Och, in zo'n vredelievende omgeving, is het niet moeilijk om vanzelf enthousiast te wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe enthousiast jij bent
Jij gaat ons nog missen na 20 septemberquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och, in zo'n vredelievende omgeving, is het niet moeilijk om vanzelf enthousiast te worden![]()
ThnQ
Hihi....ik was zo rap aant antwoorden.....quote:
Pffff, ik blijf jullie gewoon stalken hoor!! Allemaal jullie lieve luitjes!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij gaat ons nog missen na 20 september
De F&F slowchat is the place to bequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pffff, ik blijf jullie gewoon stalken hoor!! Allemaal jullie lieve luitjes!!
Is bookmarkedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De F&F slowchat is the place to be
Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger stofzuigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, die foto's
Kattenharen gaan er hier in de droger uit!
Stofzuigen! Wat een tip, ik zit me steeds af te vragen hoe ik dat nou het makkelijkst wegkrijgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger van stofzuigen.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik moet na elke droogbeurt het filter van de droger stofzuigen.
Mn onderburen draaien me de nek om..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Burdie het volgende:
Wat bij mij altijd hielp toen ik nog in een studentenhuis woonde, zonder wasdroger:
- uitkloppen op het balkon
Ik zet van te voren al de stofzuiger met borstelkop erop..quote:- met een nat vaatdoekje over de haren wrijven tot er een bal ontstaat
Dat dusquote:- proberen je er niet aan te ergeren.
Nog zo'n vraag ja...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom harken die twee van mij altijd het laminaat buiten de bak en niet in de bak?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
(De onderste weggekraste is mijn eigen rekening)
Met dank aan oh-oh die er speciaal even een mooie ronde TUSSENstand () van heeft gemaakt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |