quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Duuusssss....ga es kijken in het asiel als je nadenkt over een huisdier
Ik liet mijn moeder gisteren de lijstjes ed zien. Toen zag ze jouw naamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik ook weer even na echt tijden geen comp meer te hebben gehad![]()
Echt super dat iedereen zo enthousiast is en dat er al zoveel opgehaald is!
Sterkte!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
volgende week weet ik wat ik heb kwa spullen Greys...
vandaag crematie
en vd week gaan we alles uitzoeken en dan neem ik ASAP contact met je op
Leuk dat je er weer bent en komt meejubelen over het al zo goede resultaat!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik ook weer even na echt tijden geen comp meer te hebben gehad![]()
Echt super dat iedereen zo enthousiast is en dat er al zoveel opgehaald is!
Goed he?quote:Hoi
Ik las nu u oproep voor spullen voor het asiel.
ik heb nog wel wat handdoeken die ik zal bewaren zal eens rond vragen goed?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou we dan toch aan't beppen zijn... Huishoudelijk vraagje...
Ér is zoveel op de markt om je was schoon en op kleur of zwart te houden enzulks. Maar is er ook zoiets als een doekje of zo, die de katteharen opvangt tijdens de was?
Als ik de katte (poeze) dekens in was heb gehad, moet ik minstens 2 x zonder was draaien, om de haren uit de masjien te krijgen...
Tips? Iemand?
Heb het hele topic teruggelezen maar kon niet vinden what happened.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thnx all!![]()
zal t hard nodig hebben...![]()
ik ga zo weg...
Ik zit ook onder de haren dus kom maar met de tips. Straks met 2 pups erbij al helemaal nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Mijn puber durft al bijna geen zwart meer te dragen
Ik doe met een doekje de wasmachine altijd even navegen en door het centrifugeren komen de meste haren al op het raampje en in de rubberen ring terecht. Die kan ik zo oppakken en wegmikken.
Zijn opa is overleden en vandaag crematiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het hele topic teruggelezen maar kon niet vinden what happened.
What happened?
En sterkte.
GELE RUBBERHANDSCHOENEN.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zit ook onder de haren dus kom maar met de tips. Straks met 2 pups erbij al helemaal nodig
Ik heb niet zo heel veel zin om elk kledingstuk te bewerken met GELE RUBBERHANDSCHOENEN eikquote:
Roze mag niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |