Erg leuke compilatie met Nederlands, Amerikaans en Frans commentaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:07 schreef Palmboom313 het volgende:
prachtig deze herhaling van 4 X 100 vrij
in welke heat zwemt pieter 100 vrijquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Programma voor morgen staat in de OP
8.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
in welke heat zwemt pieter 100 vrij
Check, die had ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef DRenCC het volgende:
De OP klopt niet, morgen vroeg ook nog de 100 schoolslag dames finale
Ik heb de beelden gemist, wat deed hij eigenlijk precies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op de beelden die ze toonden was inderdaad toch duidelijk het verschil met de andere zwemmers te zien. Als die slag echt het voordeel oplevert wat Gaastra beweert dan moet de FINA toch actie ondernemen. Maar lijkt mij niet dat ze dat durven. Of misschien een boete ...
Daar dacht ik ook direct aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Slim van de NOS om Inge nog nuttig in te zetten.
Er is een bepaalde beweging die je alleen mag maken als je het tegelijk met je armbeweging doet. Hij maakte die beweging net voor hij z'n armbeweging deed. En volgens Gaastra levert dat op een meter of twintig zwemmen meer dan een tiende verschil op. Je zag op die beelden duidelijk dat de andere zwemmers die bewegingen wél tegelijkertijd met hun armen deden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gemist, wat deed hij eigenlijk precies.
Dat doen ze niet en zullen ze ook nooit doen. Zodra de uitslag officieel is verklaard kan je hoog of laag spingen, de uitslag zullen ze niet meer aanpassen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef anon57 het volgende:
Ben benieuwd naar de beelden en ook naar wat de FINA hier tegen zal doen, want als hij het inderdaad anders uitvoerde dan in de regels, zou het eigenlijk tot diskwalificatie moeten leiden. Zou wel wat zijn als hij een dag later alsnog zijn medaille kwijt raakt.
Bert Maalderink? Daar in de studio? Dat is Johan Kenkhuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:45 schreef geenID het volgende:
Wtf doet Bert Maalderink daar? Dat is hem toch? Wat een irritante vent.
Nee, dat is hij niet. Dat is absoluut iemand anders, die vaak de interviews bij zwemtoernooien doet.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:52 schreef Leatherface het volgende:
Phelps'ke, Phelps'ke toch (ik verloochen mijn Brabantse roots niet)
jah kans is best groot dat hij het haalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Is het theoretisch nog mogelijk om 8x goud te halen? Voor die Amerikaan dan zeg maar?
Dat pak zit inderdaad niet confortabel, daarnaast ben je 20 tot 30 minuten bezig om hem aan te trekken, dat wil je dus niet al te vaak doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom zwemt Phelps de series in een ander zwempak dan de finales? Zit dat snelle pak zo ongemakkelijk ofzo?
JAzekerquote:
Dat zal wel meevallen. Zijn split op de 4x100m was snel genoeg om in ieder geval de halve finale te halen. Rekening houdend met 0,8 - 1 seconde voordeel t.o.v. een start op een individueel nummer en dan nog wat inhouden omdat het een series is zal VDH in de series wel rond de 48,50 halen. Dat moet ruim genoeg zijn voor een halve finaleplek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef Malahide het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat hij er al in de series uitvliegt? Slaat waarschijnlijk helemaal nergens op, maar het gaat zo fucking hard op alle afstanden...
Maar hup Pieter hup!
Finale is overmogen, en Phelps doet niet meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:52 schreef Goordon het volgende:
een vraagje wanneer is de finale van het koningsnummer..?
en zwemmen zowel PvdH en Phelps op dit nummer?
Halve finalequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef DRenCC het volgende:
Best goede tijd inderdaad, op naar de finale
kunnen PvdH en Phelps elkaar nog tegenkomen en zo ja op welke ?..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:53 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Finale is overmogen, en Phelps doet niet mee
phelps doet 100 vrij nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:57 schreef Goordon het volgende:
[..]
kunnen PvdH en Phelps elkaar nog tegenkomen en zo ja op welke ?..
NEe de 16 snelste volgens mijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
gaan de eerste 3 van de elke serie zowieso door naar de halve finale?
Het gaat om de tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
Nee alleen de 16 tijdsnelstenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
erg slechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Malahide het volgende:
Wat heeft Lezak gedaan?
Waarom je moet er van gaan juichenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Ciolekfan het volgende:
Duitsland faalt zo hard dat je er haast van zou gaan huilen![]()
Moeten die knuppels maar gewoon in Speedo's gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Ciolekfan het volgende:
Duitsland faalt zo hard dat je er haast van zou gaan huilen![]()
Goed is het niet, maar het blijft allemaal lastig om het te zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
Lezak en Magnini ook maar krapjes, 2 tienden marge maar op plek 16.
Mja, het blijven Duitsers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moeten die knuppels maar gewoon in Speedo's gaan zwemmen.
Toont eens te meer dat hij op de 200m gewoon een medaille had gepakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef Bruce117 het volgende:
Toch nog 3e. Sterk teruggekomen op het laatste stuk.
Iemand?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef JanJanJan het volgende:
Wanneer is de halve finale?
Morgen 4 uurquote:
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef marcodej het volgende:
VDH doet wat hij moet doen, dus dat is prima. Hopen dat hij nog een klappie harder kan gaan om kans te kunnen maken op medailles, maar gezien de tijden hebben een aantal mannen voor hem relatief rustig aan gedaan dus medaille wordt erg moeilijk...
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.
Echt rustig aangedaan niet, maar kom op, als je weet dat een aantal 47.5 in de benen hebben en je zag die meesterlijk estafette gister (waarin het nog sneller ging) dan is 47.8 geen toptijd meer tegenwoordig... Ik verwacht gewoon dat die gasten dat klappie harder makkelijker maken dan VDH (hoewel ik het niet hoop natuurlijk)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.
Zeer onwaarschijnlijk volgens mij. Wanneer moet Veldhuis eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:44 schreef DutchSL het volgende:
Hebben we buiten Veldhuis en een evt. wonder van Pieter eigenlijk nog wel een reeele kans op een medaille in het zwemtoernooi?
Magnini zwom in de series een split van onder de 47.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:32 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepen
Angst om vals te starten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef Pritt het volgende:
Wat heeft Nederland toch met de starts?
Praktisch elke Nederlander verliest daar een enkele tiende.
Zo zo zonde.
dat moet schoolslag zijn lijkt mij. Nu 4*200 vrij heren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Alexander Dale Oen uitgeschakeld op de 200 meter borstcrawl.
Dat is hem geraden. Hij heeft een Nederlandse medaille in het water geworpen. Misschien dat hij'm nu nog opvissen kan.quote:
Ook aardig gat met de nummer 2 Italië.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Amerika met een B team nog een ontzettend grote voorsprong
Volgens Verhaegen hebben ze juist ontzettend veel getraind op het keerpunt en hebben daar veel vooruitgang op geboekt. Niet te zien dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Fortitudo het volgende:
nederlanders verliezen veels te veel tijd met het keerpunt
net pieter, veldhuis ook al bij de estafette
Wat betreft Magnini ben ik het er wel mee eens. Van Lezak verwacht ik nog wel het een en ander.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:32 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepen
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad, zegt niet zo veel. Ze gaven elkaar maar weinig toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Mark het volgende:
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.
Dekker heeft zich toch geplaatst of werkt dat niet zo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Morgen dus de series van de 100 vrij voor dames en ik zie dat naast Veldhuis ook Dekker dat zwemt. Snap ik niet, want ze is hopeloos uit vorm. Waarom zetten ze Heemskerk niet in die bij de 4x 100 vrij een veel betere tijd zwom dan Dekker?
Jawel Pieterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:
We kunnen geen Nederlander(s) verwachten om 4:00?
Je moet je individueel kwalificeren en daarmee dus een startplaats behalen. Als Dekker dus niet in vorm is, dan is dat jammer, maar het is haar plaats. Heemskerk heeft zich denk ik niet gekwalificeerd als ze niet start.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Morgen dus de series van de 100 vrij voor dames en ik zie dat naast Veldhuis ook Dekker dat zwemt. Snap ik niet, want ze is hopeloos uit vorm. Waarom zetten ze Heemskerk niet in die bij de 4x 100 vrij een veel betere tijd zwom dan Dekker?
Serieus? Dus over een goede 5 uur? Halve finale, finale? (sorry, ik ben inderdaad niet helemaal op de hoogte maar wel een vdh fab)quote:
Halve finale heat 2quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Serieus? Dus over een goede 5 uur? Halve finale, finale? (sorry, ik ben inderdaad niet helemaal op de hoogte maar wel een vdh fab)
Hmm, niet de moeite waard om op te staan. Hij gaat toch nog krachten sparen.quote:
Dat is donderdagnacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef leolinedance het volgende:
Hmm, niet de moeite waard om op te staan. Hij gaat toch nog krachten sparen.
Voor de finale sta ik op
Helemaal geloven doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Mark het volgende:
[..]
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.
Als dat al twijfelachtig is, hoeft-ie niet eens mee te doen. Zal wel meevallen dus. Hij plaatst zich en in de finale gaan we pas zien wat iedereen echt waard is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
En dan maar hopen dat hij zich kan plaatsen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als dat al twijfelachtig is, hoeft-ie niet eens mee te doen. Zal wel meevallen dus. Hij plaatst zich en in de finale gaan we pas zien wat iedereen echt waard is.
Want?quote:
Hinkelien Schreuder...Verder niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:44 schreef DutchSL het volgende:
Hebben we buiten Veldhuis en een evt. wonder van Pieter eigenlijk nog wel een reeele kans op een medaille in het zwemtoernooi?
Was een klasgenoot van een van mijn beste vriendinnen. Hoorde laatst wat die schaatsers en schaatsters op jonge leeftijd allemaal moeten geven..Volgens mij heeft ze haar studie ook nooit afgemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hinkelien Schreuder...Verder niet echt
Als je bij z'n split van de 4x100 0,7 seconde optelt kom je ook rond de tijd die hij in de series gezwommen heeft uit.quote:
Je moet je als atleet plaatsen door aan de (inter)nationale limiet te voldoen. Het land bepaalt vervolgens wie er gaan zwemmen. Echter kan er geschoven worden met atleten die ingeschreven zijn voor de Spelen en de limiet voor die afstand ook gehaald hebben. Toen Jessica Hardy bij de Amerikanen niet mocht gaan was Tara Kirk de eerstvolgende die op basis van de Amerikaanse trials zou mogen, maar de inschrijftermijn was al verstreken. Uiteindelijk ging die plek op de 100 schoolslag naar Rebecca Soni die pas 4e was op de trials (en zilver pakte hier), omdat die wel al ingeschreven was op de 200 school.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dekker heeft zich toch geplaatst of werkt dat niet zo?
Je plaatst je toch als Atleet niet als land.
Dat is wat ik ook bedoelde. Dus vervang Dekker, die uit vorm is door iemand die wel in vorm is op de 100 vrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:18 schreef wimderon het volgende:
Je moet je als atleet plaatsen door aan de (inter)nationale limiet te voldoen. Het land bepaalt vervolgens wie er gaan zwemmen. Echter kan er geschoven worden met atleten die ingeschreven zijn voor de Spelen en de limiet voor die afstand ook gehaald hebben.
Je zou het zowat denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:10 schreef Bruce117 het volgende:
Derde tijd achter Sullivan en Bernard
Zit er dan toch een medaille in ?
Na 2 halve finales houdt het wel een keer op met halve finalesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:11 schreef kraakschandaal het volgende:
Wereldrecord gaat nog naar onder de 47 sec in de halve finale of finale.
Yup net als gisterenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:11 schreef MissHobje het volgende:
Zwart beeld iemand ??
Ik dacht dat er 4 halve finales kwamen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Na 2 halve finales houdt het wel een keer op met halve finales
Die Phelps is geen zwemmer, maar meer een zwemdocent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:23 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
En het wordt een beetje eentonig maar: Goud en Wereldrecord voor Phelps.
4 down, 4 to go
By the skin of the teeth.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:23 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft hij ervoor moeten werken zeg. Cseh kwam nog heel dichtbij.
Letterlijk 'The fast and the furious'.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:25 schreef popolon het volgende:
Phelps is niet blij met z'n race. 't Blijft een perfectionist.
Dan mag hij nu de turbo aanzetten, dan pas praat ik verder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieter is er gewoon bij, wat fantastisch gewoon.
Het besef komt weer even boven.
Dat is het hoogst haalbare denk ik, met iets meer geluk kan hij nog beter scoren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:28 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk interview met Pieter.
Hij hoopt op brons.
Blijft een brabo hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |