke zaterdag en vrijdagavond tot 22.30uur?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik maar net aanwezig zijnik heb het best druk en ik werk ook zaterdags of tot 22.30 s avonds.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff komen zwaaien met mn gele sorbo handschoenen![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
Ik ga ff wat doekoes droppen want ik heb geen toepasselijke fysieke objecten liggen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
Ik ga ff wat doekoes droppen want ik heb geen toepasselijke fysieke objecten liggen.
Schatjepatatje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef soylent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |