Bert Maalderink? Daar in de studio? Dat is Johan Kenkhuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:45 schreef geenID het volgende:
Wtf doet Bert Maalderink daar? Dat is hem toch? Wat een irritante vent.
Nee, dat is hij niet. Dat is absoluut iemand anders, die vaak de interviews bij zwemtoernooien doet.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:52 schreef Leatherface het volgende:
Phelps'ke, Phelps'ke toch (ik verloochen mijn Brabantse roots niet)
jah kans is best groot dat hij het haalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Is het theoretisch nog mogelijk om 8x goud te halen? Voor die Amerikaan dan zeg maar?
Dat pak zit inderdaad niet confortabel, daarnaast ben je 20 tot 30 minuten bezig om hem aan te trekken, dat wil je dus niet al te vaak doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom zwemt Phelps de series in een ander zwempak dan de finales? Zit dat snelle pak zo ongemakkelijk ofzo?
JAzekerquote:
Dat zal wel meevallen. Zijn split op de 4x100m was snel genoeg om in ieder geval de halve finale te halen. Rekening houdend met 0,8 - 1 seconde voordeel t.o.v. een start op een individueel nummer en dan nog wat inhouden omdat het een series is zal VDH in de series wel rond de 48,50 halen. Dat moet ruim genoeg zijn voor een halve finaleplek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef Malahide het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat hij er al in de series uitvliegt? Slaat waarschijnlijk helemaal nergens op, maar het gaat zo fucking hard op alle afstanden...
Maar hup Pieter hup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |